بازدید 5221
سوژه

رازعجیب توشاک درتراکتور:دوبازیکن بریتانیایی را نمی شناختم

«کدام تیم کهکشانی؟ ما دو بازیکن از بریتانیا جذب کردیم که به طور کامل آنها را نمی شناختم و به زمان لازم داریم. برای من اسم های بزرگ مطرح نیستند.» این حرفهای توشاک درحالی مطرح شده که گفته می شد فوربستر و استورکس توسط توشاک برای بازی در تراکتور جذب شده اند!
کد خبر: ۸۲۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ 10 August 2018

صحبت های جان توشاک در نشست خبری بازی بعد از بازی با استقلال یک راز درمورد خریدهای جدید این تیم خصوصی شده را عیان و افشا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، توشاک در واکنش به نتیجه نگرفتن تیم های پر ستاره و کهکشانی مانند استیل آذین در لیگ ایران و رئال مادرید یک دهه پیش در اروپا و احتمال وقوع آن برای تراکتورسازی با هدایت توشاک، جمله عجیبی به زبان آورد. او ابتدا گفت: منظور شما از تیم کهکشانی چیست؟ من امروز تیم کهکشانی در زمین ندیدم و تنها ستاره ای که دیدم در آسمان بود. منظور شما کدام بازیکن است؟

خبرنگار در ادامه به حضور دژاگه، شجاعی و دو بازیکن انگلیسی و حضور خود توشاک به عنوان یک مربی بزرگ و بین المللی در تبریز اشاره کرد که سرمربی تراکتورسازی گفت: من که بازیکن نیستم و اسم بزرگی در تیم، چه خودم و چه بازیکنان نمی بینم. ما دو بازیکن از بریتانیا جذب کردیم که به طور کامل آنها را نمی شناختیم و به زمان لازم داریم. برای من اسم های بزرگ نیستند.

این حرف های توشاک در حالی مطرح شده که پیش از این گفته شد بازیکنان جدید یعنی فوربستر و استورکس توسط توشاک برای بازی در تراکتورسازی جذب شده اند!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان