بازدید 2140

دستور شهرداری به تخلیه خانه کشتی محمد بنا!

کد خبر: ۸۲۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ 11 August 2018

دستور تخلیه خانه کشتی محمد بنا در منطقه 19 تهران صادر شده است!

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که در سال 92 خانه کشتی محمد بنا به مساحت 600 متر مربع در مجموعه ای واقع در شهرداری منطقه 19 تهران به بهره برداری رسیده بود، بعد از پایان قرارداد پیمانکار این مجموعه با شهرداری منطقه، حالا حکم تخلیه آن صادر شده است.

ماجرا از این قرار است که موسسه ای به عنوان پیمانکار این مجموعه را ساخته و حالا بعد از گذشت 5 سال قراردادش با شهرداری به اتمام رسیده و مسئولان شهرداری منطقه 19 نیز به مدیران خانه کشتی محمدبنا اعلام کرده اند باید این مکان تخلیه شود.

علی هاشمی مدیر مجموعه ورزشی خانه کشتی محمد بنا در این باره به مهر می گوید: «خانه کشتی محمد بنا نزدیک به ۲ هزار کشتی گیر و بدنساز و رزمی کار را از مناطق مجاور تحت پوشش قرار داده بود و به جرات می توان گفت که به ۵ هزار نفر از همشهریان خانم و آقا خدمات می داد، اما با اتمام قرارداد ما به وضعیتی درآمده که این مجموعه رو به تعطیلی است. متاسفانه با اتمام مدت قرارداد ما با موسسه هاتف شهر زیر مجموعه تربیت بدنی منطقه ۱۹ شهرداری تهران به ما اعلام شد این مجموعه ورزشی را فورا تخلیه کنیم.» باید دید مسئولان عالی رتبه شهرداری، فدراسیون کشتی و وزارت ورزش به موضوع تعطیلی خانه کشتی محمد بنا ورود می کنند یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس