بازدید 10286

نخستين نت‌بوك دنيا با دو سيستم‌عامل

کد خبر: ۸۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۷ 20 January 2010
ايسر از بزرگترين توليدكنندگان رايانه‌هاي قابل‌حمل در جهان، به منظور افزايش سهم خود در بازارهاي جهان از ماه آينده نخستين نت‌بوك دنيا كه به صورت همزمان به دو سيستم‌عامل ويندوز و اندرويد مجهز شده را وارد بازار مي‌كند.

به گزارش فارس به نقل از الكترونيستا، اين شركت اعلام كرده است كه هم‌اكنون مراحل پاياني تكميل اين نت‌بوك با دو سيستم‌عامل اندرويد و ويندوز XP را پشت‌سر مي‌گذارد و از ماه آينده فروش آن را آغاز مي‌كند.

ايسر اعلام كرده براي استفاده از هر يك از اين دو سيستم‌عامل، كاربران بايد رايانه خود را يك بار ري‌استارت كنند تا گزينه انتخاب سيستم‌هاي عامل براي آن‌ها نمايان شود.

شركت‌هاي ايسوس و MSI نيز هم‌اكنون در حال توليد نت‌بوك‌هايي هستند كه شامل دو سيستم‌عامل ويندوز و اندرويد مي‌شود.

شركت ايسر اعلام كرد، با توجه به اينكه سيستم‌عامل اندرويد متن‌باز است، نصب همزمان آن در كنار ويندوز XP قيمت تمام شده نت‌بوك‌ها را افزايش نمي‌دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
"ايد رايانه خود را يك بار ري‌استارت كنند تا گزينه انتخاب سيستم‌هاي عامل براي آن‌ها نمايان شود"!!! خوب همین الانم من 4 تا سیستم عامل همزمان دارم!! تا ریست هم نمی کنم!
آغاز پایان ویندوز.
????XP
اشتباه نمیکنید؟ باباویستا هم که خیلی وقته مرحوم شد...
مسخره کردید؟ مگر بر روی بقیه نوت بوک ها نمی توان دو سیستم عامل داشت؟
با سلام
گرچه هرگز نظرات من را درج نمی نمائید ، لازم است به اطلاع برسانم شرکت اپل از حداقل سه سال قبل در نوت بوک های سری Mac book و Macbook pro قابلیت استفاده از دو سیستم عامل ویندوز و Mac os را فراهم کرده و مطلب تیتر شما تازه گی ندارد. حتی در بسیاری برنامه های ساده امکان استفاده هم زمان از نرم افزار تحت ویندوز در Mac وجود دارد. این نوشته سیاسی نیست . اگر انگ تبلیغ برای آپل به آن نچسبانید!!!!!
تابناك نخستين نوت بوك دو سيستم عامل مال اپل است كه هم ويندوز مي خوره هم مكينتاش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان