بازدید 2252

یک کار جوانمردانه و اخلاقی در لیگ برترایران

کد خبر: ۸۲۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 10 August 2018

تیم بی پول و بحران زده سپیدرود که نتوانست برای برگزاری بازی روز پنجشنبه به تبریز برسد با موافقت تیم گسترش یا همان ماشین سازی تبریز، امروز به مصاف میزبانش می رود.

به گزارش تابناک ورزشی، خداداد عزیزی در مصاحبه جدیدش از مجموعه تیم گسترش فولاد تبریز تشکر کرد که نشان داد که هنوز مسایل جوانمردانه و اخلاقی در فوتبال ایران وجود دارد و همه چیز در رقابت و کسب امتیاز خلاصه نشده است: «واقعاً ما را شرمنده کردند؛ از شخص آقای زنوزی، آقای نصیرزاده مدیرعامل باشگاه و استاد خودم آقای فیروز کریمی که محبت ایشان همیشه به من ثابت شده بود، اما این بار واقعاً مرا شرمنده لطف خود کردند. دیشب ساعت ۱۱ که در مسیر حرکت به سمت تبریز بودیم، آقای نصیرزاده با من تماس گرفت و گفت آقای زنوزی می خواهد صحبت کند و اطلاع پیدا کرده که تیم ما با شرایط بسیار بدی مواجه است و در تأمین هزینه های سفر به تبریز دچار مشکل است و به ما گفتند که تا هر زمان که در شهر تبریز حضور داشته باشیم، مهمان آنها خواهیم بود و تمام هزینه های تیم ما را پرداخت خواهند کرد و نگران هزینه های سفر نباشیم. البته به دلیل آنکه باشگاه ما پول هتل را پرداخت کرده بود از مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز تشکر کردیم اما همین که این مسئله را مطرح کردند و به من گفتند بسیار ارزشمند است و این هم یکی از اتفاقات نادر در فوتبال ایران بود.»

آقافیروز من را بسیار شرمنده کرد

خداداد در ادامه چنین از مربی سابقش که بجای پافشاری بر اعلام نتیجه سه بر صفر، با رقیب مدارا کرده، تقدیر کرد: «باید تشکر ویژه ای از استاد خودم آقای فیروز کریمی داشته باشم که بسیار لطف کردند و با تأخیر یک روزه بازی تیم ما موافقت کردند. این بسیار ارزشمند است که تیمی مثل گسترش فولاد که نیاز به امتیاز دارد، اما با درخواست باشگاه ما که بازیکنانش به خاطر سفر ۹ ساعته به تبریز بسیار خسته بودند، موافقت می کند. امروز که در محل تمرین گسترش فولاد حاضر شدم تا از ایشان تشکر کنم، آقای کریمی اظهار داشت که سال ۱۳۷۴ که بازیکن ایشان بودم، از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی بودم اما با آمپول برای تیم آقای کریمی بازی کردم؛ ایشان هم به من پاسخ داد که به خاطر همان تلاش هایی که در تیم ایشان انجام دادم، ایشان هم با درخواست ما موافقت کرد. این در حالیست که خیلی راحت می توانستند درخواست ما را نپذیرند و هیچ کاری از ما ساخته نبود. اما آقای کریمی گفت باید جوانمردانه رفتار کنیم و اجازه داد تا بازیکنانم استراحت کنند تا با شرایط بهتری برابر گسترش فولاد به میدان بروند. شاید اگر خود باشگاه ما در چنین شرایطی قرار می گرفت، موافقت نمی کرد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار