بازدید 2530

دردسر بزرگ ترابزون ترکیه بخاطر جذب ایرانی‌ها

کد خبر: ۸۲۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ 12 August 2018

وبسایت خبری 61saat ترکیه با انتشار مطلبی درباره‌ی بازیکنان ایرانی باشگاه ترابزون اسپور ترکیه مدعی شد جام ملتهای آسیا و احتمال بالای حضور بازیکنان ایرانی این باشگاه در ترکیب تیم ملی ایران می‌تواند برای ترابزون خطری جدی باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، این وبسایت ترک اعلام کرد با توجه به اینکه ترابزون اسپور در فرصت نقل و انتقالات تابستانه وحید امیری و مجید حسینی را جذب کرد و در روزهای اخیر در حال تلاش برای قطعی کردن انتقال مرتضی پورعلی گنجی است، در طول فصل ممکن است به دلیل از دست دادن طولانی‌مدت این سه بازیکن به دلیل برگزاری جام ملتهای آسیا متضرر شود.

بنا بر اعلام 61saat، در صورتیکه پورعلی گنجی هم به ترکیب ترابزون اضافه شود، این باشگاه ترک سه بازیکن فیکس تیم ملی ایران را در ترکیب خود خواهد داشت. سه بازیکنی که در جام جهانی از مهره‌های موثر تیم ملی ایران بوده و کی روش به آنها علاقه‌ی خاصی دارد. با این حساب، زمانی که در اولین ماه از سال آینده‌ی میلادی رقابتهای جام ملتهای آسیا آغاز شود، حضور این سه بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی کشورشان می‌تواند باشگاه ترابزون اسپور را با تهدید مواجه کند.

61saat اعلام کرد تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا با تیمهای یمن، ویتنام و عراق همگروه شده و شانس اول صعود از این گروه به حساب می‌آید. حتی با توجه به موفقیتی که تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه به نمایش گذاشت، احتمال رسیدن ایرانی‌ها به فینال جام ملتهای آسیا بسیار بالا پیش‌بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر