بازدید 4813
سوژه

نمایش قابل قبول اشکان دژاگه در پست جدید تراکتور

این ستاره فوتبال ایران که برای اولین بار با پیراهنی به غیر از تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی بازی کرد به رغم زمان بسیار کم هماهنگی و آماده سازی، نمایش قابل قبولی داشت و به رغم بازی ضعیف هم تیمی هایش بارها برای مهاجمان تراکتور موقعیت ساخت که استفاده نشد.
کد خبر: ۸۲۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲ 10 August 2018

اشکان دژاگه در نیمه دوم نخستین بازی اش با پیراهن تراکتورسازی، پست متفاوتی نسبت به نیمه اول داشت و پشت آنتونی استوکس بازی کرد تا به دروازه استقلال نزدیک تر باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، این ستاره فوتبال ایران که برای اولین بار با پیراهنی به غیر از تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی بازی کرد نمایش قابل قبولی داشت و به رغم بازی ضعیف هم تیمی هایش بارها برای مهاجمان تراکتور موقعیت ساخت که استفاده نشد.

نمایش قابل قبول اشکان دژاگه در پست جدیدتراکتور

دژاگه در نیمه اول به عنوان هافبک راست بازی می کرد و عملا از بازی خارج شده بود اما در نیمه دوم توشاک با تغییر پستِ او، تلاش کرد تا از اشکان دژاگه استفاده بهتری کند. دژاگه در نیمه دوم به جای هری فورستر، پشت آنتونی استوکس بازی کرد و در پست هافبک هجومی حضور پیدا کرد. همچنین علیرضا نقی زاده در راست و یوکیا سوگیتا در سمت چپ بازی کردند تا مشخص شود مربی انگلیسی هنوز در حال آزمایش و خطاست.

مهدی مهدی پور نیز هافبک دفاعی تراکتوری ها است. انتظار می رفت نقی زاده در پست هافبک دفاعی بازی کند اما در نیمه دوم چنین نبود. اشکان در نیمه اول لمس توپ بسیار کمی داشت. او همچنین سعی می کرد بدون کار اضافه توپ را به هم تیمی ها بسپارد و از مصدومیت اش هم خبری نبود. هافبک سابق فولام در اولین نمایشش برای تراکتور نشان داد که با این تیم هماهنگ نیست و برای تاثیرگذاری بیشتر به زمان نیاز دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر