بازدید 16519
بازتاب

دایی:آقای‌نماینده‌مجلس، اینهمه‌پول‌دزدی‌شده، کجابودی؟

در این مملکت، در این چند سال چقدر پول از کشور خارج یا دزدی شده است؟آقای نماینده مجلس یا آقای ایکس! با مشکلات زیادی که در این مسیر برای ما پیش آمد یک بار آمدید جلو و یا یک بار عواملت به ما زنگ زدند که بیاییم مشکلات‌تان را حل کنیم؟ کسی که عمل کند دیگر شعار نمی‌دهد. ما یاد گرفتیم مرد عمل باشیم و اگر حرف بزنیم تا شاهرگ‌مان برای آن حرف پیش می‌رویم
کد خبر: ۸۲۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ 08 August 2018

سرمربی تیم فوتبال سایپا که با اتهام هایی درباره نحوه هزینه کرد کمک های مردمی برای زلزله زدگان مواجه شده، با لحنی عصبانی و چهره ای برافروخته در نشست خبری امروز توضیحاتی ارایه کرد و گفت: آقایان به جای شعار دادن بیایند مشکلات مردم را حل و به دولت کمک کنند تا همه آرامش و آسایش داشته باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان درباره مسایل این روزهای جامعه ایران و مشکلات اقتصادی شدید مردم صحبت کرد.

سرمربی سایپا در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره اقداماتی که او درباره زلزله‌زدگان کرمانشاه انجام داده و اینکه نماینده مردم کرمانشاه درباره اقداماتش صحبت‌هایی کرده بود، تصریح کرد: اگر می‌خواهید به این سؤال پاسخ دهم باید حوصله داشته باشید تا کامل جواب دهم. متأسفانه خیلی وقت است ما عادت به شعار دادن کرده‌ایم. متأسفانه با تریبون ملت شعار می‌دهیم، اما در عمل متأسفانه چیزی نمی‌بینید. این چیزی که شما می‌گویید من در یک جای دیگر شنیده بودم. داریم کارهای قضایی‌اش را پیش می‌بریم. برای من فرق نمی‌کند چه کسی مقابلم باشد. من کارم را می‌کنم و این آقایان باید مقابل قانون پاسخگو باشند.

دایی:آقای‌نمیانده‌مجلس،اینهمه‌پول‌دزدی‌شده،کجابودی؟

دایی توضیح داد: اول از همه من نباید به این آقایان گزارش بدهم و این آقایان هستند که باید به مردم گزارش دهند. ما ملتی داریم که صبر و تحملش بسیار زیاد است. من خیلی سؤالات از این آقا و امثال ایشان دارم که به موقع مطرح می‌کنم. متأسفانه امثال این آقا از تریبون ملت سوءاستفاده می‌کند. در این وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم به جای اینکه بیایند درباره مشکلات مردم صحبت کنند راجع به سلبریتی‌ها و ورزشکاران که با حسن نیت به کمک زلزله‌زدگان کرمانشاه رفتند، حرف می‌زنند! در صورتی که من خودم می‌دانم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. من یک سؤال از ایشان دارم. آقای نماینده مجلس یا آقای ایکس! با مشکلات زیادی که در این مسیر برای ما پیش آمد یک بار آمدید جلو و یا یک بار عواملت به ما زنگ زدند که بیاییم مشکلات‌تان را حل کنیم؟ کسی که عمل کند دیگر شعار نمی‌دهد. ما یاد گرفتیم مرد عمل باشیم و اگر حرف بزنیم تا شاهرگ‌مان برای آن حرف پیش می‌رویم. متأسفانه خیلی‌ها شعار می‌دهند و تهمت می‌زنند و نشر اکاذیب می‌کنند. ایشان باید جواب بدهد. خیلی حرف‌ها دارم که باید جواب بدهند. این آقا که نماینده است را با من مقایسه کنید ببینید ایشان چه کار کرده و من چه کار کرده‌ام؟ خیلی از آقایان لذت این را که از جیب‌شان برای دیگری خرج کنند، نچشیده‌اند و شاید تا آخر هم این لذت را نچشند. متأسفانه ما فقط داریم شعار می‌دهیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این مملکت، در این چند سال چقدر پول از کشور خارج یا دزدی شده است؟ خیلی‌ها اسم اینها را هم نمی‌دانند. یک جایی به من گفتند که فلانی چقدر پول مردم را به خارج از کشور برده که من او را نمی‌شناختم. کل پولی که سلبریتی‌ها و ورزشکاران برای زلزله کرمانشاه جمع کردند 20 میلیارد تومان است. تا به حال این همه پول مملکت دزدی شده است. آن موقع شما کجا بودید؟ کجا توانستید پشت تریبون داد بزنید؟ شما مسئولید و باید به مشکلات معیشتی مردم برسید، برای کسانی که به شما رأی داده‌اند. کسی که به من رأی نداده است و من با مردم دلی زندگی می‌کنم. حتی پول حلالی را که در می‌آورم، به سادگی خرج نمی‌کنم. بعد با پول مردم این کار را بکنم؟! نهادهای نظارتی، قوه قضائیه و دادگستری از همان ابتدا کنترل کردند بعد می‌روی و صدایت را بلند می‌کنی و داد می‌زنی؟ تا الان کجا بودی؟ خیلی‌های‌مان رفتیم در آوارها، عکس گرفتیم و نشر دادیم، اما در عمل چه کاری انجام دادیم؟

دایی افزود: در جام جهانی به روستایی که کارهایش را ما انجام می‌دهیم رفتیم. باورتان می‌شود هنوز آواربرداری در بعضی از بخش‌ها انجام نشده و لوازم منزل مردم هنوز زیر آوار است؟ شما باید بیایی و بگویی که برای زلزله‌زده‌ها چه کار کرده‌ای؟ از جیبت چقدر برای آنها خرج کرده‌ای؟ من مانند بقیه نیستم که ساکت بمانم. آیندگان درباره من نظر می‌دهند که علی دایی که بود و این آقایان که بودند؟ شما باید بگویی در دوره قبل که وزیر آموزش و پرورش بودی چه کاری انجام داده‌ای؟ من با عشقم کار می‌کنم و با مردم لذت می‌برم. احتیاجی هم ندارم که به آنها دروغ بگویم، چون کارم سیاست نیست. حاضرم این آقا بیاید در جایی که همه هستند بگوید که برای زلزله‌زده‌ها چه کار کرده و ما هم بگوییم که چه کار کرده‌ایم. مطمئن باشید همه کارهای ما صورت گرفته است. این را هم باید بگویم که شنبه هم از این آقا و هم از آقایی که جزو سرداران سپاه بوده است، شکایت می‌شود. به خاطر تهمت و افترا و نشر اکاذیبی که انجام داده‌اند. مطمئن باشید که از آنها شکایت می‌کنیم.

سرمربی تیم سایپا گفت: می‌گویند هیچ گزارشی از پول‌هایی که از مردم گرفته‌اند، وجود ندارد. من فکر می‌کنم یا شما عینکت را بر نمی‌داری یا جلوی عینکت چیزی است که باعث می‌شود نبینی! من فقط به مردم پاسخگو هستم و به هیچ احدی جواب نمی‌دهم. هر کس که دوست دارد به اینستاگرامم برود و ببیند که چه کار کرده‌ام و چه کار می‌کنم. البته برای روشن شدن اوضاع باید بگویم که حساب‌های‌مان بسته شده بود و ما باید مجوز ساخت می‌گرفتیم. پول مردم دست من است و وجدانم جواب نمی‌داد که کارها را سمبل کنم. به دنبال شرکت‌هایی رفتیم که بهترین کار را انجام می‌دهند. شاید گران‌تر باشند، اما برای مردم خانه‌های عمری ساخته می‌شد. بهترین تکنولوژی از لحاظ ضدزلزله بودن فراهم شده است. جایی را برای ساخت و ساز انتخاب کردیم که بهترین جاست. همه این کارها را انجام دادیم تا بهترین شرایط ایجاد شود. اگر هم دیر شد برای همین موضوع بوده است، هم بسته شدن حساب‌ها و هم گرفتن مجوزها. دیگر کسی نبود که با او جلسه بگذاریم. از وزیر مسکن گرفته تا صحبت تلفنی با رئیس بنیاد و استاندار و ... . با هر کسی را که بگویید جلسه داشتیم.

وی یادآور شد: باید اینجا یک تشکر از استاندار کرمانشاه و همکاران‌شان داشته باشم که به ما بسیار لطف داشتند. همچنین از بنیاد مسکن اردبیل باید تشکر کنم که اقلامی مانند میل‌گرد و بتن را به قیمت قبل از عید به ما داد. با اینکه زمان زیادی طول کشید تا مجوزها را بگیریم، اما الان دارد با ما همکاری می‌شود. در این کار 100 و خرده‌ای نفر به من کمک کردند. ما بالای 250 کامیون و تریلی را به کرمانشاه ارسال کردیم که همه مدارک آن موجود است. حالا باید بگوییم آقایان که این حرف‌ها را می‌زنند چه مدارکی دارند؟ به جای شعار دادن بیایند مشکلات مردم را حل کنند و به دولت کمک کنند تا مردم آرامش و آسایش داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵۵
با سلام - جناب آقاي دايي بزرگوار جنابعالي زحمت خودت را كشيدي و به مردم زلزله زده خدمت زيادي كردي با سپاس گذاري از شما ؛ گوش به حرف اين اها ندهيد
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
مشكل اينه كه حضرات ناراحتند چرا اين پول به دست آنها نيفتاده
كاش امثال آقاي دايي جزو كابينه دولت بودند
آقاي گل قبولت داريم.
ای نفست گرم و جانت سالم مگر مردی مثل شما برخیزد و حق بگوید
پاینده باشی علی دایی عزیز دل
درود بر ورزشکار با غیرت و مردم دوست آقا علی دایی و دیگر سلبریتی ها و اساتیدی که بی ادعا به کمک مردم شتافتند،ماننداستاد زیباکلام .
لطفاً سیاسیون و سردمداران مملکت زیاد حرف نزنند که لج مردم را بیشتر در می آورند
یعنی : به توچه ....
آفففرین. عاشق این جمله ات شدم"من فقط به مردم پاسخگو هستم و به هیچ احدی جواب نمی‌دهم".
درود بر علی دایی
آفرین مرد بزرگ
تابناک یکی از همین جو منفی دهندگان است علی آقا.
علی دایی دوست داریم
درود بر علی دایی عزیز
احسنت
سلام
ضمن احترام به آقای دائی و خسته نباشید به ایشان
ولی حقیقتش من از جواب ایشان بالاخره متوجه نشدم که پولها کجا و چگونه خرج شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
تو جزو کسانی هستی که به ان نماینده رای داده ای . و ملت ایران با احتساب شما شده 80میلیون .
جناب دای تعدادی از این نماینده های مملس فقط بدنبال منافع شخصی هستند
درود بر آقای دایی
دایی آنقدر افتخار آفرینی در سطح ملی و بین المللی دارد که در ابرها پرواز کند.قهرمان دوردستها را نگاه کن.
دست مریزاد علی آقای دایی
دلاورادامه بده فقط خداوان بندگان خدا برایت مهم باشند بدان واگاه باش توامین ملت هستی انهاییکه نق میزنند ار روی حسادت است وبس خدا یارویاورت.
درود به شرف و غیرتت مرد. خدا به هر کسی که برای مردم زحمت میکشه، سلامتی، عزت و عاقبت به خیری عطا کنه، انشالله.
زنده باد دایی مرد اسطوره ای وافتخار ایران
سلام خد مت علی آقای دایی عزیز. زیاد با این افراد حرص نخور چون عالم وآدم می دونند که وضعیت چطوره هر چه هم تبلیغات کنند که مبرا بشند هیچ فایده نداره مردم هر چه که مشکل هم داشته باشند ولی دیگه انسان شناس شدن .
اگه یه مرد درست تو ایران باشه همین آقای دائی است،‌دوستت داریم کاک علی
دمت گرم دایی عزیز
درود به شرفت .
یاشاسین دائی،یاشاسین.
درود بر شرف وانسانيت على آقاى گل
احسنت مانند نمايندگاني مثل علي دايي مي خواهيم
شیر مادرت حلالت باشد .
دمت گرم با غیرت
چون ازاین نمد کلاهی برای اقایان دوخته نشده ناراحتن...............
شهریار مرد تمام عیاره و حرفشم سند، این وصله ها بهش نمی چسبه...
آقاي دايي خون تو كثيف نكن
کاری به هیچیش ندارم ولی تو عام مردم کسی از این ادم بد نمیگه همه کاراش رو هم با زحمت خودش به دست اورده.
درود بر تو ای مرد.
متاسفانه نماینده مجلس جوابگوی کسی نیست
یاشاسین
علي دايي حرف نداري خيلي مردي
تختي زمان ما هستي
آقای مصری جوابی دارید لطفا بفرمایید حرف حق جواب ندارد
خدا حفظت کنه علی جان. شما در قلب مردم جا دارید.
خدا خیر دهد هرکه به مردم کمک میکند و خداوند رسوا گرداند هر که به مردم دروغ میگوید و ریا میکند
دایی راست میگه . اونی که باید پاسخ بده نماینده است نه ایشان که فوتبالیست است.
اگر قرار باشد اینها به دولت وملت کمک کنند که امروز این حال وروز را نداشتیم متاسفانه فقط وفقط حرف زدن را بلدند دیدید که در مجلس چه میگفتند همه همه لو دادن همدیگر بود
سلام
مگرکشورچندتا مثل علی دائی اسطوره وقهرمان وبالاترپهلوان ایران اسلامی است.
لطفا مسئولین خودشان جوابگوی عملکردشان هم باشند.
البته خوب شد ؟
چون علی دائی گزارش خوبی داد.
پیشنهاد من:

رییس جمهور بعدی: مهندس علی دایی
علی آقا، اگر قبولت نداشتیم پول به حسابت نمی ریختیم و اگر قبولشون داشتیم پول رو تو حسابشون می ریختیم.
ما فبلا جوابشون رو دادیم، شما کارت رو بکن، بهت اطمینان داریم اطمینان
علی گیان زو سپاس
درود بر علی دایی عزیز دوستت دارم علی اقای مهندس/ قهرمان و انساندوست
به مسیر درستت ادامه بده
علی آقا عشقی
به قول لیلای سریال پدر عاشششقتم
به عنوان یک هموطن کرد از زحمات آقای دایی قدردانی می نمایم.ملت هم شما را بهتر از هر کسی می شناسند آقای دایی.اجرتان با خدای بزرگ و بی همتا
علی آقا دوست دوست داریم، درود بر شرفت مرد
درود بر شرفت تو اگه نان به نرخ روز خور بودی حالا وزیر ورزش بودی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر