بازدید 6734
گزارش

آخرین اخطار به کفاشیان/صدهاهزاردلارحق سیگنالی تیم ملی چه شد؟

در مدتی که کمیته اخلاق به این پرونده ورود کرده، کفاشیان و ترابیان در چند نوبت در کمیته اخلاق حاضر شده اند و در آخرین جلسه ای که گذشت قرار بر این شده بود که نایب رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه بعدی مدارک خود را تحویل کمیته اخلاق دهد.
کد خبر: ۸۲۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 05 August 2018

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به نایب رئیس فدراسیون فوتبال بابت پرونده حق پخش تلویزیونی بازی های مقدماتی جام جهانی آخرین اخطار را داد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرونده ناپدید شدن حق سیگنالی که در زمان ریاست فدراسیون علی کفاشیان با یک شرکت تایلندی به نام MP&silva بسته شده همچنان در کمیته اخلاق باز است و هنوز تکلیف این پرونده و پولی که معلوم نیست به حساب چه کسی واریز شده مشخص نیست.

در این مدتی که کمیته اخلاق به این پرونده ورود کرده است و شرح ماوقع آن در رسانه ها منتشر شد علی کفاشیان و عباس ترابیان در چند نوبت در کمیته اخلاق حاضر شده اند و در آخرین جلسه ای که گذشت قرار بر این شده بود که نایب رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه بعدی مدارک خود را تحویل کمیته اخلاق دهد. در همین راستا کمیته اخلاق تا روز چهارشنبه هفته جاری به علی کفاشیان فرصت داده است تا آخرین دفاعیات خود را بابت پولی که به دست فدراسیون فوتبال نرسیده انجام دهد.

حق پخش مذکور مربوط به بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 است و به دلیل تحریم ها فدراسیون طی توافقی با شرکت تایلندی شماره حساب یک فرد معتمد در تایلند را به آنها می دهند تا پول از این طریق به دست فدراسیون برسد و درحالی که شرکت فوق مدعی است که این پول را پرداخت کرده اما کفاشیان و ترابیان مسئولان وقت آن زمان فدراسیون مدعی هستند که چنین پولی به دست شان نرسیده است. باید دید تا روز چهارشنبه کفاشیان چه دفاعیاتی از خود به کمیته اخلاق تحویل می دهد.

آخرین اخطار به کفاشیان/صدهاهزاردلارحق سیگنالی تیم ملی چه شد؟

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار