بازدید 11799
۵

راز سنگ پرانی دراهواز علیه پرسپولیس فاش شد

کد خبر: ۸۲۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 10 August 2018

کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس به انتقاد از اتفاقات روی سکوها که روی نتیجه تیم تاثیر گذاشت، پشت پرده سنگ پرانی ها در اهواز را فاش کرد و گفت که این کار توسط هواداران فولاد انجام شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، کامیابی نیا گفت: در زمان ورود به استادیوم ۵ دقیقه با سنگ از ما پذیرایی شد و یک ربع طول کشید تا به رختکن برویم. زمان گرم کردن هم این رفتار ادامه داشت و هیچ کس تمرکزی روی بازی نداشت.

مطمئنا در شرایط عادی هیچ وقت با استقلال به این شکل بازی نمی کردیم و به راحتی می توانستیم برنده بازی باشیم. در نظر بگیرید در یک ۴۵ دقیقه فقط ۶، ۷ بار داور بازی را به خاطر سنگ هایی که به بازیکنان پرتاب می شد قطع کرد. جالب تر اینکه در پایان فقط ۴ دقیقه وقت تلف شده گرفت. شرایط نرمالی نبود و قطع پیاپی بازی ما را کاملا بدون تمرکز و بدون برنامه کرد. پرتاب سنگ ها آنقدر زیاد بود که هیچ کس جرات نزدیک شدن به سمتی که حسین ماهینی حضور داشت را نداشت و آن قسمت از زمین کاملا پر از سنگ شده بود.

چیزی که مشخص است هواداران فولاد در این بازی به ورزشگاه آمده بودند تا انتقام بگیرند. دیروز که شیشه اتوبوس ما را شکستند و امروز(پنجشنبه) هم این اتفاقات افتاد. اگر یکی از آن سنگ ها به بچه های ما می خورد و اتفاقی می افتاد جوابگوی این بچه و خانواده شان چه کسی بود؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
باز امتیاز از دست دادن و بهونه ها شروع شد
داور بايد بازي رو تعطيل ميكرد و ٣-٠ ميداد به پرسپوليس
بنظرم کمیته انظباطی و فدراسیون حتما باید وجود خودشان را اثبات کنند وجلواین حرکات غبر ورزشی را بگیرند قبل از اینکه دیر شودو بازی را در یک مکان بیطرف تکرارکند تا فوتبال دچار حاشیه های جدیدی نشود
حقوق اقوام را ندادن آخرش شد این
دوست عزیز هر فصل میلیاردها تومان پول بی زبان دستمزد می گیرید دوتا سنگ هم بخورید بد نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار