بازدید 10290

اعطای وام ۵ میلیونی به بیماران صعب‌العلاج

کد خبر: ۸۲۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 12 August 2018

رییس هیات مدیره مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب العلاج استان از اعطای وام 5 میلیونی به بیماران صعب‌العلاج خبر داد و اعلام کرد: این وام بدون سود بوده و بازپرداخت آن 10 ماهه است.

به گزارش فارس، احمد هوشنگی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم‌نامه میان مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب‌العلاج و بیمارستان نورافشار که در سازمان داوطلبان هلال‌احمر برگزار شد، اظهار داشت: طی این تفاهم‌نامه یک دستگاه سی‌تی‌اسکن با همت یکی از خیرین خریداری شده و جهت ارائه خدمات به بیماران به بیمارستان نورافشار اهدا شد.

وی افزود: به زودی بخش دیالیز و دستگاه‌های MRI در بیمارستان نورافشار به همت خیرین راه‌اندازی خواهد شد.

هوشنگی افزود: در حال حاضر شرایط کشور از لحاظ اقتصادی سخت بوده و با توجه به تحریم‌ها و مشکلات پیش‌آمده بیماران صعب‌العلاج با هزینه‌های سرسام‌آوری مواجه شده‌اند که اگر مردم همچون دوران دفاع مقدس وارد عمل نشوند، مشکلات چندین برابر خواهد شد.

رییس هیات مدیره مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب العلاج استان با بیان اینکه برخی از داروها برای بیماران صعب‌العلاج با چالش‌هایی مواجه شده و برخی از دلالان تلاش کرده‌اند تا همچون حوزه سکه، خودرو و دلار به حوزه دارو ورود یابند، گفت: این مسئله سبب می‌شود که برخی در حوزه دارو سوء استفاده کرده و تلاش کنند داروهای تاریخ گذشته را به این بیماران ارائه دهند که افزایش نظارت‌ها و همت مردم در جهت کمک به این بیماران حائز اهمیت است.

وی گفت: 1200 بیمار صعب‌العلاج توسط مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب‌العلاج شناسایی شده و تلاش می‌شود حمایت دارویی از آنها انجام گیرد.

هوشنگی از اعطای وام 3 تا 5 میلیونی به بیماران صعب‌العلاج خبر داد و اعلام کرد: این وام بدون سود بوده و بازپرداخت آن 10 ماهه است که در جهت حمایت بیشتر از این بیماران توسط انجمن خیریه بیماران صعب‌العلاج استان تهران ارائه می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر