بازدید 2131

تاکتیک ثابت شفر درخریدها:هافبک وسط اروپایی،مهاجم آفریقایی

کد خبر: ۸۲۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 08 August 2018

وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی پوشان فصل گذشته که اولین فصل حضورش در تیم استقلال بود کلا دو خرید انجام داد که هر دو نیز بازیکنانی خارجی بودند. بویان نایدنف و مامه تیام. یکی از مقدونیه و دیگری از سنگال. دو بازیکن با اختلافات فنی فراوان اما سرنوشتی تقریبا مشابه.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال در حالی به استقبال فصل هجدهم رفت که اثری از هیچ یک از این دو خرید خارجی شفر در این تیم نیست. یکی توسط خود شفر کنار گذاشته شد و دیگری باتوجه به اصرارهای شفر برای ماندن، خودخواسته از جمع آبی‌پوشان جدا شد.

سرمربی استقلال در این فصل هم گویا همان نسخه‌ای را در خرید بازیکنان خارجی برای استقلال پیچیده که در فصل گذشته هم آن را تجربه کرده بود. یعنی خرید یک هافبک میانی اروپایی و یک مهاجم افریقایی. مارک نیومایر هافبک ۳۲ ساله آلمانی حضورش در استقلال قطعی است و از هفته سوم هم برای آبی‌پوشان به میدان خواهد رفت. الحاجی گرو مهاجم سرشناس نیجریه‌ای نیز هم اکنون در تهران حضور دارد و در آستانه ثبت قرارداد با آبی‌پوشان است.

استقلالی‌ها امیدوارند الحاجی گرو خریدی مثل تیام و حتی بهتر از او باشد، اما به موازات آن امیدوارند نیومایر هم بر خلاف بویان خریدی خوب برای این تیم باشد و در طول فصل بازی‌های تاثیرگذاری برای این تیم انجام دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر