بازدید 3076

درآمدقدرتمند شرکت‌ها سهام آسیایی را تقویت کرد

بازگشت سهام چین به تقویت بازار سهام آسیا کمک کرد؛ در همین حال سود شب گذشته وال‌استریت ناشی از درآمدهای قدرتمند شرکت‌های آمریکایی، به بازارها نیرو داد.
کد خبر: ۸۲۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 07 August 2018

بازگشت سهام چین به تقویت بازار سهام آسیا کمک کرد؛ در همین حال سود شب گذشته وال‌استریت ناشی از درآمدهای قدرتمند شرکت‌های آمریکایی، به بازارها نیرو داد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، روز سه‌شنبه، بازگشت سهام چین به تقویت بازار سهام آسیا کمک کرد، همچنین سود شب گذشته وال‌استریت با درآمدهای قدرتمند شرکت‌های آمریکایی، به بازارهای آسیایی نیرو داد تا سرمایه‌گذاران نگرانی‌های ناشی از تشدید تنش‌های تجاری را نادیده بگیرند.

انتظار می‌رود سهام اروپایی در مقادیر بالاتری باز شوند؛ فوتسی انگلیس ۰.۱ درصد، داکس آلمان ۰.۱۵ درصد و کاک فرانسه هم ۰.۱۳ درصد بالاتر معاملات امروز را آغاز می‌کنند.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی بدون سهام ژاپن، ۰.۳۵ درصد رشد کرد.

در بازارهای چین، درحالی که سرمایه‌گذاران به خرید سهامی روی آوردند که به دنبال ۴ روز متوالی افت، قیمت مناسبی پیدا کرده بود، کامپوزیت شانگهای ۱.۴ درصد جهش کرد.

انتظار می‌رود بازار سهام چین همچنان پرنوسان باقی بماند چراکه هنوز هیچ نشانه‌ای از آرام شدن تنش‌ها بین چین و آمریکا دیده نمی‌شود.

کوسپی کره‌جنوبی ۰.۳ درصد و نیکی ژاپن ۰.۶ درصد رشد کردند.

در معاملات دیشب وال‌استریت، هر سه شاخص مهم سهام آمریکا در مقادیر بالاتری بسته شدند. این درحالی صورت گرفت که در فصل داغ اعلام درآمدهای شرکت‌ها، دیروز نتایج عملکرد برکشایر هاتاوی (شرکت سرمایه‌گذار معروف، وارن بافت) بسیار تحسین‌برانگیز بود و فیسبوک هم با گزارشاتی مبنی بر این‌که در حال اضافه کردن خدمات جدیدی به سرویس‌های خود است، شاخص نزدک را بالا کشید.

شاخص دلار که از تنش‌های تجاری بین‌المللی ترامپ تقویت می‌شود، در برابر ۶ ارز مهم جهان به بالاترین میزان سه هفته ای خود نزدیک شد و نرخ خود را تا ۹۵.۵۱۵ واحد بالا برد و کمی بعد در نرخ ۹۵.۳۳۵ واحد تثبیت شد.

در معاملات دیشب، یورو به پایین‌ترین نرخ ۵ هفته‌ای ۱.۱۵۳۰ دلار سقوط کرد و در معاملات صبح امروز با اندکی بهبود نرخ خود را به ۱.۱۵۵۶ دلار رساند.

در برابر ین، دلار پس از رشد ۰.۱ درصدی دیشب، امروز در نرخ ۱۱۱.۳۳ ین ثابت ماند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر