بازدید 9065
۴
سپیدرود مسئولی ندارد!

خداداد:درهتل گروگانیم و دورهمی جوک می گوییم

کد خبر: ۸۲۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ 08 August 2018

سرمربی تیم بحران زده و بدون مسوول سپیدرود رشت گفت که همچنان اعضای تیمش به دلیل بدهی باشگاه به هتل، نتوانسته‌اند از این محل خارج شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، خداداد عزیزی درباره مشکلاتی که در هتل بستان تهران برای اعضای تیم سپیدرود رشت به وجود آمده است، اظهار داشت: به خاطر بدهی باشگاه به هتل، ما را اینجا گروگان گرفته‌اند! با این شرایط مشکل هم حل شود، باید با اتوبوس راهی تبریز شویم.

وی در مورد اینکه چرا مسئولان باشگاه سپیدرود پیش‌بینی این مشکلات را نکرده بودند؟ گفت: این سؤال را باید از آنها بپرسید. من فکر می‌کنم سپیدرود اصلاً مسوولی ندارد. بدهی باشگاه به هتل هم 26 میلیون تومان است.  سرمربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: باور کنید در لابی هتل نشسته‌ایم، جوک و خاطره تعریف می‌کنیم. ناهار را خورده‌ایم و در کنار مهرداد میناوند و بازیکنان پارت سوم خاطره‌گویی‌ها را آغاز کرده‌ایم!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خودت از هر جوکی خنده دار تری
آخه این تیم جز تحقیر شهر رشت چه نفعی برای اون شهر داره ، الان بیشتر از 10 تیم لیگ برتری همین وضعیت رو دارن ، غیر از حرص دادن مردم شهراشون ، فقط مربی هایی مثل خداداد و بازیکن هایی مثل کعبی میان یه پولی به جیب میزنن و هیت مدیره تیم هم جیباشونو پر میکنن و تحویل بعدی میدن ، خب این پول ، پول مردمه
با این وضعیت تیم وبی خیالی خدادداد الفاتحه ......گیلانی ها اگه تیم لیگ برتری می خواهید تا دیرنشده یه اقدامی کنید یه مربی بومی وپرانگیزه بهتر جواب می ده تا یه اسم معروف
کسی میتونه لیست موفقیتهای عزیزی در عرصه مربیگری رو بگه ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر