بازدید 1498

آتش‌سوزی گسترده در ۲ انبار چوب

کد خبر: ۸۲۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 12 August 2018

دو انبار بزرگ چوب در جنوب پایتخت دچار حریق گسترده شد که آتش‌نشانان در عملیاتی نفسگیر، موفق به مهار حریق هر دو انبار شدند.

ساعت 2 و 10 دقیقه بامداد دیروز آتش‌سوزی گسترده در یک انبار در غرب به شرق بزرگراه آزادگان، خیابان غفاری به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه‌های 16، 129، 87، 12، 59، 62، 96 را به‌همراه تانکر آب ایستگاه 38، 87، 62، فوماتیک ایستگاه 12 و دستگاه تنفسی ایستگاه 22 به محل حادثه اعزام کرد.

داود قلیزاده؛ معاون منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه یک انبار چوبی به مساحت تقریبی 8 هزار مترمربع دیده می‌شد که هزار و 500 مترمربع(محل انبار کردن غیر اصولی انواع چوب، جعبه، نئوپان و پالت) به‌علت نامعلوم طعمه شعله‌های آتش شده، شعله‌ها از کیلومترها دورتر مشخص و هر لحظه در حال گسترش و سرایت به اطراف بود.

وی افزود: آتش‌نشانان به چندین گروه تقسیم شدند و از چهار جهت اقدام به مهار شعله‌های آتش کردند و در یک عملیات نفسگیر توانستند شعله‌های سرکش آتش را مهار و خاموش کنند.

معاون منطقه چهار عملیات تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از لکه‌گیری کامل، محل حادثه را تحویل نیروهای عملیات آتش‌نشانی شهرستان چهاردانگه دادند و در ساعت 04:35 بامداد دیروز محل حادثه را ترک کردند.

ساعت 3 و 22 دقیقه بامداد همزمان با این آتش‌سوزی ستاد فرماندهی در جریان آتش‌سوزی بزرگتری در چهاردانگه خیابان گلشهر قرار گرفت که تعدادی از نیروهای ایستگاه‌های حاضر در این عملیات به محل حادثه جدید اعزام شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر