بازدید 12571
۱

مرگ کارگر جوان زیر قطعات بتن منزل ویلایی

کارگر جوان هنگام تخریب منزل ویلایی دو طبقه، زیر قطعات بتن گرفتار شد و جان باخت.
کد خبر: ۸۲۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 11 August 2018

تسنیم نوشت: کارگر جوان هنگام تخریب منزل ویلایی دو طبقه، زیر قطعات بتن گرفتار شد و جان باخت.

سید جلال ملکی با اعلام خبر ریزش مرگبار آوار در یک منزل قدیمی در غرب تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 18:45 روز گذشته یک مورد حادثه آوار در یک منزل قدیمی در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران ـ کرج، شهرک دانشگاه، خیابان اردستانی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

مرگ کارگر جوان زیر قطعات بتن منزل ویلایی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک منزل دو طبقه ویلایی قدیمی (یک طبقه روی همکف) کارگران برای ساخت بنای جدید مشغول تخریب بنای قدیمی بودند که به یکباره سقف طبقه بالایی به صورت قطعات کوچک و بزرگ بتن تخریب شده و آتش‌نشانان هنگام رسیدن به محل حادثه مطلع شدند کارگر بیست و پنج ساله افغانستانی کاملاً زیر قطعات بتن محبوس است.

او گفت: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کرده و پس از مدتی تلاش موفق شدند به کارگر محبوس شده دسترسی پیدا کرده و وی را از میان آوار خارج کنند.

ملکی گفت: پس از تحویل کارگر به عوامل اورژانس مشخص شد وی در همان لحظات اولیه به علت شدت جراحات اولیه جان باخته است؛ در نهایت محل ایمن‌سازی و تحویل عوامل انتظامی شد و عملیات در ساعت 19:15 به پایان رسید.

مرگ کارگر جوان زیر قطعات بتن منزل ویلایی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
روحش شاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل