بازدید 3011

حرف دل وینفردشفر در مورد جدایی تیام

کد خبر: ۸۲۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶ 09 August 2018

به نظر می رسد که شفر هنوز از تیام بابت به درازا کشاندن مذاکرات و در نهایت جدایی از استقلال دلگیر است. البته شفر در جدیدترین گفته هایش تاکید کرده رفتن تیام برایش اهمیتی ندارد و از الحاجی گرو هم مهاجمی مانند تیام می سازد.

به گزارش تابناک ورزشی، با قطعی شدن جدایی تیام از استقلال و پیوستن این مهاجم به یک تیم اماراتی، استقلالی ها هم با نظر شفر الحاجی گرو را به خدمت گرفته اند. بازیکنی که سرمربی آلمانی آبی پوشان معتقد است که می تواند یم تیام جدید باشد و بخاطر اوجگیری تیام در جمع آبی ها بود که این مهاجم هم تصمیم گرفت استقلالی شود.

خود شفر در این مورد می گوید:«گرو خیلی تمایل داشت به استقلال بیاید. بارها با من و باشگاه تماس گرفت و درخواست کرد که به استقلال بیاید. او خیلی خوشحال است که به این جا آمده است . این با بازیکنی که فقط به خاطر پول به تیمی می‌رود فرق دارد. تیام هم همین طور است . او کمی مشکلات خانوادگی داشت. گرو عملکرد تیم ما و مامه تیام را دید و تصمیم گرفت به استقلال بیاید. این که تیام از این جا رفته مساله خودش است و دیگر تمام شده. مهم این است که الحاجی گرو دوست دارد به تیم ما کمک کند. باید به گرو وقت بدهیم. همان طور که به مامه تیام وقت دادیم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر