بازدید 25526

چرا سریال «پدر» اینقدر تلخ شد؟

بازیگر نقش «لیلا» در سریال پدر در پاسخ به این سوال که اگر قرار بود تغییری در داستان سریال ایجاد کند، چه تغییری انجام می‌داد، می‌گوید: «به نظر من بهتر بود که «لیلا» بعد از مرگ «حامد» تمام شود. اگر به من بود «لیلا» نمی‌توانست بعد از «حامد» به زندگی خودش ادامه دهد.»
کد خبر: ۸۲۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ 08 August 2018

ریحانه پارسا بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون است، وی در رشته تئاتر تحصیل کرده است و در عکاسی نیز تخصص دارد. او در سریال «پدر» به‌عنوان شخصیت اصلی این سریال با نام «لیلا» ایفای نقش می‌کند. گفته می‌شود که این بازیگر از میان ۲۵۰ دختری که برای بازی در شخصیت «لیلا» از آن‌ها تست گرفته شده بود برای بازی در این سریال پذیرفته شده است.

به گزارش روزنامه جوان، ریحانه پارسا راجع به اینکه چرا داستان سریال «پدر» اینقدر تلخ شده است، می‌گوید: «نمی‌شود سریال‌هایی بسازیم که همیشه همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود. اما داستان سریال پدر اینقدر تلخ نمی‌ماند و اتفاقات خوبی هم در آن می‌افتد. البته قول نمی‌دهم که پایان سریال شیرین باشد، یا مثلا لیلا از خواب بیدار شود و ببیند تمام این‌ها یک خواب بوده است!»

بازیگر نقش لیلا در سریال «پدر» ادامه می‌دهد: «همین که داستان این سریال شبیه بقیه سریال‌ها نیست و نویسنده در آن جسارت به خرج داده و سایه مرگ و اتفاقات بد را در این داستان گنجانده و این سریال همچنان بیننده خودش را دارد، نشان می‌دهد که اتفاق خوبی می‌افتد.»

این بازیگر جوان در پاسخ به این سوال که آیا از ایفای نقشش در این سریال رضایت دارد یا نه؟ می‌گوید: «از روز اول فیلمبرداری سریال پدر، من بخشی از کم و کاستی‌هایی که در بازیگری این سریال داشته‌ام را دیدم. اما در تلاش هستم تا این کاستی‌ها را جبران کنم و دلیلی باشد برای رشد من در آینده.»

ریحانه پارسا در رابطه با نقد‌هایی که خطاب به مصنوعی بودن پذیرفتن حجاب چادر توسط لیلا، اظهار می‌دارد: «اگر بخواهیم موضوع اعتقادات را از حجاب من کنار بگذاریم باید بگویم که این چادر به این معنا نبود که من دیگر یک دختر چادری شده‌ام. در واقع من چادر را دلیلی برای شبیه‌تر شدن به خانه و خانواده‌ای که در آن زندگی می‌کنم، می‌دانم. البته که به مرور اعتقادات لیلا هم دچار تغییراتی می‌شود و این دختر یک مدل دیگه‌ای می‌شود.»

بازیگر نقش لیلا در رابطه با بازخورد‌های مردمی بعد از پخش سریال «پدر» می‌گوید: «تا اینجا و آنطور که من می‌بینم، تعریف‌ها بیشتر از نقد‌ها بوده و در صفحه شخصی من در اینستاگرام نیز بیشتر مردم راضی هستند.»

ریحانه پارسا در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه داستان سریال «پدر» را واقعی می‌داند، اظهار می‌دارد: «هر سریالی از تخیل نویسنده شکل گرفته و هیچ سریالی واقعی نیست. اتفاقاتی که در این سریال می‌افتد هم اتفاقات بعیدی نیست که بگوییم که این داستان افسانه‌ای است. اما خب افرادی شبیه به این‌ها را ندیده‌ایم و فکر می‌کنیم که داستان سریال «پدر» غیرواقعی است. در صورتی که چند روز پیش در برنامه‌ای دعوت شدم و دختری که شبیه به لیلا بود را دیدم و یعنی همچین کسی وجود داشته.»

این بازیگر در ادامه و راجع به انتقاداتی که خطاب به او و سریال «پدر» می‌شود، می‌گوید: «در مقابل انتقادات سکوت می‌کنم. زیرا که سریال ساخته شده، من بازیگر آن هستم و چه دیده شود و چه نشود، سریال پخش می‌شود. از طرف خودم که نقش لیلا را بازی کرده‌ام می‌گویم که انتقادات باعث رشد من می‌شود و به من برای ادامه راه کمک می‌کند.»

بازیگر نقش «لیلا» در سریال پدر در پاسخ به این سوال که اگر قرار بود تغییری در داستان سریال ایجاد کند، چه تغییری انجام می‌داد، می‌گوید: «به نظر من بهتر بود که «لیلا» بعد از مرگ «حامد» تمام شود. اگر به من بود «لیلا» نمی‌توانست بعد از «حامد» به زندگی خودش ادامه دهد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۳۸
حالم از این سریال بد می شه
سلام ماهمینطوری هر روز داریم گریه می کنیم .شما هم با این سریال هاتون .واقعا که |:؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
خاصيت اين سه ريال ها اينه كه توش دو تا بازيگر جديد معرفي ميشن به مردم و نونشون ميره تو روغن و اينستاگرام پرميشه از شكلك هاي اونها
هر چند تخیلات نویسنده این سه ریال برخاسته از واقعیات زندگی مردم ایران است اما چرا وقایع سه ریالهای ایرانی در
بیمارستان و قبرستان یا کلانتری و زندان اتفاق می افتد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
پ ن انتظار داری وسط سالن کنسرت از عشق بگن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
سه ریالی رو خوب اومدی مخصوصا الان با توجه به نرخ ارزش ریال خیلی با مسما بود.
واقعا این همه حس منفی از یک سریال بگیریم که چی
سریال مگه برا سرگرمی نیست؟
خیلی مزخرفه فقط گریه قبرستان اه اه اه
من تو این چند سال یقین پیدا کردم که گروهی تخصصی در صدا و سیما درحال تزریق یاس و نا امیدی ، القای شکست در انجام کارهای بزرگ مثل کار آفرینی ، القای فرهنگ خیانت مالی برادر به برادر و خواهر ، دوست به دوست ، فرزند به خانواده ، القای شکست در فرزند خواندگی و خلاصه القای شکست در انجام هر کار خوبی هستن . تو این چند ساله دو سریال ساخته شده که لیلا در اونها حجاب چادر رو انتخاب می کنه و وقتی بچه دار میشه شوهرش کشته میشه . واقعا باید فکری به حال این رسانه یاس پراکن بشه
مزخرفه...
سلام واقعا متاسفم به صدا سیما و خودمون که چنین سریالهایی رو نگاه می کنیم
هنرپیشه های طراز اول سینما و تلویزیون ایران همیشه از غمگین ترین و عصبانی ترین نقش های دوران بازیگریشون به افتخار یاد میکنن

یه ذره طنز داشته باشه بعدا هرجا میرن میگن اون نقش به زور قبول کردیم! چون نیاز مالی داشتیم!!!
"زیرا که سریال ساخته شده، من بازیگر آن هستم و چه دیده شود و چه نشود، سریال پخش می‌شود"
متاسفانه یا خوشبختانه همه ما بعد از از دست دادن عزیزانمان هنوز هم زندگی می کنیم و هستیم
دریغ از یه ذره هیجان
شور
شوق
انرژی مثبت

انگاری این چیزا شان سینمای ایران کاهش میده
یکی از تلخی های این سریال کفر گویی های آقای سروستانی در سر قبر پدرش است که جسارت کارگردان را به نمایش می کذارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
خب که چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
کفر کدومه شما هم که هر که با خدای خودش هم دردل کند اسمش را کفر گویی می گذارید.
چرا سریال «پدر» اینقدر تلخ شد؟
بعلت گرانی شکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
مرسی خیلی نظرت بامزه بود.
ما که دیگه نگاه نمیکنیم !!!!
هنرپیشه ها نقش های غمگین بازی میکنن
ولی وقتی بابت همون نقش بهشون جایزه میدن لبخند روی لبشون میشینه
بیکارند کسانی که سریال ایرانی میبینند
یه خبر خوب حامد زده است و 4 ماه بعد میاد چونکه دامادشون اشتباه تشخیص داده
پاسخ ها
صادقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
افرین
شما چرا نمیرید کارگردان بشید
مثل سریالهای کیلویی ترکیه ای است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
شما فکر می کنین سریالای ترکیه ای فقط همونایی هستن که تو جم پخش می شن؟
نیستن!
آقاپدرمون دراومد ازخونه میزنی بیرون میایی توبازار گرونی وتورم آدمو به گریه می اندازه میریم خونه استراحت کنیم تاحداقل گرونی از یادمون بره سریال پدر دوبرابر اشکمون رو در میاره والله بالله دیگه ازاین زندگی خسته شدیم حداقل یه سریال طنز بذارید تا ملت غم وغصه گرانی وتورم رو حداقل توخونه شون فراموش کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
باهات موافقم شديد به مدت مديد
وای به همه کسانیکه در این شرایط سخت کام مردم رو با هزار علت منطقی و غیر منطقی خودشون تلخ می کنند!
سریال مزخرف
سلام آقا اهواز اونقدر گرمه که ما نمی تونیم بریم بیرون محلی هم برای تفریح نیست.ماهواره هم نمی خواهیم بخاطر فسادش خواهشا هرشب اشک ما را درنیارید.
صداوسیمای میلیه دیگه .
همانطور که مداح های ما استاد نوحه سرائی هستند ولی بلد نیستند در جشن ائمه شاد بخوانند و با همان ریتم عزاداری مثلا شادی خونی میکنند و ملت هم با همان ریتم سینه زنی دست میزنن ، فیلم سازهای ما هم بلد نیستند شادی و امید و شخصیت را ترویج بدهند ، همانطور که بسیاری از ما در مقابل خنده و قهقه اطرافیان جبهه میگیریم که نیشت را ببند ولی اجازه میدهیم یک نفر ساعتها با صدای بلند های های گریه و عزاداری کند ، ما کلا غم پسندیم
واقعا تاسف باره.زمانی که مردم دارن با این مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم میکنند و هر روزشون بدتر از روز قبله حتی یه سریال طنز و درست حسابی رو هم از مردم...
نکنه یه وقت یک سریال بسازید که مردم شاد شن
در این کشور همه مسائلش با گریه درست میشوداز اقتصاد دارو ودرمان .مدارس ودانشگاه .صنعت ومعدن باتولید خودروهای بیگیفیت .هوانوردی سقوط ریلی .ساخت ساز .سینما وتلویزیون هم که از سریالهای کمدی تا بقیه همه باید سکانسی از قبرستان وگریه باشد تا فیلمها مجوز بگیرند حتی سایتهاهم باید محتوا وخبرهای گریه دارداشته باشد ...در کل همه دورهم مشغول گریه ایم
من جند قسمت این سریال را دیدم واقعا مزخرف است.اولا تمام سریال در فلش بک های خسته کننده می گذرد.دوما می خواهد این ذهنیت را بوجود آورد که تنها بچه های مذهبی افراد درستکاری هستند . زایرا تنها بچه درستکار دانشگاه فقط حامد است.در حالیکه اصلا چنین نیست. دانشجویی یعنی شور و شوق و نشاط که البته در مملکت ما عکس این موارد است.

نمی دانم چرا اینقدر اصرار بر طولانی شدن مراسم مرگ ومیر دارد.از بس ملت خوشحالند مسئولان نگران شده اند که مبادا ملت از خوشی زیادی از دست بروند که چنین سریال پر از اشک و آه تحویل مردم می دهند.
تنها ایده دم دست برای برخورد با مشکلات و گرفتاریها دراین مملکت گریه هست مگر یادتان رفته؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل