بازدید 2475

چهارمین خریدخارجی توشاک برای تراکتور ازاسکاتلند

تراکتورسازی پس از آمدن توشاک توانسته بازیکنانی خارجی چون هری فورستر از رنجرز و آنتونی استوکس که سابقه بازی برای سلتیک را دارد به خدمت بگیرد و حالا این سومین بازیکن برتانیایی تراکتور است
کد خبر: ۸۲۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱ 10 August 2018

مهاجم اسکاتلندی تیم کیلمارنوک راهی در آستانه پیوستن به تراکتور سازی قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، استیو کلارک سرمربی تیم کیلمارنوک اسکاتلند در نشست خبری خودش از تمایل لی اروین برای پیوستن به تیم تراکتورسازی تبریز خبر داده است.

اروین ۲۳ ساله که در پست مهاجم بازی می کند در صورت پیوستن به تراکتورسازی شاگرد جان توشاک سرمربی پیشین تیم ولز خواهد شد. این بازیکن که در سال ۲۰۱۷ به کیلمارنوک پیوست در ۴۴ بازی موفق شده ۸ گل برای این تیم بثمر برساند.

کلارک به نقل از BBC گفته است: لی اروین مشغول مذاکره با باشگاه تراکتورسازی است و می خواهد به ایران برود. پیشنهاد خوبی از این تیم دریافت کرده و اگر همه چیز آنطوری که فکر می کنیم پیش برود به زودی برای امضای قرارداد به ایران می رود. ما روی او برای این فصل حساب می کردیم اما من مانع کسی که قصد جدایی دارد نخواهم شد.

تراکتورسازی پس از آمدن توشاک توانسته بازیکنانی خارجی چون هری فورستر از رنجرز و آنتونی استوکس که سابقه بازی برای سلتیک را دارد به خدمت بگیرد و حالا این سومین بازیکن برتانیایی تراکتور است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار