بازدید 8015
به مقدار لازم!

جشنواره لوازم آشپزی و وسایل آشپزخانه دیجی‌کالا

کد خبر: ۸۲۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 12 August 2018

امروز، 21 مرداد جشنواره‌ی تابستانه‌ی لوازم آشپزی و وسایل آشپزخانه دیجی‌کالا، به مقدار لازم، آغاز می‌شود. این جشنواره‌ی تابستانی 4 روزه از ساعت 10 صبح امروز آغاز شده است و تا ساعت 12 شب چهارشنبه 24 مرداد ادامه خواهد داشت.

تا 50 درصد تخفیف برای همه‌چیز در آشپزخانه!

در این جشنواره، دیجی‌کالا این فرصت را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا انواع لوازم آشپزی و وسایل برقی آشپزخانه مورد نیاز خود را با تخفیف تا سقف 50 درصد خریداری کنند و لذت خریدی مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنند.

تنوعی از انواع ملزومات و تجهیزات آشپزی

در این جشنواره، دیجی‌کالا امکان دسترسی به طیف وسیعی از لوازم آشپزی و لوازم برقی آشپزخانه را برای مشتریان خود فراهم کرده است. دیجی‌کالا انواع لوازم پخت و پز برقی از جمله انواع مایکروویو، توستر، آون و اجاق گاز، انواع سرویس‌های قابلمه و پخت و پز ، انواع خردکن ها و غذاسازها، انواع ملزومات پخت و پز سفری را با تخفیف‌های هیجان‌انگیز در این جشنواره عرضه کرده است. همچنین انواع خوراکی‌های پختنی، از تخفیف‌های این جشنواره مستثنی نیستند.      

بیش از 100 کالای شگفت‌انگیز

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در طول این جشنواره علاوه بر تخفیف‌های هیجان‌انگیز روی گروه کالاهای آشپزی و لوازم برقی آشپزخانه، بیش از 100 کالا را هم در قسمت پیشنهادهای شگفت‌انگیز، شگفت خواهد کرد.

نبرد در آشپزخانه!

همچنین، دیجی‌کالا این روزها در حال برگزاری بزرگترین مسابقه آشپزی ایران است؛ نبرد در آشپزخانه. پیشنهاد ما این است که علاوه بر سر زدن به وب سایت دیجی‌کالا در طول جشنواره‌ی "به مقدار لازم"، در این مسابقه هم شرکت کنید. اکانت اینستاگرام دیجی‌کالا را دنبال کنید و با به اشتراک گذاشتن عکس غذاهای خود تا 28 مرداد شانس خود را برای برنده شدن جوایز ارزنده‌ی 50، 30 و 20 میلیون تومانی برای نفرات اول تا سوم امتحان کنید. اطلاعات بیشتر را در اینجا ببینید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان