بازدید 39582
هزار و سیصدمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

احمدی نژاد با مخالف خوانی قهرمان نمی شود/ حمله شدید مرعشی به نوبخت/واکنش کدخدایی به ابقای جنتی در شورای نگهبان/ سعید مرتضوی شاکی شد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: شکایت پورابراهیمی از پزشکیان/اندازه‌گیری سرعت مرگ در یک دانشگاه/ تتلو هم وارد بازی «بگم، بگم» شد/ توضیحات مطهری درباره سؤال از وزیر دادگستری و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۲۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 11 August 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کنایه سنگین ربیعی به لاریجانی

علی ربیعی در توییتر خود با اشاره به بخشی از کتاب شازده کوچولو کنایه‌ای را خطاب به رئیس مجلس نوشت. علی ربیعی در توییتر خود نوشت: کتاب شازده کوچولو را برای علی لاریجانی می‌فرستم. زیر این متن خط می‌کشم: «فرمانروا به شازده گفت: تو را وزیر دادگستری می‌کنم. شازده: کسی نیست که من او را محاکمه کنم. فرمانروا گفت: خودت را محاکمه کن. سخت‌ترین کار دنیاست اینکه بتونی درباره خودت قضاوت درستی داشته باشی و عادلانه خودت را محاکمه کنی.»

واکنش سفیر ایران به اظهارات العبادی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق به اظهارات اخیر نخست وزیر این کشور درباره پیروی از تحریم‌های آمریکا واکنش نشان داد و گفت: ایشان یک اظهار نظری کرد، اما قرار نیست این کارها انجام شود. مسجدی در خصوص این اظهارنظر نخست وزیر عراق گفت: صحبت‌های العبادی هیچ تأثیری در روابط ایران و عراق ندارد و نداشته و روابط ما کما فی‌السابق ادامه دارد و ما مشکلی در این زمینه نداریم.

پیام حسن روحانی به ربیعی

رئیس‌جمهور در پیامی با تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات علی ربیعی در دوران تصدی مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: تداوم بهره‌مندی از خدمات و تجربیات ارزشمند شما در دولت تدبیر و امید مورد انتظار است. متن پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر علی ربیعی
بدینوسیله از زحمات و خدمات جناب عالی در مدت تصدی مسئولیت «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» تشکر و قدردانی می‌نمایم.
تداوم بهره‌مندی از خدمات و تجربیات ارزشمند شما در دولت تدبیر و امید مورد انتظار است.
از خداوند متعال سلامتی و استمرار توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، خواستارم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

سعید مرتضوی شاکی شد

دادگاه رسیدگی به پرونده مدیرمسئول سابق روزنامه جوان در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی و با حضور اعضای هیأت منصفه مطبوعات برگزار می‌شود. شاکی پرونده مدیرمسئول سابق روزنامه جوان، سعید مرتضوی مدیرعامل پیشین سازمان تأمین اجتماعی و دادستان وقت تهران است که هم اکنون بابت تحمل دو سال حبس خود به خاطر شکایت اولیای دم مرحوم روح‌الامینی یکی از جان‌باختگان حادثه کهریزک در زندان به سر می‌برد. مدیرمسئول سابق روزنامه جوان پیشتر در این پرونده به پرداخت جزای نقدی محکوم شده بود که حکم مزبور در دیوان عالی کشور نقض و برای رسیدگی در شعبه هم عرض به شعبه ششم دادگاه کیفیری یک استان تهران ارسال شد. در دادگاه قبلی، هیأت منصفه مطبوعات مدیرمسئول سابق روزنامه جوان را مجرم ندانسته بود اما دادگاه حکم به محکومیت وی داده بود.

پاسخ نماینده مجلس عراق به صادقی

یک نماینده مجلس عراق در واکنش به توییت محمود صادقی نماینده مجلس ایران، خواستار پرداخت غرامت به کشته‌شدگان عراقی بدست القاعده از سوی ایران شده است. فائق الشیخ علی، نماینده مجلس عراق و رهبر «حزب مردمی اصلاح» در حساب توییتر شخصی خود مدعی شد: به نام خانواده قربانیان ترور از شما و دولت شما می‌خواهم ‍۱۱ میلیارد دلار آمریکا به عنوان غرامت کشته شدن یک میلیون عراقی از زمانی که القاعده را به بهانه جنگ با آمریکا از سال ۲۰۰۳ وارد کشور ما کردید، بپردازید.

حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق، در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرده بود این کشور علی‌رغم مخالفت کلی با استراتژی وضع تحریم‌ها، از تحریم‌ها علیه ایران پیروی خواهد کرد. در پی این اعلام موضع، محمود صادقی نماینده مجلس ایران در توییتی نوشت: «دولت عراق مطابق ماده ۶ قطعنامه ۵۹۸، ۱۱۰۰ میلیارد دلار بابت غرامت خسارات مستقیم جنگ تحمیلی به ایران بدهکار است؛ دولت ایران با لحاظ تنگناهای مردم عراق در مطالبه این غرامت تعلل کرده است؛ اکنون نخست‌وزیر عراق به ‌جای جبران، با تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران همراهی می‌کند!»

درخواست «ندای ایرانیان» برای ورود دادستان کل به جریان استیضاح ربیعی

حزب ندای ایرانیان در نامه‌ای از دادستان کل کشور تا صحت‌و سقم ادعاهای مطرح در جلسه استیضاح علی ربیعی را بررسی نموده و نتیجه را اعلام کرد.

تمهیدات جدید برای ورود زنان به ورزشگاه

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تأکید کرد: مسیر جدا برای ورود بانوان به ورزشگاه آزادی پیش بینی شده است تا اگر روزی مجوز ورود داده شد این جداسازی در کمتر از دو ماه اجرایی شود. کریمی در خصوص پیش بینی زیرساخت های مناسب مجموعه آزادی جهت میزبانی از خانواده ها گفت: با تمهیداتی که در نظر گرفته شده در حداقل زمان این کار انجام می شود. اقدامات لازم در خصوص تصحیح سیستم بلیت فروشی، گیت های ورودی، سیستم امنیتی و چهره نگاری در حال انجام است. مسیر جدا نیز برای ورود بانوان به ورزشگاه پیش بینی شده است تا اگر روزی مجوز ورود داده شد این جداسازی در کمتر از دو ماه اجرایی شود.

واکنش کدخدایی به ابقای جنتی در شورای نگهبان

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سؤال خبرنگاری در رابطه با انتخاب مجدد آیت الله جنتی در شورای نگهبان و واکنش رسانه‌های معاند به سن ایشان، خاطرنشان کرد: در شورای نگهبان هیأت رئیسه شامل دبیر، قائم مقام، سخنگو و معاون اجرایی می شود. سه نفر توسط رای شورای نگهبان انتخاب می شوند و معاون اجرایی توسط دبیر انتخاب می شود. در مورد نهادهایی که بیشتر در حوزه‌های فکری کار می‌کنند شرط سنی محدودیت محسوب نمی‌شود برای مثال در کشور مالزی حتی در حوزه اجرایی هم این مورد قابل مشاهده است. وقتی قانون منعی در این زمینه در نظر نگرفته است فکر نمی‌کنم این مطلب مشکلی داشته باشد.

حمله شدید مرعشی به نوبخت

رئیس کمیته سیاسی حزب کارگزاران گفت: هر کس از آقای نوبخت در شرایط کنونی حمایت کنند آینده‌ای در سیاست ایران نخواهد داشت. حسین مرعشی در جمع جوانان حزب کارگزاران گفت: آقای نوبخت هیچ موافقی در دولت ندارد و مسئله ایشان مسئله کارگزاران نیست. وی حزب اعتدال و توسعه را حزبی بی هنر دانست که می خواهند مسئله آقای نوبخت را سیاسی کنند و افزود: مسأله آقای نوبخت، مدیریتی است و هرکس از آقای نوبخت در شرایط کنونی حمایت کنند آینده‌ای در سیاست ایران نخواهد داشت. رئیس کمیته سیاسی حزب کارگزاران ادامه داد: اساسا آقای نوبخت چیزی عرضه نکرده که بخواهد به سرمایه سیاسی اعتدال و توسعه بیفزاید؛ این یک خطای سیاسی است که فکر می کنند حالا که روزنامه سازندگی نظرسنجی را درباره رفتن یا ماندن آقای نوبخت منتشر کرده پس دلیل آن رقابت های حزبی است. مرعشی خاطرنشان کرد: سراغ هر وزیری بروید دادش از دست آقای نوبخت بر هواست.

واکنش روحانی به استیضاح ربیعی

علیرضارحیمی در توییتر خود نوشت:بخشی از گلایه نمایندگان به وزیرکار به نارضایتی و ابهامات مدیریت سازمان بهزیستی بود. در انتخاب سرپرست وزارت تعاون هوشمندی لازم از سوی رئیس جمهور دیده نشد و به نوعی این انتخاب تعریضی است به استیضاح کنندگان!

توضیحات مطهری درباره سؤال از وزیر دادگستری

علی مطهری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سه‌شنبه هفته گذشته سؤالی درباره علت ادامه حصر خانگی از وزیر دادگستری در صحن علنی مجلس داشتم. در زمان رأی‌گیری از ۲۱۳ نماینده حاضر، ۹۵ نفر به وارد بودن سؤال رأی دادند، ۹۵ نفر به وارد نبودن آن، ۱۵ نفر رای ممتنع دادند و ۱۸ نفر رأی ندادند. در مجالس قبلی همیشه قانع شدن یا نشدن از پاسخ وزیر به رای گذاشته می‌شد در این صورت باید گفت نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشدند و سؤال را وارد دانستند چون ۹۵ نفر یعنی کمتر از نصف به قانع شدن رأی دادند. وی افزود: در ابتدای مجلس دهم قرار بر این شد که چون آیین‌نامه می‌گوید وارد بودن سؤال به رای گذاشته می‌شود، به همین ترتیب عمل شود و اتفاقا این اقدام توسط اینجانب آغاز شد و ادامه یافت. در نتیجه آرای ممتنع و رای نداده‌ها به نفع وزیر منظور می‌شود در حالی که قبلا به نفع سؤال‌کننده منظور می‌شد البته برخی از نمایندگان از آن نظر سؤال را وارد ندانستند که اختیارات وزیر را در این موضوع کافی نمی‌دانستند، نه اینکه راضی به ادامه حصر بودند. نماینده مردم تهران با اشاره به نحوه انعکاس این خبری در برخی رسانه‌ها، یادآور شد: برخی خبرگزاری‌ها شیطنت کرده و اعلام کردند که مجلس به ادامه حصر خانگی رای داد، در حالی که اینطور نیست. علاوه بر اینکه اگر رای‌گیری را به صورت سابق در نظر بگیریم یعنی فرض کنیم قانع شدن نمایندگان از پاسخ وزیر به رأی گذاشته شده است، مجلس از پاسخ وزیر قانع نشده است و با منطق آن خبرگزاری‌ها باید بگوییم مجلس با ادامه حصر خانگی مخالفت کرده است.

تتلو هم وارد بازی «بگم، بگم» شد

امیرتتلو که از کشور خارج شده در ویدئویی اعلام کرد به زودی مسائلی از پشت پرده دیدارش با رئیسی و تیم تبلیغاتی او را منتشر خواهد کرد.

احمدی نژاد با مخالف خوانی قهرمان نمی شود

منتجب نیا، فعالی سیاسی اصلاح‌طلب درخصوص رفتارهای اخیر احمدی‌نژاد گفت: تجربه هشت ساله آقای احمدی نژاد نشان می دهد ایشان به هیچ وجه طرفدار آزادی بیان، اندیشه و فکر در جامعه ‏نبوده و فضای اختناق و استبداد را همیشه حاکم می کرده بنابراین امروز حرف ایشان خریدار ندارد. هم خواص می دانند و هم عامه ‏مردم می دانند که در شرایط فعلی مخالف خوانی و موج سواری کردن و از فضای گرانی و مشکلات اقتصادی سوءاستفاده کردن، ‏کسی را نه قهرمان می کند و نه اصلا گوشی بدهکار صحبت های ایشان است. ‏

اندازه‌گیری سرعت مرگ در یک دانشگاه

محققان دانشگاه استنفورد آمریکا موفق به اندازه‌گیری سرعت نابودی درون‌سلولی به هنگام مرگ شده‌اند. در این آزمایش با ایجاد فراینده خودویرانگری سلول به نام "موج مهاجم" یا trigger wave سرعت مرگ درون سلول اندازه‌گیری شده است. به موجب این تحقیق، مرگ با سرعت حدود ۳۰ میکرومتر در دقیقه اتفاق می‌افتد. در این آزمایش ابتدا از تخم قورباغه مایع درون سلول (سیتوپلاسم) کشیده شده و در مرحله بعدی این مایع به درون لوله‌های مخصوصی انتقال داده شد و در معرض سیگنال مرگ سلولی قرار گرفت./ دویچه وله

فردا تصمیم تاریخی مهمی درباره خزر گرفته می‌شود

رئيس‌جمهور قزاقستان اعلام كرده که یکشنبه ۲۱ مرداد (۱۲ اوت) در نشست آکتائو تصمیم تاریخی مهمی در مورد دریای خزر گرفته خواهد شد و این مسأله اهمیت بسیاری برای همه کشورهای حاشیه دریای خزر خواهد داشت. بعد از بیست سال مذاکره بالاخره کشورهای ساحلی دریای خزر مواضع خود در مواردی مانند حمل و نقل دریایی، منابع دریای خزر و حفاظت از منابع بیولوژیکی این دریا را به هم نزدیک کرده و مسائل را حل و فصل کرده‌اند. /تسنيم

شکایت پورابراهیمی از پزشکیان

محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان در مجلس از شکایت خود از مسعود پزشکیان نایب رئیس پارلمان خبر داد و گفت: در متن شکایتی که بنده تنظیم کرده‌ ام، ذکر شده که باید نایب رئیس مجلس رابطه کاری فرزند خود با یکی از زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مشخص کند و در این زمینه توضیحاتی داد. مسعود پزشکیان نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: من نمی‌دانم این اتهامات را برای چه چیزی مطرح کردند اما اکنون از همه دعوت می‌کنم که وضعیت زندگی بنده را ببینند، آنکه حساب پاک است از محاسبه چه باک است.

انتقاد عارف از اقدامات برخی اصلاح‌طلبان

رئیس فراکسیون امید گفت: مایه تأسف است که عده‌ای در داخل جبهه اصلاحات با برخی اظهارنظرها تنها مسیر متلاشی کردن انسجام را دنبال می‌کنند. وضعیت کشور به گونه ای نیست که عده‌ای به دنبال رقابت‌های انتخاباتی و حذف یک جریان باشند. شرط فائق آمدن بر مشکلات کشور، وحدت، تفاهم و همدلی است. اصلاح طلبان در روی کار آمدن دولت آقای روحانی سهیم بودند و نقش اساسی داشتند و برای موفقیت دولت تلاش می‌کنند. هرچند گلایه‌های جدی از نادیده گرفتن مدیران برجسته اصلاح طلب در استانها و سپردن مدیریت برخی ارگان‌های دولتی در استان‌ها به مخالفین گفتمان اصلاحات وجود دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۳۸
احمدی نژاد در بین مستضعفان جامعه حامیان بسیاری دارد. احمدی‌نژاد تنها سیاستمداری بود بعد از رجایی که قلبا به دنبال خواست‌ها و نیازهای این قشر بود.
کشور را با خودتون و آقازاده‌هاتون فلج کردین. فقیرتر و ذلیلتر کردین مردم رو.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
با پخش گونی سیب زمینی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
از خواب پاشو بابا صبح شده
Syed
| India |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
با پخش گونی سیب زمینی نه با از بین بردن سیب‌زمینی به سود دلال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
پوپولیست بودن یعنی احمدی نژاد یعنی ترامپ!
مهدی
| Germany |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
حق داری! ایشان هر کجا می رفت به مردم همه چیز را قول میداد وهر برگه ای را که بهش می دادند امضا میکرد ولی بدون برنامه و امکانات!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
نخیر- با مسکن مهر.سهام عدالت و یارانه
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
پوپولیست بود مثل رفیقش چاوز به اسم حمایت از مردم آنها را بد بخت بیچاره کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
برادر کار این سایت این است که با درج خبرهایی علیه احمدی نژاد میزان محبوبیت اور امار گیری کند
پس معلوم می شود که چرا کشوری مثل امریکا و یا داعش خیلی راحت به این کشور حمله می کنند و زود پیشروی می کنند از وجود امثال این اشخاص در بدنه دولت و مردم کشورشون است و اینده خوبی از این کشور اگر این افراد کاره باشند دراین کشور نخواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
به فکر آینده کشور خودت باشی بهتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
محمود اگه نمیگفت هم مردم به این جمع بندی رسیدن که حسن باید برگرده ولنجک استراحت بیشتر!؟
ظاهرا این نماینده عراق چیزی در چنته نداشته و رفته به سراغ غرامتی که دادگاه امریکا برای شهروندان امریکا وضع کرده و نه عراق!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
البته نشون میده که سواد درستی هم نداره .چون حتی اون 11 میلیلارد رو از طلب ایران کم کنی بازم عراق خیلی به ایران بدهکاره
روحانی بابی کفایتی ونارضایتی اکثریت ملت ایران امثال احمدی نژاد را به صحنه اورد
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
كاملا درسته دوست عزيز
تابناک این می گویند این سهم ۵۰ درصدی ما از دریای خزر بین ایران و شوروی قط بلوف است و ما تا یک شعاع خاصی بیشتر نمی توانستیم جلوتر برویم چی هست؟
تاریخ تکرار میشود و بنابراین قهرمانان از دل همین مخالفتها ظهور خواهند کرد!
اقای مطهری چه خبر از موارد و مسائل روز کشور!!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
ایشون کارهای مهمتری دارن مثل رفع حصر بقیه موارد به ایشون ربطی نداره هرجا هم کار مثبتی باشه سریعا اعلام میکنن بنده اون طرح رو شروع کردم!!!1
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
مهمه حصره بابا جان حصر

فقر و بيكاري و كاهش صد درصدي درامدهاي اكثر اقشار جامعه كه مهم نيس

فقط حصر
حصر
حصر
ای کاش جهت مبارزه با فساد هم از مالزی یاد می گرفتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
بهانه که شاخ و دم نداره.
مگه قانون ما کپی شده از قانون مالزیه.
کشورهایه دیگه خیلی قوانین دارن که تو کشور ما اجرا نمیشه.
تو کشور خودمون هم برای بعضی کارها منع قانونی نداره ولی برعکس نظر مردمعمل میشه و یکجورای قانون صلیغه ای یه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
مجید دلبندم سلیقه ای
عارف هم حرف زد ! خدا رو شكر !
بسته خبری عالی بود.فهمیدیم در کشور عزیزمان هیچ مشکلی وجود ندارد الا دعوای شخصی چند نفر که البته انهم اسیبی به کشور نمیرساند.اینکه ادمها میتوانند تا دقیقه اخر عمرشان ودر حالی که توان تلفظ درست کلمات را ندارند خدمت رسانی کنند واینکه ما با کشورهای همسایه بسیار دوستیم انها خیر ما را میخواهند وما خیر انها را.الهی از این خواب شیرین بیدار نشوم صلوات(:
دریای مازندران
پاسخ نماینده عراق در خصوص گسیل القاعده. به عراق برای مبارزه با آمریکا. از سوی ایران و آن هم در این مقطع زمانی جای تامل دارد. ای دولتمردان به هوش بیایید.
پاسخ نماینده عراق در خصوص گسیل القاعده. به عراق برای مبارزه با آمریکا. از سوی ایران و آن هم در این مقطع زمانی جای تامل دارد.
به نظر می سد کشور بمرحله انفجار نزدیک شده است
حمله عراق به ایران بر اساس اعتراف رسمی خاویر پرز دکویار دبیرکل وقت سازمان ملل بعنوان یک سند رسمی ثبت شده است و تا هر زمان که باشد عراق موظف به دادن این غرامت است اما ادعای این نماینده عراقی مبنی بر اعزام القاعده به عراق از سوی ایران و کشتن یک میلیون عراقی بر اساس توهمات ذهنی او می باشد و محلی از اعراب ندارد تندروانی دانسته یا از روی نادانی قصد بر هم زدن روابط حسنه ایران و عراق را در این وضعیت خاص کشور دارند که ارزوی امر یکا و سعودیها می باشد پس لازم است خویشتنداری کنند تا اب به اسیاب دشمن نریزند واسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
میگم من و نسل و آب و حاک دیگر محو شدیم از بس خویشتن داری کردیم
اقای ربیعی دم از سخن دوست ( احمدی نژاد ) میزنید .
مگراقای روحانی نبودندکه گفتنداقایانی که کشوررابه این روزانداخته ایدمردم دیگرشمارانمیخواهند؟!!!!!! پس چرااحمدی نژادنبایدچنین بگوید؟
جناب منتجب نیا، همینکه شما و بقیه دوستانتان دایم در حال موضع گرفتن در مقابل بیانات احمدی نژاد هستید کاملا نشان می دهد که حرف ایشان چقدر خریدار دارد!

در ضمن از خاطر مبارک فراموش نشود که احمدی نژاد بالاتر از حضرتعالی و جزو مقامات عالی کشور هستند آنهم با حکم بی واسطه مقام معظم رهبری.
آقای منتجب نیا پس اینهمه استقبالی که از احمدی نژاد در سفر های اخیرش به بعضی شهرهای ایران میشود بیانگر چیست ؟ نکنه فکر میکنی که مدیران کل آموزش و پرورش استان ها به مدیران شهرستانی دستور میدهند تا مدارس را تعطیل و به استقبال احمدی نژاد بفرستند ؟
ول کن دیگه بابا . دو سال حبستو سر کن بیا بیرون حال زندگیتو ببر . هر کی جای تو بود حداقل به ده بار اعدام محکوم میشد . چی میخوای دیگه از حکومت ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
!بچه پررو هست دیگه!
بگذارید این بچه دلش خوش باشه که داره حرف میزنه .
بنام خدا
همه دولتهای بعد از انقلاب به اندازه روزهای تعطیل دولت احمدی نژاد برای این مردم کار نکردنند.درود بر شرف و غیرتت مرد .خیلی اون جات سوخت که دست شما اقازادگانتون از این مملکت کوتاه شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
ایول
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
دروددبر تو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
از ادبیاتت کاملا معلومه که یاپسرش هستی یا شاگرد اول کلاسش و حتما تو اون هست سال خوب بهت رسیدن و احتمالا یکی از گیرندگان وام ال پس نده هم هستی
چرادرموردسقوط۲۵۰۰ واحدی امروزبورس چیزی ننوشتید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
وقتی ۴۰۰۰ تا صعود میکرد که خوب خندون بودی و میگفتی یه روزه ۲۰ درصد به جیب زدم رفت ؟؟!
ببینید کارمون به کجا کشیده عراق واسه ما شاخ شونه میکشه از بس دم از کشور برادر دوست زدن اینا دور برداشتن اینم از کشور برادر دوست.......................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
از بی عرضگی خودمان است.
حسيني
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
آنچه خود داشت ز بيگانه تمنا ميكرد...
غير از مردم دلسوز ايران ، چه دوستي بهتر براي دولتمردان و مسئولين كه حيف و صد حيف
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
پ
ملاک قیمت دلار در کشور ، قیمت دلار هرات افغانستان و سلیمانیه ی عراق است دوست عزیز کجای کاری ؟
محمود حق طلب شجاعست هرچند ایراداتی دارد ولی پادشاه است در برابر کارنامه حسن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
اسامی را درست ادا کن جناب آقای دکتر محمود و جناب حجةالاسلام دکتر حسن
چرا شرط سنی و ممنوعیت استفاده از افراد با سابقه بالای 30 سال برای شورای نگهبان مجلس خبرگآن مجلس شورا و ... اجرا نمی شود
کاش آقای ربیعی خودش هم به آن عمل کند و خود را محاکمه کند اما به قول خودش این کار سختی است و امثال ایشان به آن تن نمی دهد
مگر ما القاعده را بوجود آوردیم یا عربستان و آمریکا ؟
بعلاوه غیر از غرامت جنگ تحمیلی ، پس گرفتن سرزمین از دست رفته تان از دست داعش را هم مدیون ایران هستید.
به همین زودی این موضوع را فراموش کردید ؟
خدایی ؟ در ایران هیچ کسی مسول نیست ،و همه مسول هستند ،در عمل همه مسولند ،و در پاسخگویی هیچکس مسول نیست در صورتیکه هر کسی مسول افعال خود میباشد ؟،،،
آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران: لطفا با مردم و نمایندگان مردم کشتی نگیرید. الان زمان کار صادقانه برای کشور عزیزمان ایران است نه لج و لج بازی

واکنش روحانی به استیضاح ربیعی

بخشی از گلایه نمایندگان به وزیرکار به نارضایتی و ابهامات مدیریت سازمان بهزیستی بود. در انتخاب سرپرست وزارت تعاون هوشمندی لازم از سوی رییس جمهور دیده نشد و به نوعی این انتخاب تعریضی است به استیضاح کنندگان!
از شما و دولت شما می‌خواهم ‍۱۱ میلیارد دلار آمریکا به عنوان غرامت کشته شدن یک میلیون عراقی از زمانی که القاعده را به بهانه جنگ با آمریکا از سال ۲۰۰۳ وارد کشور ما کردید، بپردازید.
«دولت عراق مطابق ماده ۶ قطعنامه ۵۹۸، ۱۱۰۰ میلیارد دلار بابت غرامت خسارات مستقیم جنگ تحمیلی به ایران بدهکار است؛ دولت ایران با لحاظ تنگناهای مردم عراق در مطالبه این غرامت تعلل کرده است؛

1100-11-=?
1100 میلیارد ما را بدید ما 11 میلیاردتونو میدیم
پاسخ ها
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
آمریکا خودش اعتراف کرده القاعده رو به وجود آورده اونوقت ما خسارت چیو بدیم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
ناراحت نشو نمایندشون سواد ریاضی نداشته
قرار بود قوه قضائیه به وقتش تکلیف آقای احمدی نژاد را روشن کند . چی شد ؟
جنتی در تاریخ ایران به خاطر سنش وردصلاحیت هایش ثبت خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
بخصوص رد صلاحیت احمدی نژاد بزرگ
جناب ربيعى،شما حتى كتاب شازده كوچولو و بيان مطلب
خود را بدون استعاره بيان مى كرديد،به لاريجانى ها بر نمى خرد
پشت اينها بجاى محكمى بند است
تابی جون ! خبرها فقط نا امید کننده است.دریغ از یک کار مثبت در کشور .
بنده نسبت به جناحها موجود در کشور کاملا مستقل هستم. در عین اینکه تا کنون حتی یک بار به اصلاح طلبان رای ندادم.اما رفتار آقای پور ابراهیمی را خیلی بعید و موهن جایگاه نمایندگی و شان وکالت می دانم.اولا ایشان را مدتی است که تلویزیون زیادنشان می دهد نباید زیاد غره شود. به سرنوشت سروش و مهاجرانی و دهها مثل اینها که تلویزیون به کرات و ساعات مدیدی می آورد و اکنون یک ثانیه به آنها وقت نمی دهد توجه کند. در ثانی هرکس زیاد حرف می زند زیاد اشتباه می کند و ضعف های او رو می شود.ثالثا این ادعای آقای پورابراهیمی متاسفانه پوپوليستی،عوامانه و ابتدایی است.خوب در هراداره،سازمان یا نهادی بگردیم و ذره بین بیندازید از بستگان مسئولان کشور اشتعال دارند. مگر قانون ،شرع و اخلاق اشتعال منسوبان مسئولان کشور رامنع کرده است؟اگر دختر آقای پزشکان یا احمدی نژاد ودر جایی استخدام شده است به خودی اشکالی ندارد.بله اگر ایشان مثلا برخلاف شرایط و ضوابط قانونی استخدام شد اشکال دارد آنهم باید آقای پور ابراهیمی اگر همچنین ادعایی دارد ،اثبات کند که آقای پزشکان در استخدام غیر قانونی او و یا در دادن امتیاز به او دخالت داشته است و الا اگر به فرض خانم پزشکان از موقعیت پدر سوی استفاده کرده باشه بدون د خالت و ورود پدرش که به پدرش ارتباط نداره. این سیاه نمایی و تحقیر مجلسه که هی ایشان بحث را ادامه میده. ازآن بدتر اینکه مرتب تکرار می کنه ایشان خودش رئیس کمیسیون نظارت بر رفتار نمایندگان است ومن امیدی به توفیق شکایتم ندارم بنظر میرسد چون ایشان می داند که شکایتش به دلیل بی مبنا بدون محکوم به شکسته لذا می خواهد از پیش نتیجه را زیر سئوال ببره در صورتیکه کار وی نشستن بر شاخه و بن بریدن است . مگه خودش هم رییس یک کمیسیون در مجلس نیست؟و در باره مسایل نظر خاصی ندارد؟آیا می شود با استدلال ایشان طرح یا لایحه ای را که باید در کمیسیون اقتصادی مطرح بشه بگوییم چون آقای پور ابراهیمی نظر خاصی داره یا مخالفه به کمیسیون دیگری بفرستیم و سیستم مدیریتی را زیر سئوال ببریم؟:ضمن اینکه این حرف آقای پور ابراهیمی توهین به نمایندگان عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هم هست.مگه آنها غلام حلقه بگوش و آلت دست آقای پزشکان هستند که چون ایشان رئیس هیأت است به نفع او رای دهند؟آقایان به خدا این مطالب را از سر دلسوزی می گوییم. به خودتان رحم کنید.شاخه ای را که روش نشستید نبرید.خیلی ها خوششان میآید که شما این گونه به هم بپرید و بهتان می خندند.جو یاس و نا امیدی در دل مردم ایجاد می کنید. من در اجتماع زندگی می کنم چون ناشناخته ام می گویم بسیاری از شاخص هایی را که آقای پور ابراهیمی امتیاز می دادند دارم به ولا اگر به فرض دختر آقای پزشکان بر خلاف ضوابط وبه توصیه پدرش هم استخدام شده باشه،ضررش برای اسلام و انقلاب از طرحش بوسیله آقای پور ابراهیمی کمتر بوده و می باشه.مگه آقای پزشکان نگفت در عین اینکه فوق تخصص قلب هستم بیایید از زندگی من فیلم بگیرید و همین طور زندگی دیگران. بهتر بود آقای پور ابراهیمی بجای شکایت اعلام آمادگی کردند برای فیلم گرفتن و مردم قضاوت می کردند.به خودتان رحم کنید ما از خیرتان گذشتم
سلام ای کسانی که دم ازدین وایمان وغیره می زنید درکجای کره زمین سراغ دارید بازنشسته سی سال کارکرده درماه دریافتیش درحد صددلارباشد کشوری که روی اقیانوس نفت وگاز خوابیده باشد این است وضع اقتصادی؟.... والا من نویسنده این مطالب بادریافتی یک ملیون تومان باائن وضع مانده که خودکشی کنم وخودراراحت کنم ... من سنم ۶۵سال است ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
اینجا کشور خواص است همه ی امتیازها و مواهب برای خواص می باشد وظیفه ی عوام هم جان دادن و جان کندن ئ تولید نسل یعد عوام برای خواص
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
بی خیال تو انگلیس نشستی داری بازنشستگی هم میگیری ناراضی هم هستی!!!!!!!!!!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
پدرم با 65 سال سن خب دیگه عمرتو کردی و حتما هم در شمان انقلاب کار خودتو کردی در ضمن فیلتر شکن برای شما خوب نیست پدربزرگ :))
جناب سفیرایران درعراق فرموده اند اگرنخست وزیر عراق درموردتحریم آمریکا چیزی گفته مهم نیست چون نظرمردم عراق این نیست .بجای دوری نرویم ماهم درایران بابسیاری ازکارهای دولت مخالیم اما مردم که قدرت اجرایی ندارند
فقط امیدوارم کسانی که بخاطر منافع شخصی خود دارند باعث التهاب بازار میشن هر چه از این راه بدست می اورند سرطان بشه و انان را به جهنم واصل کند .و شک نکنید اخر و عافبت ظالمان همین است .
امروز مردم ترکیه برای فروش طلا و دلار به صرافی ها هجوم بردند ، مقایسه کنید رفتار مردم ایران و هجوم انها برای خرید دلار و سکه ، اصلا این ملت نیاز به تحریم ترامپ ندارند ، چند وقت پیش به بهانه خارج شدن fatfاز دستور کار مجلس یک میلیون رو سکه زدند ، انتظار این بود با تصویب ان در شوراری نگهبان حباب یک میلیونی ان خارج بشه ولی همه دیدند این اتفاق نیفتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
پاسخ این سوال خود را باید در میزان اعتماد یک ملت به مسولین خود جستجو کنی برادر
آریایی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
آخه مسئولیت ترکیه کارامد هستند و مردم به آنها اعتماد دارند !!!
حسيني
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
آيا مسئولين ايران مانند مسئولين تركيه هستند كه مردم ما به مردم تركيه شباهت داشته باشند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
این اول کاره. اگه مثل ما در بلاتکلیفی و بالا پایین شدن ها باشن از ما بدتر می شن!
ساسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
اگر مردم ترکیه هم اینقدر اخبار اختلاس، اختلاف مسئولین، سوء مدیریت، تصمیمات بدون پشتوانه کارشناسی و خلق الساعه و سیاست گذاریهای غلط اقتصادی و ... میدیدند فکر می کنی با دولت همراهی می کردن، عزیز من اعتماد مردم از بین رفته باید این اعتماد مجددا بدست بیاد وگرنه در بزنگاههای مهمتر بدون پشتوانه مردمی می خواهیم چکارکنیم.
تحویل بگیرید اقایون مسئول ................به جای طلبکار بودن بدهکار هم شدید
پاسخ نماینده هتاک عراق توهین به ملت و مسئولین ایرانی بود که 2 شرط اساسی برای پذیرش قطعنامه 598 خواستار بودند 1- تعیین متجاوز 2- تعیین غرامت جنگی ، تمام سعی مان بر این بود از سوی سازمان ملل متجاوز وغرامت جنگی تعیین شود یک سوال بسیار بزرگ چرا 1100میلیارد دلار غرامت جنگی تصویب شده سازمان ملل را مطالبه ننمودید این خسارت وارد شده بیت المال مردم ایران بود که میبایست برای باز سازی مناطق جنگی هزینه میشد شخصی که نبود بخشیده شدو اگر غرامت نمیخواستین اینهمه اصرار برای تصویب 2 بند فوق برای چی بود ؟؟؟؟!!!!! امیدواریم این مورد تجربه ای باشد که اولویت هر نظامی اول خفط وتامین منافع کشور خودش وبعد کشورهای برادر ودوست و همسایه
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
مسئولین ما حاضرند 1100میلیارد دیگر هم خرج عراق کنند تا نشان دهند قدرت منطقه ای دارند
ناشناس
| United States |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
این از یک نظام دینی انتظار نمی رود زیرا الویتشان اخوت دینی است نه منافع کشور.اصلا ایران را به عنوان یک کشور نمی بینند .همیشه میگویند کشور اسلامی ایران .دین در االویتشان قرار دارد.
معجزه هزاره فراموش کرده اند که بیش از ۵۰ نفر از استادان اقتصاد در نامه ای توصیه های مهم اقتصادی به ایشان کرده بودند و عکس العمل این جناب مدعی گرفتن و درد سر برای همگی امضا کنندگان بود پس بهتر هست دیگر چیزی نگویند
آمار پذیرش در رشته پزشکی در سال های مختلف به نقل از خبرگزاری فارس:
سال 66 ظرفیت پذیرش پزشکی= 4030
سال 97 ظرفیت پذیرش پزشکی = 3716
اگر این معنایش انحصار نیست پس چیست؟
در شهر بزرگ بندرعباس هیچکدام از بیمارستانهی بزرگ خاتم الانبیا و خلیج فارس و صاحب الزمان هیچ پزشک متخصص پوست و مویی ندارند. چه کسی مسئول زیاده خواهی و انحصارطلبی پزشکان و کمبود پزشک در کشور است؟
با این همه سال تخریب و تهمت دکتر احمدی نژاد در غالب رسانه ها، هنوز هم شاهد محبوبیت دکتر هستیم. شما با این همه رسانه تحمل یک کانال تلگرامی دکتر را هم ندارید؟؟؟
معروف است كه پس از زلزله طبس گفتند:

وقتی مردم در اثر ظلم و فساد تكان نخورند، آن گاه زمين تكان می‌خورد و آنان را تکان می‌دهد
پزشکیان که مشخص قصد ماست مالی کردن موضوع را دارد حالا باید کدامشان ندارند؟
احمدی نژاد روحانی و ....یک گروهید باهم جنگ زرگری راه انداختید یه روز این تهدید میکنه یه روز اون دوست میشه یه روزم اون یکی قشنگ سرکاریم.
آلان وضع کل کشور همانند آقای پورابراهیمی و آقای پزشکیان هست یعنی همه یه جور بند آب دادن ملت نران نباشید هنوز که از کلیه و کبد وبقیه اعضا نیفتادید گرسنه نمی مونید آرام بخوابید
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
در عجبم اگه به قول شماها مردم توجهی به حرفای احمدی نژاد نمیکنن، پس چرا ایقد نگرانید و هر روز یک مطلب ضد احمدی نژادی منتشر میشه

چرا ایقد تخریییب ،؟؟ خدا میدونه
آقاى سفير دارى راجب نخست وزير يك كشور صحبت ميكنى برادر
سوره مائده آیه ۳۸
دست زن و مرد دزد را به کیفر اعمالشان ببُرید، این عقوبتی است که خدا مقرر کرده و خدا مقتدر و به مصالح خلق داناست.
سوال:
چرااز اجرای این آیه در مورد سارقین چشم پوشی می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!
اقای سفیر اقای العبادی شخص نخست وزیر هستند و سخنان ایشان رسمی بود،اینکه شما میخوای مسئله رو بزرگ جلوه ندی دلیل نمیشه که اصل قضیه رو انکار کنید.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
نخست وزیر بود و چیزی از رفتنش نمونده
البته اوباما هم رئیس جمهور بود ولی با رفتنش اوضاع فرق کرد
به به جناب عارف هم دهان مباركشان را گشودند و فرمايش فرمودند
شرایط سیاسی و داخلی هیچ یک از کشور های منطقه به آنها اجازه نمی دهد که به ایران نزدیک شوند حتی روسیه حتی چین و اروپا همسایگان که جای خود دارد همه دنبال منافع ملی خودشان اند ودرست هم همین است با پول پخش کردن دوستی بدست نمی آید این همه هزینه ها که در کشور های مختلف کردیم را اگر در کشور خودمان هزینه می کردیم حالا کشور در شرایط بسیار مطلوبی قرار داشت دست از توهمات برداریم از گذشته عبرت بگیریم به پیشرفت و انسجام درونی فکر کنیم از کشور هایی مثل مالزی الگو بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
تنها حکومت هایی ماندگار هستند که مردمشان در رفاه هستند.
جناب مطهری بجای فکر کردن به دوستانتان قدری فکر مردم و وضعیت فعلی جامعه باشید
مجلس ربیعی رو اسیضاح میکنه و بعد ایشون برکنار میشوند و در آخر ... رئیس جمهور از ایشان تشکر میکنند و میگویند باز هم بخدمتتون ادامه بدهید لطفا!!!!!
نظرات دوستان محترم ولی چرا نگاه نمیکنیم این بحثا چیو عوض میکنه؟؟خود کرده را تدبیر نیست!!
ما باید یاد بگیریم کجا پول مملکتمونو خرج کنیم درست مثل عربستان که حداقل تا الان متحداش پشتشو خالی نکردن
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
بله میخوای ما هم گاو شیرده باشیم تا متحدا پشتمون رو خالی نکنن!!!
درود بر تنها نماینده واقعی مجلس مرد دلیر و شجاع آقای صادقی! بقیه طبق معمول در خواب هستند...
بفرمایید اقای مسجدی اگر شخص اول اجرایی هر مملکتی کاره ای نباشد چه کسی کاره ای است
آقاي ربيعي ، فردی كه هيچگونه تخصصي راجع به هواپيمايي ندارد را مديرعامل يك ايرلاين مي كند و نتيجه را هم كه همه ديدند . هرچند تابناك اين كامنت را نخواهد گذاشت اما بدانيد كه همين رزومه بد براي كنار گذاشتن جناب ربيعي كافي بود. قرار دادن مديراني ناکارامد براي اين مملكت فاجعه بار است . بس كنيم اين رفتارها و رفيق بازي ها را.
این هم از دولت ناسپاس عراق! بابا ول کنید دیگه! برسید به ایران خودمون
اقای سفیر ایران در عراق
دیگه اینقدر ماست مالی نکنید.نخست وزیر عراق گفته از تحریم پیروی می کنیم بعد شما میگید حالا یه چیزی گفته؟؟؟
2-در خصوص دریای خزر سهم ما 50 درصد بود اما سهم ما را فروختن
مرعشی:"هرکس از آقای نوبخت در شرایط کنونی حمایت کنند آینده‌ای در سیاست ایران نخواهد داشت."
این جمله آقای مرعشی خیلی سنگین است!!! اصلا مسئله آقای نوبخت نیست.
این جمله یعنی سود جویی برای داشتن آینده در سیاست
یعنی نه رضای خدا مهمه نه مردم فقط آینده سیاسی مهمه؟؟؟؟؟؟؟ :(
احمدی نژاد با مخالف خوانی قهرمان نمی شود !!!
چه بخواهید چه نخواهید احمدی نژاد اسطوره و قهرمان قشر مظلوم و درد کشیده و انقلابی است .
به قول خودش شما با انکار و تخریب او نا خواسته تکرار نام و مرامش را می کنید.
این نظر تمام عراقیهاست و بدلیل خوبی بیش از حد ما بدهکار آنها شده ایم عین آتش زدن هور العظیم بخاطر قطع آب که خود ایرانیها در مضیقه اند .باید این حکم پیگیری شود
غرامت جای خود ، سالهاست که در عراق هزینه میکنیم . لااقل هزینه نکنید
وقتی ایران غرامت جنگی خودشو از عراق مطالبه نمیکنه - نتیجه همین میشه دیگه یه نفر از عراقی ها تهمت حمایت از طالبان به ایران میزنه و طلبکار میشه
با سلام
آقای کد خدایی مثل اینکه یادتون رفته آقای هاشمی را برای سنش رد صلاحیت کردین.الان دلیل میارین که (حتی در مالزی در حوزه اجرایی هم سن محدویت نیست) شما دیگه چرا؟
سلام شما برای اینکه ناکارامدی دولت اصلاحات را پوشش دهید دائم به احمدی نژاد وصله می زنید
آقای پورابراهیمی در دوران احمدی نژاد دو نفر یک خانم و یک آقا با فامیل ک را بدون طی مراحل قانونی وارد دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان نمود همچنین یک نفر دیگر را رییس منطقه آزاد رفسنجان قرار داد البته اینها در شعاع دید من بود بهتر است در خود کرمان دید چکار کرده است.
مردم یک پرسش مهم دارند چرا باید کشور ما هر سال بدتر از سال قبل از همه نظر شود و هر سال مشکلات مردم به بهانه استکبارستیزی بیشتر شود؟ تا کی با این بهانه ها باید سفره مردم خالی تر و جیب یک عهده فربه تر شود؟ ما از این شعارها خسته شده ایم ما می خواهیم مثل بقیه کشورهای جهان باشیم هر کس می خواهد مبارزه کند راه باز جاده دراز پست و مسئولیت را رها کند و برود بجنگند..این مردم زنده و حی و حاضر هستند و بر طبق اصل ۵۹ قانون اساسی می توانند نظرشان را شفاف در مورد همه چیز اعلام کنند پس هیچ کس حق ندارد به نام مردم ایران موضع گیری کند . بر طبق قانون اساسی طومار نویسی و راهپیمایی هم ملاک آگاهی از نظر مردم نیست و فقط همه پرسی تعیین می کند مردم نظرشان چیست.
یک نماینده مجلس عراق در واکنش به توییت محمود صادقی نماینده مجلس ایران، خواستار پرداخت غرامت به کشته‌شدگان عراقی بدست القاعده از سوی ایران شده است.فائق الشیخ علی، نماینده مجلس عراق و رهبر «حزب مردمی اصلاح» در حساب توییتر شخصی خود مدعی شد: به نام خانواده قربانیان ترور از شما و دولت شما می‌خواهم ‍۱۱ میلیارد دلار آمریکا به عنوان غرامت کشته شدن یک میلیون عراقی از زمانی که القاعده را به بهانه جنگ با آمریکا از سال ۲۰۰۳ وارد کشور ما کردید، بپردازید.
درو د بر احمدی نزاد امیر کبیر ایران
مشگل کشور ما 1 فساد مالی و عدم برخورد 2 ورود نظامیان به اقتصاد 3 حلقه سته مدیران 4 بنده پرستی . اینا حل شه همه چی حله.
منطق سیاست میگوید هیچ کشوری دوست و دشمن ابدی ندارد چیزی که دوست و دشمن را تعیین می کند منافع ملی یک کشور است
چرا 1100 ملیارد دلار پولمان را از عراق نمی گیریم تا صرف رفاه مردم و آبادانی مناطق جنگی شود ؟ چرا بخشیده ایم چرا کویت با آن همه ثروتش غرامتش را از عراق میگیرد ولی ما نه ؟ آیا ما عربتر از عربها هستیم ؟در همراهی دولت عراق با تحریمهای آمریکا دیدید که حتی نخست وزیر شیعه عراق به فکر منافع ملتش است چرا ما حق ملتمان را از عراق نمی گیریم؟ راستی چرا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
حرف حساب جواب ندارد فقط بلدند مغلطه کنند و توجيه کنند نهايتا" مردم را محکوم بعنوان نمونه تمام مدت اين حتي 1 بار
شده که مسئولي از طريق رسانه ها به اشتباهشان اعتراف کنند ما تنها کشوري هستيم در جهان که مسئولين مملکتي اصلا" از ديد خودشان اشتباه نداشتند طوري که ادم فکر ميکند تعداد معصومين 14000 بوده نه 14
«ایشان یک اظهار نظری کرد، اما قرار نیست این کارها انجام شود.مسجدی در خصوص این اظهارنظر نخست وزیر عراق گفت: صحبت‌های العبادی هیچ تاثیری در روابط ایران و عراق ندارد و نداشته .»
آقای العبادی چرا در مورد ایرانی اظهار نظر می کند که حتی لباس تنش از آنجاست.
هشدار :
مسئولین ما چشمشان را باز کنند و مراقب سیاسیون عراق باشند اینها اگر وضعیت ثابت و خوبی پیدا کنند و نیازمند ما نباشند یا حمایت مالی خوبی مثلا از کشوری مانند عربستان دریافت کنند همان کاری را میکنند که صدام کرد.بی وفایی اینها زبانزد تاریخ است .
مردم یادشان نخواهد رفت که با گذشت سی و چند سال هنوز هر ماهه دهها شهید تازه تفحص شده از عراق و شهرهای مرزی وارد کشور میشود.
مسئولين با سياسي كاري خود پندار و به نفع خويش به جان هم افتادند و مردم زير فشار له مي شن قرار بود مستخدمين دولت به ملت خدمت كنند!!!!!خدايا امام زمان عليه السلام را برسان.
واقعا من موندم در منطق این قضیه که چه چیزی باعث میشه کروبی بره سراغ ساسی مانکن و رییسی سراغ تتلو. آخه مشاورهای اینها کیا هستند که این حضرات را به ارتکاب چنین خطاهای استراتژیکی ترغیب میکنن؟ لطفا اگر قرار است در انتخابات بعدی کاندیدا شوید از همین الان تصمیم خودتون را بگیرید و قول بدهید که تحت هیچ شرایطی و به نفع هیچکس کنار نمیکشید و من هم حاضرم تخصص دانشگاهی خود را پشتوانه حمایت از شما کنم و مشاوره فرهنگی و اجتماعی ارائه کنم که پیروزی شما را تضمین کند و ستاد شما را از گزند این دسته از خطاهای کروبی و رییسی محافظت کند. آدرس ایمیلم را گذاشتم که داشته باشید.
وقتى درس سياست ورفتار سياسى رو بلد نباشيم همين ميشه
این آقای که ادعا می کند ایران القاعده را وارد عراق کردیم باید به یادش آورد خود این افراد با همکاری عربستان القاعده را به عراق آوردند که شیعیان را قتل عام کنند اینها بلدند جگونه فرار به جلو داشته باشند اگر بررسی شود ریشه اینگونه افراد در حزب بعث یافت خواهد شد.
جای هیچ گونه ناراحتی نیست. روابط ما کما فی السابق با عراق ادامه خواهد داشت.
جناب منتجب نیا عملکرد همه شمارا دیدیم واقعا احمدی نژاد یک قهرمانست به دور برخودتان نگاه کنید با این مر دم چه کردید همش ناراحتی و خواری را تزریق میکنید
تا یادمان میاید از اولین دولت جمهوری اسلامی گرفته تا دولت فعلی (باستثنای دوران دولت مرحوم ایت الله هاشمی) همه ی دولتها خودشان و حامیانشان در طول دوران استقرارشان گفته و میگویند : " دولت میخواهد کارها را درست کند اما عده ای نمیگذارند" ! بعد از اتمام دوره ی هر دولتی باز دولتمردان و حامیانشان میگویند : "دولت میخواست این کارها را بکند اما عده ای نگذاشتند" ! بنده و امثال بنده که درحدی نیستسم که بگذاریم یا نگذاریم یک دولت ان هم "دولت برامده از ارائ اکثریت ملت" موفق بشود یا نشود . بتواند یا نتواند . لابد انهایی که نمیگذارند , درحدی هستند که بتوانند نگذارند ! درطول اینهمه سال مسائل اسفبار متعددی رخ داده است . نمونه ی حی و حاضر ان وضعیت سیاسی و اقتصادی کنونی جامعه است . این عده کیانند !؟ چه زمانی قرار است دست بردارند و "بگذارند" که دولتها برنامه های خود را به پیش ببرند !؟ اصلا قرار هست و تصمیم دارند که دست بردارند !؟ اگر چنین قصد و قراری ندارند چه زمانی و چه کسانی باید انها را به مسیر قانون و احترام به ارائ اکثریت سوق دهند !؟ بدون کوچکترین تردیدی ادامه ی این سناریو عواقب خوشایندی درپی نخواهد داشت ! ایا هیچ کس نیست که به عواقب پرمخاطره ی این روش و عملکرد خطرناک بیندیشد !؟ یا حق
واقعا کجای دنیا نمایندگانش مانند نمایندگان ما دائما از یکدیگر شکایت میکنند
كشور مادوجناح سياسي داشت به نام اصلاح طلب واصولگرا كه در چندسال اخير به هردو جناح ظلم شد چون هم احمدي نژاد اصولگرا نبود وهم روحاني اصلاح طلب نيست اين دو نفر به مردم وكشور آسيب زياد وغيرقابل جبراني واردكردن ومتاسفانه هيچ وقت پاسخگونخواهندبود.
زنده باد احمدی نزاد حامی مستضعفین و عدالت
يكي دست مطهري رو بگيره از تو باقالي ها بيارتش بيرون
واقعا شرم و حیا خوب چیزیه درود بر احمدی نژاد از اینکه ازش می ترسید میشه فهمید حق با اوست و او با حق
مطهری باید بفهمه مشکلات کشور فقط حصر آقایون است؟ این همه مشکلات روی دوش مردم بیچاره مونده که باید فکری کرد که متاسفانه چیزی که وجود نداره همینه متاسفاته سیاسیون ما به فکر خودشون هستند تا مشکلات مردم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی