بازدید 2222

خیز بلند مصر برای رسیدن به رشد اقتصادی ۷ درصد

وزیر دارایی مصر گفت: رقم هدفگذاری شده برای سال مالی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ میلادی رسیدن به رشد اقتصادی ۷ درصد است.
کد خبر: ۸۲۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳ 10 August 2018

وزیر دارایی مصر گفت: رقم هدفگذاری شده برای سال مالی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ میلادی رسیدن به رشد اقتصادی ۷ درصد است.

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از میدل ایست آی، «محمد مائیت» وزیر دارایی مصر گفت: هدف مصر رسیدن به نرخ رشد ۷ درصد در سال مالی ۲۰۲۱-۲۰۲۲ است و در آن سال شروع به عرضه سهام ۲۳ شرکت در بورس مصر خواهیم کرد.

وی تصریح کرد که چندین قانون و راه و کار برای پشتیبانی از اقتصاد مصر اتخاذ شده که شامل حل و فصل اختلافات تجاری، ایجاد انگیزه های مالیاتی برای بنگاهای اقتصادی کوچک و متوسط، ارتقاء پرداخت مالیات های الکترونیکی در چارچوب طرح های ابتکاری به منظور پشتیبانی از پرداخت های الکترونیکی و ایجاد قانون مالیاتی یکپارچه است.

«مائیت» گفت: دولت مصر از سال ۲۰۱۶ میلادی اقدام به اجرای برنامه اصلاحات اقتصادی کرده است که هدف آن کسب رشد پایدار، بهبود شرایط کسب و کار، حمایت از شبکه های حفاظت اجتماعی، رویارویی با چالش هایی که اقتصاد مصر در دهه های اخیر با آن دست و پنجه نرم می کند، حمایت از بخش خصوصی برای اشتغال زایی و توانمند کردن جوانان و زنان است.

همچنین «هلال السعید» وزیر برنامه ریزی مصر پیش از این گفته بود که نرخ رشد مصر برای سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی به بالاترین سطح خود در ۱۰ سال اخیر به ترتیب با رقم ۵.۳ درصد و ۴.۲ درصد می رسد.

وی گفت: نرخ رشد اقتصادی مصر در سه ماه سوم و چهارم سال مالی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ میلادی به ۵.۴ درصد رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار