بازدید 2274

استقلال-تراکتور/روزی که آزادی منفجر می شود

تساوی هیچ کدام از دو تیم را راضی نخواهد کرد و همین باعث می شود تا منتظر یک دوئل زیبا و دیدنی از دو تیم مدعی و پرطرفدار باشیم.
کد خبر: ۸۲۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 09 August 2018

ورزشگاه آزادی خود را آماده یک استقبال باشکوه و یک دیدار بزرگ می کند؛ دیداری که هم درگیرانه خواهد بود و هم زیبا و به احتمال زیاد پرگل.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت های فصل جدید لیگ برتر خیلی زود به اوج خود رسید و تب و هیجان فوتبال بار دیگر ایران را در بر گرفته است. در هفته سوم لیگ برتر چند دیدار حساس برگزار می شود که بدون شک مهم ترین و جذاب ترین آنها در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

جهنم آزادی لقبی است که عرب ها بیشتر به کار می برند. آنها وقتی برابر سرخ آبی ها در ورزشگاه آزادی به میدان می روند و با خیل انبوه هواداران مواجه می شوند چاره ای جز به کار بردن لقب جهنم برای آزادی ندارند چرا که بازی کردن برابر ۱۰۰ هزار هوادار برای هر بازیکن و تیمی سخت است. به نظر می رسد که آزادی در روز جمعه بار دیگر جهنمی می شود و این بار نه برای یک تیم عربی بلکه برای تراکتور سازی.

هواداران استقلال تلاش خواهند کرد تا ورزشگاه آزادی را در روز جمعه به رنگ آبی درآورند و این بار نه برای ذوب آهن بلکه برای تیم قرمز پوش تبریزی به این امید که بتوانند این بار هم حضور خود در ورزشگاه آزادی را با یک پیروزی بزرگ و پر گل جشن گیرند.

همواره بازی های استقلال و تراکتور سازی در سالهای اخیر جذاب و دیدنی است و پیش بینی می شود که بازی روز جمعه هم با توجه به شرایطی که دو تیم دارند جذاب و دیدنی باشد. هم استقلال و هم تراکتور سازی در دو دیدار نخست خود در فصل جدید به تساوی رسیده اند و اگر می خواهند مدعی قهرمانی باشند باید حتما در این دیدار به پیروزی برسند. تساوی هیچ کدام از دو تیم را راضی نخواهد کرد و همین باعث می شود تا منتظر یک دوئل زیبا و دیدنی از دو تیم مدعی و پرطرفدار باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی