بازدید 6367
خبر

شکست برایتون درنخستین حضور۲۰دقیقه‌ای جهانبخش+عکس

در دقیقه 77 حرکت خوب علیرضا جهانبخش از کنار نقطه کرنر به پاس او برای دیوی پراپر انجامید که این بازیکن موقعیت را با بی دقتی از دست داد.
کد خبر: ۸۲۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷ 11 August 2018

هفته نخست لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار ادامه یافت و در یکی از این دیدارها برایتون در حضور ۲۰ دقیقه‌ای علیرضا جهانبخش، در خانه واتفورد ۲ بر صفر شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای هفته نخست لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها برایتون در خانه واتفورد ۲ بر صفر شکست خورد. در این دیدار علیرضا جهانبخش از دقیقه ۷۱ به زمین آمد. جهانبخش هفتمین بازیکنی است که در شب تولدش اولین بازی خود را در لیگ برتر انگلیس انجام داد.

شکست برایتون درنخستین حضور۲۰دقیقه‌ای جهانبخش+عکس

در دقیقه 77، حرکت خوب علیرضا جهانبخش از کنار نقطه کرنر به پاس او برای دیوی پراپر انجامید که این بازیکن موقعیت خوب را با بی دقتی از دست داد. این مهمترین تاثیر مهاجم ایرانی در نخستین بازی اش برای برایتون بود.

در دیگر دیدار، چلسی با ۳ گل، هادرزفیلد را شکست داد. انگولو کانته، جورجینیو (از روی نقطه پنالتی) و پدرو گلزنان چلسی در این دیدار بودند. همچنین فولام در خانه با ۲ گل به کریستال پالاس باخت. کاردیف دیگر تیم تازه وارد لیگ برتر نیز با دو گل مغلوب بورنموث شد.
تاتنهام نیز ۲ بر یک، نیوکاسل را شکست داد. هری کین در این دیدار باز هم گلزنی نکرد تا طلسم گلزنی در ماه آگوست برای او ادامه داشته باشد. در ادامه این رقابت‌ها فردا (یکشنبه) منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی به دیدار آرسنال می‌رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان