بازدید 4030

آرامش سکه در بازار نیمه تعطیل؛ سکه ودیعه‌ای همچنان با نرخ ۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

بازار سکه تهران امروز با توجه به سالروز شهادت امام جواد (ع)، با تعطیلی مواجه شد. هرچند در نقاطی از شهر تهران و دیگر شهرها، شاهد خرید و فروش در این بازار بودیم و بنا بر گزارش دریافتی از بازار امروز، نرخ های سکه با تغییراتی اندک و با حجم کم در معاملات به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۸۲۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 12 August 2018

بازار سکه تهران امروز با توجه به سالروز شهادت امام جواد (ع)، با تعطیلی مواجه شد. هرچند در نقاطی از شهر تهران و دیگر شهرها، شاهد خرید و فروش در این بازار بودیم و بنا بر گزارش دریافتی از بازار امروز، نرخ های سکه با تغییراتی اندک و با حجم کم در معاملات به ثبت رسیده است.

به گزارش تابناک اقتصادی، در بازار امروز یکشنبه بیست و یکم مردادماه 97، قیمت سکه نسبت به روزهای قبل، با ثبات بیشتری همراه بود و همچنان شاهد عرضه سکه های پیش فروش شده بانک مرکزی در طرح ودیعه ای شش ماهه بودیم. این سکه های ودیعه ای که تعدادشان به نقل از منابع بانک مرکزی، حدود 25 هزار قطعه می باشد، با نرخ 2 میلیون و 800 تومان همانند روز شنبه به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده می شود. همچنین باید تاکید کرد که هنگام تحویل هر یک عدد سکه به ثبت نام کنندگان، از این مبلغ چهار درصد به عنوان تخفیف و 10 میلیون ریال ودیعه کسر شده و مابه التفاوت آن دریافت می شود.

بر اساس این گزارش برای آگاهی از نرخ های امروز بازار با وجود تعطیلی در بازار اصلی تهران، با محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اصناف ایران گفت و گویی داشتیم.

محمد کشتی آرای اظهار داشت: امروز بازار به دلیل شهادت امام جواد (ع)، از شفافیت و داد و ستد مناسبی برخوردار نبود ولی با این وجود، نرخ های امروز به شرح زیر می باشد:

سکه تمام طرح جدید (سکه امامی) در حالی که صبح با نرخ 3,700,000 معامله شده بود، در بعد از ظهر به رقم 3,800,000 تومان رسیده است.. همچنین سکه تمام طرح قدیم به قیمت 3,500,000 تومان فروخته شده است.

قیمت نیم سکه بهار آزادی نسبت به صبح کمتر شده است و به رقم 1,775,000 تومان رسیده است. همچنین ربع سکه بهار آزادی صبح با قیمت 940 هزار تومان معامله شده بود و در حال حاضر به رقم 906 هزار تومان رسیده است. سکه های یک گرمی صبح امروز 500 هزار تومان بود و در بعد از ظهر، به رقم 513 هزار تومان رسیده است. همچنین هر مثقال طلا به عنوان مبنای قیمت ها، صبح امروز 1,270,000 تومان بوده و در حال حاضر به رقم 1,287,000 تومان معامله شده است.

همچنین هر گرم طلای 18 عیار، امروز صبح 293 هزار تومان بوده و بعد از ظهر به رقم 297 هزار تومان رسیده است. 

عضو هیات مدیره طلا و جواهر تهران در گفت و گو با خبرنگار تابناک اقتصادی، تاکید کرد که چون در بازار تهران هر معامله ای انجام شود به عنوان مبنای قیمت برای دیگر نقاط تهران و حتی شهرستان ها لحاظ می شود، بر این اساس، با توجه به تعطیلی امروز بازار تهران، قیمت های فوق، متوسط قیمت هایی است که در سطح کشور و یا نقاط مختلف تهران معامله شده است. همچنین قیمت اونس جهانی طلا نیز به دلیل تعطیلی بازار جهانی فلزات گران بها، هیچ تغییری نداشته و در محدوده 1212 دلار برای هر اونس طلا به ثبت رسیده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار