بازدید 42564
هزار و دویست و نود و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

۹ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی گُم شد؟/واکنش صادقی به موضع العبادی در برابر تحریم ایران/توصیه جالب احمدی نژاد به روحانی/مصائب عروس‌خاله عارف در شهرداری تهران

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: آمار معاون دادستان از ریزش مخاطبان تلگرام/توئیت بحث برانگیز محمود صادقی/سردار نقدی: آمریکایی‌ها مقابل رزمندگان ما مانند موش هستند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۲۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷ 09 August 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

گرما، شکلات فروشی ها را در بلژیک تعطیل کرد

شکلات سازی یکی از صنایع پردرآمد در بلژیک محسوب می‌شود؛ اما این صنعت مدتی است که با مشکل روبه رو شده است. شرکت‌های شکلات سازی بلژیک از ترس آب شدن محصولات خود در حین جابجایی، فروش خود به فروشگاه‌های شکلات فروشی را متوقف کرده اند. در بلژیک بیش از هفتصد فروشگاه زنجیره ای فروش شکلات از هفته گذشته تاکنون عملا تعطیل شده اند. /فرارو

شکایت «پورابراهیمی» درباره سخنان «ربیعی» در روز استیضاح

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما موارد مربوط به آقای ربیعی را بعد از این موضوعات اخیر مطرح شده،‌ پیگیری می‌کنیم. هفته آینده کلیه موارد اتهام زنی او علیه نمایندگان را به صورت جداگانه به دادگاه شکایت خواهیم کرد. ما تلاش خود را خواهیم کرد تا پرونده کاملا مبسوطی از تخلفات اقتصادی وزیر کار و اقداماتی که درباره نمایندگان صورت دادند را در دادگاه ارائه کنیم. /فارس

روحانی به مردم بگوید چه نهادهایی در کار دولت دخالت می‌کنند

حجت الاسلام و المسلمن محسن غرویان، مدرس حوزه علمیه قم گفت: رئیس‌جمهوری باید برای مردم به‌صورت شفاف بگویند که چه نهادهای موازی در کار دولت دخالت می‌کنند یا افراطیون چه موانعی در برابر دولت ایجاد می‌کنند. باید بگویند که فضاسازی‌های مخالفان دولت از طرف کدام سازمان‌ها و کانون‌های قدرت موازی حمایت می‌شوند. در این صورت مردم با دولت همراهی بیشتری خواهند کرد. / خبرآنلاین

روایت جدید هادی غفاری از دادگاه هویدا

هادی غفاری مبارز سیاسی قبل از انقلاب می گوید هیچ نقشی در پرونده امیرعباس هویدا نداشته و هیچ کس جز خدا و خلخالی نمی داند قاتل او کیست. او گفت که با اجازه امام (ره) جنازه هویدا را به خارج بردند و هم اکنون در عکا ـ منطقه تحت سلطه اسرائیل ـ دفن است: جسد هویدا را دیدم او حتی «مختون» نبود یعنی ختنه هم نشده بود. او مسلمان نبود و به اسلام اعتقادی نداشت./ ایرنا

انتقاد صریح احمد توکلی از بسته ارزی دولت

احمد توکلی در توییتر خود نوشت: «با بسته ارزی دولت، چنین به نظر می‌رسد که دولت چندان هم از دلار هفت هشت هزار تومانی بدش نیامده است، ولی باید بدانند که گشایش در پرداخت‌های دولت خیلی کوتاه خواهد بود، چون خیلی زود تورم ناشی از ارز دو برابر شده دولت و ملت را دچار مخمصه می‌کند.»

قالیباف بالاخره اعتراف کرد: با فشار از انتخابات کنار رفتم

روزهاي پرالتهاب دولت و درست زماني كه صحبت از تغيير و تحولات در كابينه بود، خبري عجيب در مورد حضور قاليباف در دولت شنيده شد. اين خبر ابتدا از سوي يكي از رسانه‌هاي اصولگرا منتشر شد و اين رسانه مدعي شده ‌بود كه روحاني از قاليباف دعوت كرده تا به جاي اسحاق جهانگيري بنشيند. بعد از مدتي هم اين خبر به فراموشي سپرده ‌شد. روز گذشته قاليباف شخصا اين خبر را تكذيب كرد. او در واكنش به اين سؤال كه «شايعه شده بود كه از شما براي حضور در دولت دعوت به عمل آمده است، آيا چنين بوده؟» با خنده پاسخ داد: «اين مسأله را از خبرنگاران بپرسيد!» و البته در نهايت تأييد كرد، «چنين مسأله‌اي نبوده است.» همان زمان كه قاليباف از انتخابات كنار رفت، اخباري مبني بر فشار برخي چهره‌هاي اصولگرا براي كنار رفتن او منتشر شد. قاليباف گفته است كه با فشار كنار نرفته و هركس قاليباف را بشناسد، مي‌داند كه با فشار كنار نمي‌رود البته تأكيد كرده كه در جمع دوستان و بزرگان اصولگرا وقتي مي‌گفتند كه يكي بايد كنار برود به من نگاه مي‌كردند./ اعتماد

مصائب عروس‌خاله عارف در شهرداری تهران

اعتماد به نقل از محمدرضا عارف نوشت: اين روزها صحبت‌هايي درباره حضور يكي از نزديكانم در شهرداري منطقه ٢٢ مطرح شده، اولا كه غلط مي‌گويند كه آن فرد شوهر دخترخاله من است، او عروس خاله بنده است، ايشان بسيجي هستند و از قبل دوران آقاي احمدي‌نژاد در اين منطقه حضور داشتند و سمت معاونت هم ندارد، شما ببينيد كه چقدر فضاسازي مي‌كنند! پسرخاله من گناهي نكرده كه پسرخاله‌ام شده كه آن را قانون كنيم. نمي‌شود اگر فردي وزير شد فاميل درجه٢ وي به وزارتخانه نيايد، آن فرد گناهي نكرده است. اگر كسي پسرخاله كسي باشد گناهي نكرده، حق اوست كه استخدام شود. اخيرا نيز يك اتفاقي افتاد، پسر يكي از دوستان شاگرد اول دانشگاه بود و با بورس به خارج از كشور رفت، اكنون مدرك گرفته اما اگر برگردد و استخدام شود، مي‌گويند از رانت آقازادگي استفاده كرده و اگر نيايد و خارج از كشور هم بماند، فحش مي‌خورد. پس بگويند چه‌كار كند؟

همسر بشار اسد به سرطان پستان مبتلا شده است

دفتر ریاست‌جمهوری سوریه با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از ابتلای اسما اسد به سرطان پستان خبر داد. در این اطلاعیه آمده، پزشکان موفق به تشخیص زودهنگام این تومور بدخیم شده‌اند و همسر ۴۲ ساله رییس‌جمهور سوریه مراحل نخست درمان را آغاز کرده است. دفتر ریاست‌جمهوری سوریه تصویری را نیز از اسما اسد در کنار همسرش در بیمارستان منتشر کرده است. نام بیمارستانی که اسما اسد در آن تحت درمان قرار گرفته، فاش نشده است.

آشنا: اگر فساد را ریشه کن نکنیم فساد ریشه ما را خواهد کَند

مشاور رئیس‌جمهور گفت: سؤالات برخی نمایندگان از وزیر پاسخ داده شد، اما سؤالات وزیر از برخی نمایندگان بی پاسخ ماند. حسام‌الدین آشنا در توییتر خود نوشت: استیضاح تمام شد، اما ابهامات باقی ماند. سؤالات برخی نمایندگان از وزیر پاسخ داده شد، اما سؤالات وزیر از برخی نمایندگان بی پاسخ ماند. ‌ای کاش ربیعی خاطرات خود را از دوره پنج ساله منتشر کند. احتمالا نام آن کتاب «زنده باد فساد۲» نخواهد بود. اگر فساد را ریشه کن نکنیم فساد ریشه ما را خواهد کند.

احمدی نژاد: روحانی کناره گیری کند

کانال تلگرامی محمود احمدی نژاد (رئیس جمهوری سابق) نوشت: احمدی نژاد با انتشار پیام ویدیویی، خواستار کناره گیری حسن روحانی از مقام ریاست جمهوری شد. محمود احمدی‌نژاد با انتشار تیزر یک پیام ویدیویی، خواستار کناره‌گیری حسن روحانی از مقام ریاست‌جمهوری شد. در این ویدئو احمدی نژاد می گوید: امروز به طور مشخص می خواهم درباره دولت فعلی با مردم صحبت کنم. دولت فعلی یعنی دولت یازدهم و دوازدهم بر یک سلسله مبانی نادرست و طراحی شده شکل گرفت. شخص آقای روحانی می گفت انبارها خالی است، خزانه هم خالی است، دولت هم بدهکار است! خب حالا 5 سال گذشته است. اقتصاد که در آستانه متلاشی شدن است. اعتماد عمومی به کل سیستم به صفر نزدیک شده است. همین طور خلاف واقع تحویل ملت داده می شود! هر سه این حرف ها از اساس خلاف واقع بود. یک رکود 5 ساله را تا امروز بر کشور تحمیل کردند. امتیازات داده شده و چیزی نصیب ملت نشده و 5 سال هم عقب افتادیم. آن ها یک بار دیگر هم مذاکره کرده بودند. سؤال این است که چه کسی مسئول این وضعیت است؟! من سکوت کردم اولا به احترام رأی مردم. ثانیا گفتیم بالاخره کشور مهمتر از ماست. امروز من به صراحت می گویم که ملت کلا ناراضی است. آقای روحانی مردم شما را قبول ندارند، با چه زبانی این را بگویند؟ ادامه حضور شما هم به ضرر ملت است و هم به ضرر خود شما. آقای روحانی شما تمام حامیانتان، دو جناح سیاسی کشور و دو رئیس قوه دیگر، همه در این وضعیت شریک هستند. باید رضایت ملت را جلب کنید. شاید بهترین راهش این باشد که دیگر ادامه ندهید.

آیت‌الله مجتهد شبستری: مردم از حرّافی خسته شده‌اند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با حرّافی و شعار دادن، مشکلات حل نمی‌شود، تصریح کرد: مردم دیگر از شنیدن صرف شعار و حرف خسته شده‌اند و باید هم از دولت و هم از مجلس، عمل ببینند. آیت‌الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، اظهار داشت: اکثریت مردم، مخصوصاً قشر مستضعف از وضع گرانی کالاها و حتی تولیدات داخلی ناراحت هستند. بالا رفتن قیمت ارز و سکه، علاه بر کم کردن ارزش پول ملّی، بر همه اجناس اثر گذاشته و تورم فوق‌العاده‌ای به بار آورده و اسباب نارضایتی مردم شده است.

واکنش صادقی به موضع العبادی در برابر تحریم ایران

نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در آخرین توییت خود نسبت به مواضع حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در برابر تحریم‌های یکجانبه آمریکا واکنش نشان داد. محمود صادقی صبح پنجشنبه در آخرین پست توییت خود نوشت: «دولت عراق مطابق ماده ۶ قطعنامه ۵۹۸ ۱۱۰۰ میلیارد دلار بابت غرامت خسارات مستقیم جنگ تحمیلی به ایران بدهکار است؛ دولت ایران با لحاظ تنگناهای مردم عراق در مطالبه این غرامت تعلل کرده است؛ اکنون نخست‌وزیر عراق به‌جای جبران، با تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران همراهی می‌کند!» روز گذشته نخست‌وزیر عراق در واکنش به ازسرگیری تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت که ما مخالف وضع تحریم علیه ایران هستیم اما بغداد به منظور حمایت از ملت عراق به این تحریم‌ها پایبند خواهد بود.

یوسفیان‌ملا: 9 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی گُم شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که سرنوشت ۹ میلیارد دلار ارزی که با نرخ دولتی داده شده است مشخص نیست گفت: شفاف سازی اولین گام برای جلوگیری از رانت با ارز ۴۲۰۰ تومانی است. عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه نظارت برای اختصاص ارز 4200 تومانی به شرکت ها برای واردات کالاهای اساسی گفت: اولین گامی که باید در این بخش برداشته شود همانند همه موارد مبارزه با مفاسد اقتصادی، شفافیت است. یعنی هیچ دلیلی ندارد کسی ارزی را برای واردات گندم یا کالاهای ضروری مانند دارو گرفته باشد و محرمانه باشد. وی افزود: در حال حاضر منشا اکثر اتفاقاتی که در کشور می افتد، به خصوص وام هایی که گرفته شده و معوق شدند و پرداخت نشدند به خاطر پنهان کاری بود. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به اختصاص 11 میلیارد دلار ارز دولتی اشاره کرد و اظهار داشت: از این مقدار تنها 2 و نیم میلیارد دلار افشا و متأسفانه مشخص نیست نزدیک به 9 میلیارد دلار چه شده است.

سردار نقدی: آمریکایی‌ها مقابل رزمندگان ما مانند موش هستند

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: تفنگداران آمریکایی مانند موش در برابر رزمندگان ایران قالب تهی می‌کنند. سردار محمدرضا نقدی امروز در همایش نخبگان بسیجی استان با عنوان «چهلمین سال پیروزی انقلاب» اظهار داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مؤمنان اندک و تنها و غریب بودند و اکنون آوازه اسلام جهان را پر کرده و همه این‌ها به برکت شهدایی است که مشعل هدایت را برای ما برافروختند. وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ودیعه بی‌نظیر الهی است که مشابه آن را در تاریخ بشر جز در نهضت بزرگ پیامبر اسلام(ص) و برخی نهضت‌های انبیا(ص) نمی‌توان یافت و حرکتی بزرگ و تکرارناشدنی بود که بشر را زندگی دوباره بخشید، بیان کرد: هنر این انقلاب در اعجاز بزرگ و دوام آن است زیرا انقلاب‌های بسیاری به فاصله اندکی از پیروزی به انحراف کشیده شده و پایداری یک از انقلاب از وقوع آن سخت‌تر است. با اشاره به انقلاب سایر کشورها پس از مدتی با شکست روبه‌رو شد، تصریح کرد: این در حالی است که انقلاب اسلامی به عنوان نمونه نادری 40 سال است که در اوج اقتدار و پیروزی‌های درخشان قرار دارد. معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: انقلاب در حالی به 40 سالگی رسیده که درهای آن تا دریای سرخ و مدیترانه باز شده و هر سال با فرارسیدن دهه محرم هزاران مؤمن در خیابان‌های نیویورک برای سید و سالار شهیدان عزاداری می‌کنند و انقلاب تا آنجا پیش رفته است.

توئیت بحث برانگیز محمود صادقی

محمود صادقی در توییت خود نوشت: ‏امروز مجلس هنگام بررسی استیضاح ربیعی شاهد صحنه های عجیب و تلخی بود؛ رئیس که اعلام تنفس کرد، بی اغراق نفسم به شماره افتاده بود. راستی ما عصاره فضایل کیستیم؟!

آمار معاون دادستان از ریزش مخاطبان تلگرام

معاون قضایی دادستان کل کشور از ریزش شدید مخاطب ۲۰ هزار کانال پُرکاربر تلگرام خبر داد و گفت: میانگین بازدید از ‌۲۰ هزار کانال پر بازدید تلگرام در سه ماه قبل از فیلتر تعداد ۲,۳۱۹,۸۶۲,۱۵۵ بازدید بوده و در یک ماه اخیر به میانگین ۱,۲۲۰,۹۹۷,۶۱۱. ۶۸ بازدید کاهش یافته است.

کنایه لاریجانی به احمدی‌نژاد

علی لاریجانی در دیدار با خبرنگاران و عکاسان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد با اشاره به اتفاقاتی که امروز در جلسه استیضاح وزیر کار رخ داد کنایه‌ای به مناظرات و احمدی‌نژاد زد و گفت: متأسفانه در کشور ما برخی اتهام‌زنی‌ها باب شده است و در مناظرات تلویزیونی هم نمونه آن را دیده‌ایم. رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اظهارات و اتهام‌زنی‌ها به جامعه ضربه وارد می‌کند و فضای جامعه را شایعه پذیر می‌کند، بدون نام بردن از احمدی‌نژاد به سخنرانی‌های او در شهرستان‌های اشاره کرد و گفت: این مشکل زمینه‌های متعددی دارد و می‌بینیم که برخی افراد از شهری به شهری دیگر می‌روند و مسائلی را هم مطرح می‌کنند و کسی نیست که به این مسائل رسیدگی کند. لاریجانی ادامه داد: ما نمی‌گذاریم که این مسائل این طور بماند و ادامه پیدا کند، قطعا با این رفتارها برخورد می‌کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۶۸
انتشار یافته: ۱۴۲
۹ میلیارد دلار گم بشه و هیچکس ندونه چی شده ؟

خدایا !
این مسئولین چی فرض کرده اند مردم را ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به کشورهای عربی اعتمادی نیست و عراق شاخ نامردی در بین اعرابه.
چرا احمدب نژاد دست از سر مردم و کشور بر نمی داره ؟
آخه پر رویی هم حدی داره.
مسئول به این سبکی و جلفی ندیدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
این ناشناس بنده خدا، معلومه سریع تیترها رو خونده و اومده این پایین نظر گذاشته. دمت گرم... خیلی الافیییی
بالاخره چون کلید دست آقای روحانی باید ایشون پاسخ بده که این پول را کی از در بسته دزدیده
پاکدستی برخی مسئولان بانکی مدتهاست به کج دستی گرایش پیدا کرده.
مردم با چه اطمینانی و چه تضمینی ارز خانگی خودشان را در حساب ارزی این بانکها امانت بگذارند ؟؟؟
از گم شدن 9 میلیارد دلار میتوان نتیجه گرفت فساد در چه وضعیتی قرار دارد. مگر چند روز است که دلار را 4200 کردند؟ پس ببینید قبل از دلار 4200 تومانی چندین میلیارد دلار گم شده
عارف هم به تاریخ پیوست.
خداحافظی مردم با اصلاحات در دی ماه ۹۶.
من به عنوان یک ایرانی خواهان 110 میلیارد دلار غرامت جنگی کشورم از عراق هستم
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
1100داریوش جان
اصلاح بفرمایید 1100 میلیارد دلار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
دوست عزیز 1100 میلیارد دلار مربوط به غرامت جنگه. بجاش اینقدر مجانی برده و حساب نکرده که چند صد میلیارد دلاری هم اونجوری گذاشته رو دستمون . لپ عراقیها از سرخی خون ازش میریزه چون کل غذای جمعیت 40 میلیونیش با مواد غذایی درجه یک ما و قیمت فوق العاده ارزون اونوقت مردم خودمون با این تورم سه رقمی گرسنگی بهم زدن . از اینهمه اجحاف و حق کشی خدا زلزله نفرسته خوبه
بعله موازی کاری همان چیزی است که به جای اینکه نقدینگی کشور را کنترل کنند و به سمت تولید عملا رها کردند و در بانک ها خوابانده بودند
موازی کاری همان چیزی است که دولت سرکوب شدی ارز و سکه در پیش گرفت و نگذاشت به نرخ واقعی برسد و یکباره با اعمال تحریم شدن و عدم دادن ارز به بازار برای صرفه جویی به صورت خودکار با نرخ واقعی رسید و حتی بالاتر از نرخ واقعیش
موازی کاری همان چیزی است که دولت محترمتان به جای اینکه بیاید از خانه های خالی مالیات بگیرد تا از رشد افسار گسیخته نرخ خرید و اجاره جلوگیری کند عملا کمک دهنده به قشر مرفه است
موازی کاری همان چیزی است که دولت به جای کوچک سازی خودش دارد چاق تر می شود و نمی تواند پرداخت مطالباتش را انجام دهد

و......
و شما هنوز دنبال تقصیر دیگران چه خارجی و داخلی به غیر از خود دولت می گردین
علی برکت الله
اقای روحانی این هم از رفراندوم رفراندوم کردنتان
اگر كسي پسرخاله كسي باشد گناهي نكرده، حق او است كه استخدام شود.
پس مردم عادی حقی ندارند؟
در شرایطی که هر نوع استخدام دولتی ممنوعه و جوانان تحصیل کرده مردم خانه نشین هستند
اسم این بسته خبری را باید بزارید بسته افسردگی. چ.ن هر کی بخونه متوجه میشه ما چه مسئولینی داریم و آنها چقدر از مردم فاصله دارند
یعنی کل مملکت بدن دست سلطان محمود دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
نه عزیزم تا ابد بدنش دست رفقای تریلیاردر عزیز جونت که دلار رو بکنن 100 هزار صافی همه هم برن بمیرن . چطوره ؟ البته کنسرت رقص براه باشه
احمدی خوشش اومده که در تاریخ فقط اسم او بعنوان یک ویرانگر اقتصادی ثبت نخواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
اشتباهی منفی .
همیشه عادت کردیم بجای مبارزه با ریشه موضوعات با ظواهر برخورد کنیم. وقتی یک رانت عظیم ایجاد میشه اونهم در کشور ما خواه ناخواه فساد عظیم رخ میده.
ظاهرا حالا خود دکتر نیاز به آب سرد پیدا کرده.
یک رکورد دیگر به کتاب گینس اضافه شد پر رو ترین ادم در دنیا طوری حرف میزند که گویی کسی از کره ای دیگر امده و هشت سال بنیان کشور را از بین برده انهم با بیشترین فروش نفت و ذخایر ارزی سنگ پای قزوین پرچم سفید بلند کرد
آقای صادقی گویا فراموش کردن مجلس عصاره فضایل نظام و شورای نگهبانه نه ملت
آقای صادقی کجایی که عراقی ها چگونه وبا چه وضعی درشهرهای ایران جولان می دهند گویا مسئولین درخواب تشریف دارند. تورا خداوند شما کاری کنید مرز عزیز شلمچه که یادگار ورود هزاران شهید گلگون کفنه الان بطور ثانیه ای کالایی که حق مردمه چگونه به یقما میبرند
وقتی مسئولی میگه ۹ میلیارد دلار گم شده حتی اگه راست بگه این روش نه تنها شفافیت و مقابله با فساد نیست بلکه باعث سست تر شدن پایه های حکومت خواهد شد چرا که حتی موجب رویگردانی نیروهای وفادار به جمهوری اسلامی میشود مردم عادی که مدت هاست با اخبار مربوط به فساد دل از حکومت شسته اند. واقعا باید به حال این مملکت گریست!
يك كلمه هم از مادر عروس، اين آقاي احمدي نژاد اگر كلا حرف نزنه نمي گن لاله. اين آقا يادش رفته در مدت هشت سال دولت خودش چه گندي به ملكت زِد كه هنوز آثارش باقيه! اون موقع اگر يكي مي گفت ما شما را نمي خواهيم كه جاش فقط در زندان بود!
بهتره بگویید 90000000000000 میلیارد تومان یا 900000000000000 میلیارد ریال معادل پول ملی
اقای روحانی شما تمام حامیانتان، دو جناح سیاسی کشور و دو رئیس قوه دیگر، همه در این وضعیت شریک هستند. باید رضایت ملت را جلب کنید. شاید بهترین راهش این باشد که دیگر ادامه ندهید.
داداش اشتباه برداشت کردین!! منظورش هر سه رییس قوه بود.
هر دم ازین باغ بری می رسد. ما که اینهمه روز در تقویم داریم خواهشا یک روز هم اضافه بشه به نام "روز بدون اختلاص". بعد این روز رو جشن بگیریم. حداقل اینطوری یه روز در سال اختلاص نمی شه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
اختلاس .
هویدا اگر مسلمان نبود دزد هم نبود.اختلاس نکرد.تهمت نزد.در دولت او تثبیت قیمت بود ای کاش همه مثل او مسلمان نبودند
جناب آقای غفاری! اولا که مسئول مختون بودن هویدا نمی تواند خودش باشد بلکه والدینش هستند. ثانیا بعید به نظر می‌رسد که والدین او غیرمسلمان بوده باشند چون نام اسلامی امیرعباس را بر وی گذاشته‌اند. ثالثا چه دلیلی داشته که حالا شما در جنازه هویدا دنبال مختون! بودن یا نبودنش بگردید؟ انسان مسلمان خصوصا در لباس روحانیت باید حتی در مورد دشمن هم منصف باشد و اگر هویدا را خائن و عامل خارجی هم میدانیم ، دلیلی ندارد که این سخنان بی اهمیت را بر زبان جاری کنیم.
نگران نباشید بیرون از خانه که گم نشده چیزهای گمشده اکثر اوقآت در خانه تکانی و یا جابه جآیی پیدا میشود یک کم با دقت بیشتر دور و بر را باید نگاه کرد
کار جالب احمدی این است که در هر حال لاریجانی ها را فراموش نکرده و مورد لطف قرار می دهد
اقای صادقی امریکای کد خدا چند ده برابر غرامت جنگ تحمیلی ،پول این مملکت رو بلوکه کرده و در زمان دولت امید هی فرت و فرت داره با بهانه های مختلف غارت میکنه شما و شیخ حسن کاردان و ظریف جون حقوقدان چکار کردید در این رابطه تا حالا ؟
در ثانی تو و امثال تو اگه عرضه داشتید غرامت جنگ رو باید از خود صدام میگرفتید چرا اون موقع لالمونی گرفته بودید ؟
بعدشم توکه از رعایت رژیم تحریم توسط العبادی اتیش گرفتی چرا از خود امریکا و اروپا که مسببان اصلی تحریم هستند شاکی نمیشی و بیانیه نمیدی ؟
کلا فاز منفی تو همیشه سمت این وره و ناز و غش کردنات به سمت کدخدا !
پاسخ ها
ف ف
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
جناب بیدار شو ! امریکا پولای بلوکه شده را پس داده ولی بپرس کجا رفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
احسنت
ماشاء الله داری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
دوست پر حرارت ،با توجه به مشکلات پیش آمده قطعا رییس جمهور بعدی با یک رای فوق العاده شکننده از گروهی که شما حامی اش هستی خواهد بود و نوید دیگر اینکه با توجه به این که شهامت دو گروه حاکم ،در مقابل مردم بالا رفته ،وقتی گروه شما قدرت را در دستب بگیرد نابودی کشور حتمیست.
جناب سردار نقدی داشتن اعتماد به نفس بسیار خوب هست ولی توجه به واقعیات از انهم بهتر است جنگ های کنونی مانند سیصد سال قبل تن به تن نیست بلکه تکنولوژی حرف اصلی دا میزننذ
آقای احمدی نژاد . به خودت باورت شده است که سیاستمدار هستی . حقوق دان هستی . اقتصاد دان هستی . با ترفند چمبولکی به سمتی رسیدی فکر میکنی هر حرفی بزنی مطابق با قانون هست . چرا خودت در سال ۸۸ میلیونها نفر ف یاد میزدند کنار نرفتی . چرا دلار چند برابر شد کنار نرفتی . رو که نیست روحانی را مردم و من به ناچار رای دادیم فکر میکنی وقتی الفبای اقتصاد را به بازی بگیری چه شما باشی چه رییسی چه قالیباف چه روحانی همین هست.......
اقای غفاری واقعا. عالم دینه!تا جایی که من میدانم از حضرت علی زیاد توصیه به پرده پوشی شده شرم اوره امور خصوصی یک مرده را بگه از خدا بترسید اگه زنده هم بود چطور باید ثابت میکرد؟!هر چیزی حریمی داره با چاپ ایم چرندیات اشاعه گناه نکنید!!
بله بله بله تمام این گرانی و بیکاری بی آبی و کاهش ارزش پول مربوط به قبل از انقلاب هست ‌ هی بیندازین گردن آدمهای مرده ‌ مرده هم از دست شما آرامش ندارند . مرده را ول کنید . به زنده بچسبین . کشور را با حساب علمی و قانون باید باشد نه نظر احمدی نژاد خسته شدم از بس از آین احمدی نژاد حرف شنیدم جان مادرت از سیاست برو پایین . من یکی دیگر تحمل حرف ها و نصیحت های اخلاقی چنین افرادی صرف سیاسی را ندارم جان مادرتان از سیاست بیرون برید حرفتان خسته کننده شده خسته شدم بخدا . مردم را رولنی کردید
این 9 میلیارد دلار جای دور نرفته عزیز دل برادر!!!
این آقای یوسفیان با این حرفهاش خانواده ها را به جان هم میندازه ها!!!
چه زود نرخ هواپیما را با ۸۸۰۰ تومان محاسبه می کنند انوقت انتظار دارند دلار بیاد زیر ۱۲۰۰۰ تومان .اینجوری خودتان گرا دادین دلار ارزان نشه .کار دولت راه بیفته ٬مردم چی ؟ بازنشسته کارگر کارمند همه را نابود کردین
آقای احمدی نژاد نظرشو گفته مثل خیلی از آقایان ، آزادی گفتار برا همه است یا برا بعضی ها؟
همون اوایل انقلاب اگر از هیجانات برخی ها جلوگیری می شد، و ظرفیت های انسانی کشور رو با دادگاههای عجولانه از دست نمی دادیم شاید امروز از وضعمان با دلار 10 هزار آشفته نمی شد.
آمریکایی ها شاید در مقابل سربازان ما موش باشند ولی اف 22 آنها عقاب هست پس بی خودی برای کشور هزینه درست نکنیم.
روحانی و حیدر العبادی در یک موضوع شریک هستند. آن هم اینکه هیچ کدام به دنبال کار و تلاش واقعی برای حل مشکلات مردمشان نیستند و می خواهند با راحت ترین راه ممکن که همان تسلیم در مقابل غرب است، مردمشان را راضی نگه دارند!
که البته این روش نادرستی است .تسلیم شدن و کوتاه آمدن در مقابل ظالمان جهان، یک روش باطل و غلط است و خدای متعال هیچ خیر و منفعتی در کار باطل و حرام قرار نداده است.
تنها راه، تلاش واقعی مسئولان، تکیه بر توان داخلی، جلوگیری از فساد و برخورد قاطع با مفسدین است.
خدمت آقای نقدی:
دشمنان درمقابل شما موش هستند. آیا در سیره ائمه و پیغمبر,که باید الگوی شما باشند,رفتار بادشمن اینگونه بوده؟ آیا از نظر اصول استراتژیک جنگی, کوچک شمردن حریف باعث شکستی بزرگ نمیشود؟
البته شما استاد هستید و یقینا بهتراز ما میدانید و آمار را مطالعه میکنید که کشوری که شما موش خواندید,40درصد کل نیروی نظامی جهان را داراست و 30درصد قدرت اقتصادی جهان. والبته قادر به جنگیدن به با 11 کشور دیگر,به صورت همزمان...
بگذریم بهتر است.
پاسخ ها
مجید
| United States |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
آفرین
احمدی دلت خوش قدرت انقد شیرین هست مردم کیلوی چند است
خدا را شکر ۹میلیارد گم شده خورده نشده.پس شاید پیدا شود البته در حساب ژنهای خوب آقازادهها رانت خورا ...
ببین چه کسانی بفرستادیم مجلس
شما از وزیر کار رای اعتماد پس نگرفتید ( کار، کارگران را در هزار پستوی اداره کار مختل و بلا تکلیف کردید چون شما زیر بالا کولر هستید نه زیر آفتاب داغ مرداد. در آن 30 دقیقه چه گذشت و ..... )
این مردم هستند که رای اعتماد از تمام مجلسی ها پس می گیرند
واقعا طرز حرف زدن عارف آدمو به گریه میندازه میگید نه، یه بار دیگه خبر مربوط به عارف رو بخونید
واقعا واسشون متأسفم که دانسته خودشون رو زدند به اون راه!
آقای العبادی کار درست را در مورد منافع کشورش انجام داده است.
اما از آقای صادقی نماینده مجلس باید پرسید چرا تنگنای ملت عراق را به تنگنای ملت ایران ترجیح داده اند ؟؟؟
مگر ایشان نماینده ملت ایران نیستند ؟؟؟؟؟
کشور دست بعضیها گم شده نه ۹میلیارد دلار!!!
درود بر صادقي
اقای معاون دادستان زیاد خوشحال نشوید کم شدن امار بیشتر نشانه افسردگی بی حوصله گی و ناامیدی مردم بخصوص جوانان از وضع موجود و مبهم بودن اینده هست نه چیز دیگر
چرآ کشور ایران به هر کشور محتاج و نیاز مندی کمک میکند بعد از حل شدن مشکل شان بدترین دشمن ایرانیان می شوند؟
دکل گم شد، دلار گم شد، تومان گم شد !!!
روحانی با سکوت سنگین خود دولت را از دست خواهد داد مصلحت اندیشی حدی دارد
همچين راجع به دلار ٤٢٠٠ تومنى داد سخن ميدن كه يادشون رفته كه دلار بودجه ايشون ، اونم با ارفاق مجلس ،فقط ٣٥٠٠ تومن هستش.
واقعا خجالت هم خوب چيزيه!!!
به نظرم :
اقاى دكتر توكلى خيلي بهتر از ما، دولت رو شناخته
واقعا!!!!!!!!!!
اقای نقدی ایا فکر میکنید جوانان امروز همان جوانان چهل سال پیش هستند که خود را فدا میکردند تا گذرگاه امن درست کنند جوان امروز با دیدن اقازاده ها و زندگی لاکچری انان در داخل و خارج هیچ انگیزه ای برای جنگ و فداکاری ندارد مطمئنا شما خودتان این را بهتر میدانید
پاسخ ها
مجید
| United States |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
دقیقا
من که تا اسم جنگ میاد دنبال سوراخ موش میگردم
چرا واسه این ادمایی که به فکر منو خانوادم نیستن بجنگم
بردنمم در اولین فرصت تسلیم میشم
جهانگیری: حسن! در مورد این 9 میلیارد گم شده به مردم چی بگیم؟
روحانی: بگو کوروش هخامنشی گم کرده!
شما عصاره فضائل کسانی هستید که شما را تایید صلاحیت کرده اند.
عجب بگم بگمی شده ها
بعیده کسی یه شغل دولتی یا حتی غیردولتی داشته باشه و یه خلاف نکرده باشه.
دولتی ها مخصوصا مجلسی ها و وزرا و هم که دیگه شورشو درآوردن.
این رو دیگه خودشون راحت دارن فریاد میزنن.
شما هنوز غرامت جنگ را از عراق نگرفتید بعد سالانه چقدر طلا و نقره براشون پیشکش میبرید تکلیف این سرمایه های مملکت چی میشه که دو دستی تقدیمشون میکنید ائمه اطهار ساده زیست بودند چرا اصرار برساختن کاخ و برج و باروی طلایی براشون دارید؟؟؟
عزضم به حضور تابناک گل !!! چند سال پیش ما عرض کردیم که کاری که محمود در هشت سال کرد ، در هشتاد سال هم نمی توان جبران کرد . منتهای قضیه آن موقع گوش خیلی ها کر شده بود و غرق در معجزات این منتخب از طرف خدا شده بودند . حالا هر چه بکشید حق شماست .
شما دلار برا عراق نفرستید وشهرهای عراق را رایگان آباد نکنید گرفتن غرامت پیش کش
جالب است گه یک عده آدم سرخوش هنوز دغدغه تعداد کاربران تلگرام را دارند .
امریکایی ها مقابل ما مانند موشند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هر نظامی کا کشته می داند که امریکا یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا از لحاظ اقتصادی و نظامی است.شما در مقابل امریکا ممکن است از جان گذشته تر باشید اما مطمین باشید آنان موش نیستند.اینقدر با خود بزرگ بینی مملکت را به سخره نگیرید.
این 9میلیارد دلار را چک کنید ببینید یکی هز همین مدیران ارشد اقتصادی با تیم زیرمجموعه اش برنداشته باشند و خارج از کشور بروند چون متاسفانه بعضی. از این مدیران دو تابعیتی هستند.
دقیقا مدیرانی اقتصادی
این آقای عارف هم که ظاهراً دچار تورم ژن خوب است . هر جا که میری یکی از ژن های خوب ایشان مشغول به کار هستند .
معاون قضایی دادستان کل کشور، عزیز من،
تلگرام فیلتره و خیلی جاها حتی با فیلترشکن هم باز نمیشه.
همین تعداد بازدید کننده هم در مقابل سروش و .... خداست.
تازه تلگرام طلایی رو محاسبه نکردیم.
(-:
آقای برادر سردار

همون موش مشکل ماست

موشها دلارشان از ۷ تا یک تومانی شده ۱۱ تا هزارتومانی و ما در خیابانهامون آنهارا میفروشیم و کیف میکنیم

مشکل همون موشه

سردا جان رِ بده
خسارت که نگرفتیم هیچ کل شهر های کربلا و نجف و سامرا و کاظمین را هم برایشان آ؛باد کردیم.جوانان مان را هم فدا کردیم. در نهایت دشمنیشان را آشکار کردند و نشان دادند اخوت دینی (آنچه که حکومت ما بر آن پا فشاری می کند و کاملا در اشتباه است)در دیپلماسی جایگاهی ندارد .
سلام از وزرا و هئیت محترم و نمایندگان مردم در خانه ملت انتظار داریم وقتی که تمام وقت و فرصت هایشان ددقه نرخ ارز و ریال است . یکبار برای همیشه واحد پول ایران را به دلار تغیر بدهند تا هم بازار و هم کارمند و کارگر و هم متقاضیان سفر خارج کشور خیالشان راحت شود و هم دولت و مجلس به کارهای حکومتی برسند و هم تحریمها بی اثر شود .انشاالله
یکی اول باید تکلیف پوشک سربازان آمریکایی را مشخص کند
آیا واقعا پوشک می باشد (پس چرا روی شلوارشان می پوشند ) یا اینکه برای حفاظت از بخش جنسی سرباز ( چه مرد و چه زن ) هنگام انفجار بکار برده می شود !!!!!!
مسئولان فعلی ایران از بی عرضه ترین مسئولان ایران در طول تاریخ این سرزمین هستند. تا جایی که به نظر میاد عمدا در حاد نابود سازی این سرزمین هستند
آقای یوسفیان ملا، واقعاً طی این مدت اندک که ارز 42000 ریالی معادل 9 میلیارد دلار به متقاضیان داده اید، شفافیتی در خصوص آنکه چه کسی، چه مقدار، و به چه منظوری ارز گرفته وجود ندارد؟ اگر پاسخ مثبت است که واویلا به این مدیریت.
دولت باید در صدا و سیما پاسخ گوی بیت المال باشد
آقای احمدی نژاد شما خودتون نیز همین راه رو رفتید و پیرو همین ها بودید. با اون همه افزایش قیمت نفت در زمان شما اگر یه کم سیاست داشتید باید امروز ایران را از این وابستگی ها خارج می کردید. اگر اون همه پول رو به جای افزایش حقوق و خرج های بیخودی دیگر، خرج ساخت تعدادی صنایع مادر مثل تولید گوشی موبایل، ارتقاء صنعت خودروسازی و لوازم یدکی، به روز رسانی کارخانه های تولید یخچال، کولر، کولر گازی و لوازم خانگی، تولید کامپیوتر و قطعات آنها و لوازم مربوط به آنها مقل چاپگر، اسکنر و ... هم تولید اشتغال می شد و هم تا حدودی از وابستگی خارج می شدیم. امروز بهتر هست اظهار نظر نکنی
خاتمی هم حرف محمود را زد البته نه این صراحت و شجاعت. روحانی باید استعفا دهد یا عزل شود و الا وضع بدتر میشود با تیم فعلی اقتصادی و تفکرش
۹میلیارددلار یا کمتر گم شده؟؟؟!
پس احمدی نژاد حق دارد بگوید روحانی برود
حرف مردم هم همین است
اندر حکایت ارزش ۹ میلیارد دلار باید بگم هزینه ساخت برخ خلیفه دبی یک و نیم میلیارد بوده یعنی ۷ تا برج خلیفه ناپدید شده
درود بر احمدی نژاد
چیزی بنام خجالت وجود داره در این کشور یا فقط وقاحت هست؟
پیشتهاد احمدی نژاد پیشنهاد بسیار خوبی است، همین پیشنهاد را به رای مردم در یک رفراتدم شفاف بگذارید، اگر رای اعتماد مردم را گرفت آنگاه با اقتدار میتواند در مقابل گروه های فشار بایستد و از مطالبات مردم دفاع کند و اگر نه جایش را به فردی موجه المله تر و توانمند تر از خود بدهد تا کار ملک به سامان رساند.
احمدی نژاد از زمانی که در تلویزیون میلی چشم در چشم ملت دروغ گفت همان زمان حیا را قورت داده بود
مشکل ملت ایران همین است که هرکس به یک پست میرسد ان سمت را ملک خود میداند همین احمدی نژاد طوری حرف میزند که روحانی پست اور غصب کرده و میگوید من تا حالا حرفی نزدم اصلا به شما چه ربطی داشته که حرف بزنی حالا هر روز رییس جمهور فبلی امریکا بیاید و بابت ترامپ صحبت کند هرکس ندانذ در دولت اقا ما به سمتی میرفتیم که مملکت داشت بسمت فتح قله های پیشرفت حرکت میکرد
میدادید به مردم و نیازمندان گم نمیشد و حداقل خدا راضی بود
عدد امار تلگرام درست تایپ نشده
این امار تلگرام که نوشتید نشان افزایشی هست نه کاهش . یه سر به امار بندازید یعنی تلگرام اینقدر بازدیداش زیاده که تو نوشتن تعداد ارقام هم اشتباه میکنند .
آقای احمدی نژاد به شکل نگران کننده ای در تخیلات خود غرق شده اند و به راستی خود را در نقش منجی کشور تصور کرده اند!!! در حالی که نمیخواهند بپذیرند بخش بزرگی از مشکلات امروز، ناشی از عملکرد غلط و نیز بیکفایتی و فساد گسترده در دولتهای ایشان است. ایشان محبوبیت چندانی در میان اکثریت مردم ندارند، همچنان که دیدیم ژستهای اپوزیسیونی چندی پیش ایشان و بسط نشینیهای عجیب و غریبشان، نه تنها توجه مردم (از هر جناح و تفکری) را جلب نکرد
آمار معاون دادستان : با این اعداد که آمار افزایش پیدا کرده.
من به احمدی نژاد توصیه میکنم دست بهم زنی کشور بردارد
ایران دو نماینده واقعی دارد مطهری صادقی .
ای بابا شمام چقد شلوغش میکنین واسه 9 میلیارد
خوب حتما لازم داشته برده . داد و بیداد نداره
شمام توانشو داری وردار ببر . مام پش سرت هی میگیم ای دزد ای دزد . بعدم فراموش میشه
سخت نگیر هموطن .واااالا
من بهتون میگم، بدهکارهای بانکی گرفتن، با دلار ازاد اجناس رو میفروشن و با سود حاصله بدهی بانک رو میدن و مابقی سود هم که از شیر مادر حلاتره براشون، خلاصه با پول خودمون بدهیشون رو به خدمون پرداخت میکنن، میبینید چقدر با حاله.
عارف جان شماهمه ژن خوبید
به فرض محال بچه دوستت خودش نفره گرفته ... پس چرا فاند نگرفته با این همه لستعداد بورس شده
برگرده و از رده ها پایین شروع کنه مث همه بعد 20 سال سابقه اکر رزومه شفاف داشت مدیر شه
مجلس عصاره ملت است
کاااااشکی کاااااشکی کاااااشکی، قضاوتی قضاوتی قضاوتی در کار در کار در کار می بود!!!!
9 میلیارد دلار ، بالغ بر 90 هزار میلیارد تومان ، خدایا ...چند تا صفر داره

خوابند وکیلان .....خرابند وزیران ......بردند به تاراج .......همه سیم و زر ایران
آقای صادقی لطفا بفرمایید ایران با مجوز کی و یا کدام سازمان از دریافت قرآمت ۱۱۰۰ میلیاردی تعلل کرده؟ همین حاتم بخشی ها باعث پررو شدن کشورهای دیگر میشود. از بوسنی گرفته تا فلسطین و افغانستان و سوریه و عرآق و یلدا هم یمن و ..... . تا چه زمانی مردم باید تاوان پرداخت کنند و کسی پاسخگو نباشه؟
آخه بچه این 9 میلیاردو دادم بری از بقالی ماست بخری ، کجا گمش کردی؟؟
دعوای آقا با آقازاده!!!
سلام
بدون تعارف پاشنه اشیل فساد سیستمی در کشور فقط بعد از شفاف شدن 9 میلیارد ارز دولتی واینکه به چه مقدار وبه چه کسی داده اند واین شخص به چه ریسمانی وابسته وبرخورد با همه افراد خطاکار است ومجازات این افراد وبرگشت بیت المال اعتماد عمومی را مجدا جلب خواهدنمود
جناب لاریجانی بجای مبارزه با افشاگران با فاسدان مبارزه کنید
آقای پور ابراهیمی این چیزی که شما مطرح کردید داستان زدی ضربتی ضربتی نوش کن هست وگرنه اگر ضربتی وارد نمی شد اب از اب تکان نمی خورد و وزارتخانه هم اگر تخلفی کرده بود چشمتان را می بستید
آقای نقدی زمان جنگ تحمیلی هم در بسیاری از گفته ها و حرفا و فیلم ها عراقی ها را افرادی ترسو و مثل موش جلوه می دادند ولی همین موشها 8 سال تمام در مقابل شیران ما جنگیدن پس بهتر است که حواسمان به موشها و قدرت انها باشد
احتمالا جناب احمدی نژاد از قصه ای که چند شب پیش توسط جناب روحانی از تلویزیون پخش شد راضی نشده .
یه حرف درست از احمدی نژاد شنیدم بعد از سال ها
حالا روز روشن دولت اول دلار را به 4200 و سپس به 9000 هزار تومن افزایش میدهد بی انکه به فکر ملت باشد و مانند کبک مسولان سرشان را زیر برف کرده اند و فکر نیکنند مردم هم سطح شعورشان مثل انهاست!
وای به روزی که مردم کارد از استخوانشان برسد
نگویید کسی هشدار نداد تا از خواب غفلت بیدار بشوید!
جناب عارف اگه همه فرآیندها شفاف باشه، مشخص میشه که فرزندان مسولین با استحقاق خودشون به جایی رسیدن یا به واسطه رانت و داشتن ژن خوب.
خیلی سخت نیست که مشخص بشه فرزند دوست شما چه سابقه تحصیلی داشته و مطابق چه قانونی و در چه رشته ای و در رقابت با چه کسانی بورس خارج شده.
احمدی نژاد هم جز رجال سیاسی شدند که مثلا با سه حرکت اقتصاد را حل کنند در صورتی با چندین جلسه با کارشناسان اقتصادی در هشت سال پیش گفتند یارانه نقدی به مردم ندهیید کار اشتباهی هست اما کو گوش شنوا آقا پول نقد به مردم ندهیید رشد نقدینگی درد سر دارد جمع کردن نقدینگی فقط با گران کردن خدمات و کالا و ارز هست اما گوش نکرد حالا فقط شما ش ین ناجی اقتصاد در صورتی اصلا علم اقتصاد را قبول ندارد . حرف های تکراری خسته کننده گیر افرا ی افتادیم انگار این مثل تکرار پارادوکس هست
فیلم به جا آوردن مناسک حجش هست، اونوقت شما میگید اخته نبوده، مسلمان نبوده!!!
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
البته فرمایش کردن که ختنه نبوده نه اخته. در هر صورت
به نظرم حرف زشتی زده آقای غفاری و کار بدتری کرده که نقاط استراتژیک بدن هویدا را بررسی نموده
تابی جان گویا شما هم اخر هفته دستجمعی رفتید کنار دریا جوج بزنی با نوشابه نزدیک ۲۴ ساعت هست هیچ کامنتی نگذاشتی تابناک با خواندن کامنت ها مزه میده
ازآقای پورابراهیمی بعید بود .......
دلار کم نشده ....
مسوايت مملكت با مقام معظم رهبريست
من به عنوان يك شهروند از ايشان ميخواهم
كه به داد اين مردم برسند تا دير نشده است
لطفا اگر ازاده هستيد اين پيام من را به رهبري برسانيد
رهبر به داد مردم برسيد
درجواب آقای محمودصادقی نماینده محترم مجلس که پرسیده بودمانمایندکان عصاره فضایل چه کسانی هستیم ؛بایدپاسخ کفت :جناب صادق نگران نباشیدشماعصاره فضایل همین مردم کوچه وبازارهستید.ازکوزه همان برون تراودکه دراوست.مردمی کهذبه یکدیگررحم نمی کنندوهر کس درهرصنف ورسته ای است سعی می کندسرآن دیگری زاکلاه بگذارد.مردمی که تنها به فکرجیب خودمی باشد
آقای احمدی نژاد شما حرف بزن ما سکوت می کنیم
وقتی که در مناظرات اقای احمدی نژاد ابرو دیگران را میبرد و حضرات برایش کف میزدنند امروز این عمل گریبان همه را گرفته
من حداقل نزد وجدان خود راضی هستم که بالاخره جلوی ضرر را گرفته و دیگر گول این صحنه سازی ها را نمی خورم ،
دیگر بازی های دو جناح سیاسی برای ما اهمیتی ندارد ،
اینکه همه را سر و ته یک کرباس بدانیم باعث آرامش روحی روانی ما هم خواهد بود ، باید باور داشت هر کس برود و بیاید آش و کاسه همین است و دیگر نباید به حرف اینها دل خوش کرد
راه نجات مملکت دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان است
هر دم از این باغ بر میرسد. 9 میلیارد. اشتهایشات تمامی ندارد. البته کسی هم به کارشان کار ندارد.
پیدا شدن سرنوشت این حتی .برای یک حسابرس تازه کار مثل اب خوردن است به بانک مرکزی میروی میپرسی تاریخ وزمان پرداخت را میپرسی سپس نام گیرنده را میپرسی سپس سراغ گیرنده میروی محل نگهداری پول ویا نحوه هزینه را میپرسی وهمینطور موضوع را دنبال میکنی اگر طرف همکاری نکرد بلافاصله ممنوع الخروج میکنی وهمزمان پرونده را با قوه قضاییه ارجاع میکنی سپس پیگیری از طریق رسانه ها بطور مداوم
تموم تحریمهایی که شدیم بخاطر کمک به چند کشور عربیه در اصل . از اونطرف پولهای سرسام آوری که تو این چند سال به دلار بدون چشمداشت بخشیدیم بهشون اگر در داخل سرمایه گذاری میشد بجای کشور ورشکسته و گرسنه فعلی شده بودیم یک اقتصاد غول با مردمی غرق در ناز و نعمت . اینهمه از جون براشون فداکاری بکن و شیره جونتو و کل غذاتو بریز تو حلقشون دست آخر هم اینجوری. ای داد که تمومی هم نداره این بدبختی . یکی نیست بهشون بگه غیر از ایران فقط یک کشور دیگه تو کل گیتی پیدا کردی پول پروژه های عمرانیش و کل مواد غذاییشو ببخشه به این و اون جایزه داری
یوسفیان‌ملا: 9 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی گُم شد
پيشنهاد مي‌نمايم كليه ارزهايي كه در سال 97 به هر كس داده شده طبق بسته ارزي جديد يعني به قيمت آزاد محاسبه شود و مازاد بر نرخ 4200 از كليه ارز گرفته‌ها پس گرفته شود.
با اينكار هيچ نيازي نيست با چند ماه يا چند سال پيگيري بالاخره مفسدي پيدا كند يا نكند و مجازاتي بكند يا نكند. اين بهترين مجازات براي اين افراد است كه اكثر قريب به اتفاقشان ارز گرفتند و اگر كالايي وارد كردند به نرخ آزاد به مردم فروختند.
روحانی درمدت چند ماه ازنظر رکورد تورم رکورد تورم 8ساله دولت احمدی نژاد را شکست وازنظر دزدی نیز دزدی دکل دوره احمدی نژاد را با مفقودشدن 9میلیارددلار وی راروسفید نمود روحانی واقعا باتوجه عملکرد ناکارآمد وبی کفایت زیرفشاراقتصادی بردن شدید اقشارآسیب پذیر
مگه عراق دیوانس بخاطر ایران با امریکا سرشاخ بش ایران برقی که به عراقذ فروخته زیر قولش میزنه وبرق عراق قطع میکن.منفعتش باسه دوستشون میفروشن
تابی جان یقین دارم تا بیست سال آینده دعوای امثال احمدی نژاد خیلی زیاد خواهد شد یعنی طیف عظیمی از افراد سیاسی شکست خورده در انتخابات و پیروز در انتخابات و انتصابات خواهد شد چون منش و روش سیاسی و رفتاری افراد سیاسی که بعلت فقدان احزاب فعال دیگر قابل کنترل نباشد لذا هر کدام از این افراد سیاسی به جان هم خواهند افتاد من به این حرفم ایمان دارم یعنی مردم فقط تا چند سال دیگر فقط تماشا میکنند چون راهکار اراده دمکراسی که خانه احزاب قوی هست وجود ندارد قدرت را حزب به کمک مردم از طریق محبوبیت و مقبولیت رقم خولهد زد نه حرفهای پوپولیستی و آرمانی
آقای عبادی دنبال منافع کشور خودش هست یعنی ایشان در فکر این هست که شرکت های بزرگ آمریکایی و غربی را به سرمایه گذاری دعوت کند و تسلیحات و هواپیما جنگی و مسافربری پیشرفته بگیرد تکنولوژی از آمریکا بگیرد ایشان چکار دارند که دین و مذهب غرب و عقیده غرب چی هست . عراق تا چند سال دیگر از ایران در تمام سطوح پیشی خواهد گرفت . تنش زدایی در ممالک اسلامی تنها راه برون رفت از گرفتاری اقتصادی هست .
بسیج باید در قضیه رانت خواری و فساد وارد شود
خوب بگردین شاید زیر میر باشه
منم بنظرم‌ روحانی کنار بره و یک مَرد واقعی بیاد که بتونه این اوضاع رو سروسامان بده. از بین حرفهای احمدی گاهی چند جمله خوب که حرفِ دلِ ما باشه هم پیدا میشه
محمود صادقی صبح پنجشنبه در آخرین پست توییت خود نوشت: «دولت عراق مطابق ماده ۶ قطعنامه ۵۹۸ ۱۱۰۰ میلیارد دلار بابت غرامت خسارات مستقیم جنگ تحمیلی به ایران بدهکار است؛ دولت ایران با لحاظ تنگناهای مردم عراق در مطالبه این غرامت تعلل کرده است؛ اکنون نخست‌وزیر عراق به‌جای جبران، با تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران همراهی می‌کند!»

خیلی لطف کردید آقای صادقی ولی جناب صادقی دلم می خواهد به جای توییت طرح بازپسگیری پول در مجلس مصوب شود. 1100 میلیارد دلار کل مسائل کشور را (با در نظر گرفتن پول هایی که قرار است گم شود) را حل خواهد کرد (انشاءالله اگر آقازاده ها اجازه بفرمایند

و مهم تر آنکه مستولین استکبار ستیزمان که باید برای بچه هایشان خانه در انگلیس و آمریکا و اورپا بخرند اجازه فرمایند)
از آقای صادقی باید پرسید آیا آقای حیدر العبادی نخست وزیر مردم عراق است یا مردم ایران؟
طبق قانون کشور عراق و قسم نامه مسئولیت نخست وزیری, او وظیفه حفظ منافع مردم عراق را به عهده گرفته است
پس حتی علیرغم میل باطنی و اعتقادی در پذیرش تحریم علیه ایران, اما خود را موظف به انجام تمام و کمال مسئولیت خود در مقام نخست وزیری و مدیریت کشوری عراق میداند که قابل معامله نیست
آقای صادقی بهتر است تعریف خود از منافع ملی و مردمی را مجددا باز تعریف کنند در آن صورت رفتارهای متقابل دیپلماتیک کشورهای دیگر را براحتی درک میکنند و تذکرشان را به موقع و در جایی دیگر ابراز نمایند و ……
بابا زیاد حرص نخورید صد سال تحمل کنید. باور کنید همه چی درست میشه من مطمئنم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی