بازدید 38148

بهترین مارک یخچال در سال ۹۷

کد خبر: ۸۲۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 11 August 2018

زمانی که از تعمیر یخچال قدیمی خود منصرف می‌شوید و تصمیم به خرید یخچال جدید می‌گیرید علاوه بر بودجه باید نکات دیگری هم مدنظر قرار گرفته شود تا انتخاب هوشمندانه‌تری صورت بگیرد. در این مطلب، دیجی تعمیرگاه علاوه بر بررسی این نکات به بررسی مارک یخچال جنرال الکتریک و سامسونگ نیز می‌پردازد.

در این مطلب، دیجی تعمیرگاه  به بررسی برندهای یخچال جنرال الکتریک، سامسونگ، ال جی و ویرپول نیز می پردازد.

حقیقت این است که امروزه همه برندهای بزرگ لوازم خانگی تقریباً یخچال‌های مشابه‌ای عرضه می‌کنند. مدل‌های جدیدی که امروزه وجود دارد، صرفه‌جویی انرژی بیشتری حتی نسبت به مدل‌های تولید شده پنج سال پیش دارند.

با این‌ حال سوال اساسی این است که چه یخچالی بهتر است انتخاب شود که مناسب باشد؟ برای پاسخ به این سؤال ابتدا باید فضای مورد نظر خود را اندازه بگیرید و سپس نوع یخچال و بهترین اندازه آن را متناسب با سبک زندگی خود انتخاب کنید.

چگونه بهترین یخچال را انتخاب کنیم؟ پیدا کردن بهترین یخچال برای خانه یک مسئله کاملاً شخصی است. برای برخی افراد، یخچالی که فریزر آن در بالا قرار دارد بهترین انتخاب است، زیرا فضای آن‌ها کوچک است. برای برخی دیگر، یخچال فریزر پایین (درب فرانسوی یا استاندارد) مناسب است، چرا که نمی‌خواهند مرتب برای استفاده از طبقات پایینی یخچال خم شوند. یخچال‌های ساید بای ساید بزرگتر هستند، بنابراین فضای بیشتری را در آشپزخانه اشغال می‌کنند اما در عوض فضای بیشتری را نیز برای نگهداری مواد غذایی در اختیار شما قرار می‌دهند.

از آنجایی‌که یک مدل یخچال برای همه مناسب نیست، دیجی تعمیرگاه قصد دارد به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های تعمیرات لوازم خانگی که سال‌ها است در این عرصه فعالیت می‌کند، با توجه به نظر استفاده‌کنندگان و تجربیات 22 ساله خود که در امر تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید کسب کرده است، 4 مورد از برندهای خوب یخچال و ساید بای ساید را معرفی کند.

یخچال جنرال الکتریک (GE) جنرال الکتریک بعنوان یکی از معتبرترین برندهای تولید لوازم خانگی در دنیا از سال 1922 تاکنون شروع به تولید انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر کرده است. یخچال فریزرهای جنرال الکتریک در همه دنیا به دوام زیاد معروف هستند. یخچال های جدید جنرال الکتریک از بروزترین تکنولوژی ها برای نگهداری مواد غذایی و افزودن آپشن های مناسب استفاده می‌کنند.

از ویژگی‌های یخچال‌های جنرال الکتریک می‌توان به تازه نگهداشتن طعم مواد غذایی با 5 سطح تنظیم دقیق دما، عالی‌ترین سطح بهره‌وری انرژی، دستگاه تولید آب داغ با 4 برنامه پیش‌فرض در کنار یخ‌ساز و آب‌سردکن و ...اشاره کرد.

با خرید یخچال‌های جنرال الکتریک که به مستحکم بودن بدنه قطعات شهرت دارند، احتمال اینکه بتوانید مدت‌زمان طولانی‌تری بدون مشکل از آن استفاده نمایید بسیار زیاد است.

اگر شما هم جز استفاده‌کنندگان یخچال‌های جنرال الکتریک هستید و پس از مدت‌ها یخچال شما دچار مشکلی شده است و یا نیاز به سرویس دارد، می‌توانید درخواست تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود را به‌صورت آنلاین در وبسایت دیجی تعمیرگاه ثبت نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشکل رسیدگی کنند.

یخچال سامسونگ (Samsung) برند قدرتمند سامسونگ که در هرجایی از ایران به‌راحتی می‌توانید به نمایندگی سامسونگ و خدمات پس از فروش آن دسترسی داشته باشید نیز روزبه‌روز در حال افزودن ویژگی‌های جدید به یخچال فریزرهای خود می‌باشد. تولیدکنندگان سامسونگ بطور مداوم در حال افزایش کارایی یخچال‌های خود هستند به‌گونه‌ای که اکثر مدل‌های جدید یخچال سامسونگ دارای بالاترین سطح بهره‌وری انرژی هستند.

از دیگر ویژگی‌های یخچال سامسونگ می‌توان به هوشمند بودن و امکان اتصال به Wi-Fi، انعطاف‌پذیری طبقات برای قرار دادن مواد غذایی با اندازه‌های مختلف و ... اشاره کرد.

یکی از مزایای خرید یخچال سامسونگ این است که به خاطر داشتن نمایندگی‌های رسمی و فراگیر بودن این برند در ایران، در صورت بروز هرگونه مشکل، حتی پس از اتمام گارانتی دستگاه، امکان استفاده از خدمات تعمیر یخچال سامسونگ به سهولت وجود دارد.

یخچال ال جی (LG) برند ال جی نیز همانند سامسونگ یکی از قدرتمندترین برندهای آسیایی در عرصه تولید لوازم خانگی و دیجیتالی است که در ایران به دلیل داشتن نمایندگی‌های رسمی، خدمات پس از فروش بسیار قوی از جمله تعمیرات یخچال فریزر ال جی را ارائه می‌دهد.

بنابراین یکی دیگر از گزینه‌های پیشنهادی برای خرید یک یخچال خوب، یخچال ال جی است. یخچال‌های ال جی نیز علاوه بر طول عمر بالا و صرف انرژی بهینه، دارای ویژگی‌های بسیار خوبی نظیر موارد زیر هستند که باعث محبوب ماندن آن‌ها در بین استفاده‌کنندگان شده است.

راه‌کارهای ذخیره‌سازی: یخچال ال جی مجموعه‌ای از طبقات و قفسه‌ها را در خود جای داده است. در این یخچال‌ها برای هر چیز جایی در نظر گرفته شده است.

ویژگی درب دولایه : (door in door) این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به باز کردن درب کل یخچال، به خوراکی‌های موردنیاز خود که به خاطر آن‌ها درب یخچال را زیاد باز می‌کنید، دسترسی پیدا کنید. این ویژگی باعث جلوگیری از اتلاف سرما و کاهش رطوبت محیط و مواد غذایی می‌شود.

اواپراتور دوگانه: این اواپراتور با کمپرسور خطی بی‌صدا به‌صورت هماهنگ کار می‌کند و به تغییرات دما و رطوبت برای رسیدن به پیک سرما در بخش‌های مختلف یخچال و فریزر پاسخ می‌دهد. بعلاوه سانسورهای دیجیتال در سراسر یخچال و فریزر میزان دما و رطوبت را برای حفظ دمای مطلوب مواد غذایی را کنترل می‌کنند.

سیستم یخ‌سازی : SpacePlus سیستم یخ‌سازی منحصربه‌فرد ال جی به داخل درب آن منتقل شده و به‌این‌ترتیب می‌توان از فضای بیشتری در داخل فریزر استفاده کرد.

یخچال ویرپول (Wirepool) ویرپول از سال 1955 به تولید یخچال فریزر مشغول است و یکی از بهترین برندهای دنیا به شمار می‌رود. تولیدکنندگان یخچال فریزرهای جدید ویرپول با الهام از کابینت‌های آشپزخانه، طراحی را به‌گونه‌ای انجام داده‌اند که ظرفیت ذخیره‌سازی یخچال‌ها تا 30% افزایش یابد. از دیگر ویژگی‌های یخچال‌های ویرپول می‌توان به نور پانورامیک LED، درب‌های قابل تنظیم، یخ‌سازی و ذخیره‌سازی بیشتر در مواقع ضروری، رنگ‌بندی متنوع، و مصرف انرژی بهینه اشاره کرد.

در کنار تمام مطالب بالا ، در هنگام خرید یخچال باید به این نکته توجه شود که حتماً برندی را انتخاب کنید که از خدمات پس از فروش خوبی در ایران برخوردار باشد تا در صورت بروز مشکل بتوان با خیال راحت از خدمات تعمیرات آن استفاده کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر