بازدید 1151

اتحادیه اروپا: اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند اما خویشتن‌دار باشد

اتحادیه اروپا در واکنش به تنش‌های اخیر میان حماس و رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند و شلیک موشک از غزه قابل قبول نیست.
کد خبر: ۸۲۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ 11 August 2018

اتحادیه اروپا در واکنش به تنش‌های اخیر میان حماس و رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند و شلیک موشک از غزه قابل قبول نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، اتحادیه اروپا نسبت به آغاز درگیری جدید میان فلسطینیان با اسرائیل در نوار غزه هشدار داد و خواستار توقف تنش میان دو طرف شد.

سخنگوی سیاست خارجه اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد: تشدید خشونت‌ها در روزهای اخیر در غزه و اسرائیل دو طرف را به طور خطرناک به درگیری جدیدی نزدیک کرده است. کاهش تنش و در معرض خطر قرار ندادن زندگی غیرنظامیان در اولویت است.

اتحادیه اروپا همچنین اعلام کرد: پرتاب موشک از غزه و همچنین دیگر اقدامات خشونت‌بار و تحریک‌آمیز علیه اسرائیل از سوی حماس "قابل قبول" نیست.

اتحادیه اروپا همچنین تاکید کرد: با این که اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند اما ما انتظار خویشتنداری از آنها داریم؛ همچنین ما انتظار داریم که اسرائیل از هیچ تلاشی برای ممانعت از تلفات غیرنظامی در غزه فروگذار نکند. کشته شدن یک مادر فلسطینی به همراه فرزندش در نوار غزه "خسارت فاجعه‌باری"است.

این اتحادیه بر حمایت خود از تلاش‌های مصر و سازمان ملل برای کاهش تنش در غزه تاکید و اعلام کرد که به حمایت خود از صلح ادامه خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار