بازدید 1847

وزارت ورزش دنبال عزل ۱۲رییس فدراسیون بازنشسته

کد خبر: ۸۲۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 11 August 2018

در هفته های اخیر یکی از سوژه های داغ ورزش ایران ابلاغ قانون جدید درباره منع به کارگیری از بازنشسته ها در راس فدراسیون ها است. پیش از این برخی از مدیران با استفاده از تبصره ایثارگری توانسته اند مجوز لازم برای حضور در انتخابات فدراسیون ها را کسب کنند؛ اما قانون جدید این تبصره را حذف کرده تا خیلی از مدیران به مشکل بخورند.

به گزارش تابناک ورزشی، با وجود اینکه گمانه زنی ها حکایت از بازنشسته بودن ۱۳تن از روسای فدراسیون های ورزشی داشت، محمدرضا داورزنی با تایید حدودی این تعداد نفرات، شمار این مدیران را ۱۰ تا ۱۲ نفر اعلام کرده است.جالب اینکه معاون وزارت ورزش با قاطعیت اعلام کرده این مدیران بازنشسته بعد از ابلاغ قانون باید از بدنه ورزش جدا شوند و جای خود را به جوان ها بدهند. حتی داورزنی در صحبت های خود گفته وزیر ورزش هم بر اجرای کامل این قانون تاکید دارد.

بدین ترتیب باید دید در ماههای آینده و با تصویب قطعی و ابلاغ قانون جدید منع به کارگیری بازنشسته ها، آن دسته از مدیرانی که با مجوز ایثارگری در راس فدراسیون ها حضور دارند، چه سرنوشتی خواهند داشت.به نظر می رسد در صورتی که پیش بینی ها درست از آب دربیاید، یک انقلاب در انتظار ورزش کشور خواهد بود و خیلی از فدراسیون های مطرح دچار دگرگونی می شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار