بازدید 8163
خبر

جنجال و اختلاف برسرانتقال سامان قدوس به لالیگا

کد خبر: ۸۲۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸ 09 August 2018

دنیل کینگبرگ رئیس باشگاه اوسترشوند انتقال سامان قدوس به تیم اسپانیایی اوئسکا را غیرقانونی دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، امروز تصاویر و اخباری از نهایی شدن انتقال سامان قدوس، مهاجم گلزن و ایرانی اوسترشوند به تیم تازه لالیگایی شده اوئسکا منتشر شد اما رئیس باشگاه سابق سامان آن را قانونی نمی داند. کینگبرگ گفت: "از نظر ما قدوس آماده انتقال به هیچ باشگاهی نبوده و ما هیچ توافقنامه ای با اوئسکا اسپانیا امضا نکرده ایم.

او در واکنش به این پرسش که «به نظر می رسد سامان قدوس با باشگاه اسپانیایی قرارداد امضا کرده است؟» گفت:  من نیز آن تصاویر را دیده ام اما ما به سامان فقط مجوز رفتن به اسپانیا و بازدید از باشگاه را دادیم و اجازه ندادیم قراردادی امضا کند. من مدیر برنامه سامان که در تصویر هست را نمی شناسم و نه هیچگاه با او همکاری داشته ایم و نه قرار است این اتفاق رخ دهد و آنها باید به اتفاق هم به سوئد بازگردند.

پس سامان قدوس در حال امضا کردن چه چیزی است؟

نمی دانم و من هر گونه قرارداد با باشگاه اوئسکا را رد می کنم زیرا از رخ دادن این اتفاق رضایت ندارم.

از لحاظ اقتصادی چطور؟

من نمی خواهم در این رابطه صحبت کنم. قدوس 3 تا 5 پیشنهاد از اسپانیا، بریتانیا و فرانسه داشت اما تصمیم گرفت در اوسترشوند باقی بماند اما در ادامه من نمی توانم او را مجبور به ماندن کنم. از نظر من قدوس یک سوئدی کامل است و یکی از بهترین بازیکنانی بوده که اینجا بازی کرده است. پس من معتقدم حضور در بازار نقل و انتقالات می تواند یکی از مهم ترین اتفاقات فوتبال ما باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان