بازدید 40092

تقاضای کمک یک پدر رنج کشیده + عکس

شكايت و تلاش براي احقاق حق از دست رفته كودكي كه كمترين مشكلش وداع با زندگي واقعي است شايد در اولين روزهاي بروز حادثه اين خانواده را اميدوار مي‌كرد اما بي‌نتيجه ماندن اين تلاش‌ها حالا تنها درد ديگري است، افزون بر انبوه دردهاي خانواده فروزنده.
کد خبر: ۸۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۰ 20 January 2010
سايت «شفاف» در گزارشي نوشت:

مرور خاطرات زندگي يك كودك هفت‌ساله در باور عمومي ختم مي‌شود به بازي و اسبابش. غير از آن چيزي گنگ اگر در گوشه‌هاي ذهن بماند تصاوير محوي است از خانه و آشناياني كه زندگي را تعبير مي‌كنند.

اما زندگي براي همه يكسان نيست. بعضي‌ها گويي از همان كودكي در قمار سرنوشت شريكند و پاسوز اين روايت از زندگي مي‌شوند. براي آنها مصيبت از همان كودكي تعريف مي‌شود و طبق تعريفي نانوشته بدون هيچ موي سپيدي تمام عمر داغدارند. اين واژه‌ها را مي‌توان خلاصه داستان زندگي يكي از هزاران كودك پژمرده اين سرزمين دانست و «صبا» هم يكي از همان‌هاست...

سينوزيت كودكستاني

صبا فروزنده به گواه شناسنامه‌اش متولد شهريور 81 است. قصه زندگي صبا تا زمستان 86 مثل تمام همسالانش بوده است. نقاشي و مدادرنگي و البته مهدكودكي كه صبا روزهاي خوبي در آن پشت‌سر گذاشت؛ زود به كابوس درد‌ها بدل شد. سردرد‌هاي شديد در آن زمستان نحس به تشخيص اشتباه پزشك معالج ختم شد. علت درد «سينوزيت» اعلام شد و صبا تحت درمان با داروهاي چرك خشك كن قرار گرفت. ادامه‌دار بودن دردهاي سر صبا روز به روز اطمينان خانواده براي تشخيص اشتباه را افزايش مي‌داد. مراجعات مكرر به ديگر پزشكان در ششمين روز از بهمن ماه همان سال به تشخيص يك فاجعه منتهي شد؛ «صبا تومور مخچه دارد.» اين جمله در تمام طول عمر يك پدر و مادر به‌عنوان بزرگ‌ترين زلزله ثبت مي‌شود و خانواده صبا هم از اين قاعده پر از پس لرزه مستثنا نبودند. حالا ديگر سينوزيت داشتن كمترين آرزوي پدر و مادر صبا بود چون تومور حتي به حرف هم ختم به خير نمي‌شود چه رسد به وجود واقعي‌اش.

درخت پژمرده زندگي

صبا در بيمارستان نمازي شيراز بستري شد. تشخيص وجود تومور روي بخشي حياتي از مخچه به نام «درخت زندگي» قطعي بود و در اولين اقدام پزشكان براي كاهش فشار مغز، ناشي از مايع مغزي شانت در سرش كار مي‌گذارند. جراحي‌هاي متعدد و مشكلات بي‌شمار پس از برداشتن تومور، زمستان صبا را به تابستان گره زد تا بار ديگر اين كودك در رقابت با زندگي ناك اوت شود. صبا روبه بهبودي بود.تومور از سرش خارج شده بود و البته 33 جلسه فيزيوتراپي بهانه‌اي بود براي تكرار لبخند زيبايش به روزگار اما تنها يك اشتباه او را براي هميشه ساكن كرد.

مردودي‌هاي امتحان وجدان

براي رزيدنت‌هاي بيمارستان نمازي شيراز بيستمين روز از ماه گرم تابستان سال گذشته روز امتحان بود.

آنها بايد آموخته‌هاي خود ر ا پيش اساتيد ارائه مي‌كردند تا طبابت را با نمره‌اي مقبول پشت‌سر مي‌گذاشتند. اين روز اما در زندگي صبا و خانواده‌اش روز آغاز مصيبت بود. تصور تصويرش هم ساده است. پزشكان رزيدنت براي امتحان بخش‌ها را ترك كرده‌اند. يك استاد براي چند ساعتي مسئوليت اداره همزمان 9 بخش از بيمارستان را عهده‌دار بوده. حالا اين وضعيت را بايد ادغام كرد در شرايط اورژانسي صبا كه به‌خاطر جاگذاري اشتباه «تراكستومي» توسط يكي از رزيدنت‌هاي حاضر در بخش دچار ايست قلبي شده است. صبا با ايست قلبي آن روز گرم تابستان را آغاز كرد و بعد هم در لحظات پراسترس احياي قلبي بسياري از گره‌هاي اتصالش به زندگي واقعي را از هم گشوده ديد.

صباي نباتي

متخصصان علم پزشكي به وضعيتي كه صبا به آن دچار است؛ اصطلاحا pvs مي‌گويند. خودماني‌اش مي‌شود زندگي نباتي و اين همان زخم هميشگي بر جان كودكي است كه بهانه زخم خوردنش بي‌توجهي كادر پزشكي يك بيمارستان است. صبا ديگر در بيمارستان نيست. او كنج خانه خوابيده و هر دوساعت يك‌بار با سرنگي كه به معده‌اش مي‌رود غذا مي‌خورد، مادرش مدام با ساكشن آب دهان و بيني‌اش را مي‌كشد مبادا گوشه دلش خفه شود. صبا ديگر نمي‌خندد و خانواده‌اش ماه‌هاست رنگ خوشي را نديده است.

گناه: قرباني بيگناهي

شكايت و تلاش براي احقاق حق از دست رفته كودكي كه كمترين مشكلش وداع با زندگي واقعي است شايد در اولين روزهاي بروز حادثه اين خانواده را اميدوار مي‌كرد اما بي‌نتيجه ماندن اين تلاش‌ها حالا تنها درد ديگري است، افزون بر انبوه دردهاي خانواده فروزنده. شكايت از رزيدنت خاطي و مسئولاني كه بيمارستاني را براي امتحان دانشجويان تعطيل مي‌كنند با اين جواب روبه‌رو شده است: «متهم شدن پرستار و رزيدنت يعني زير سوال رفتن سيستم و اين موضوع هيچ‌وقت اتفاق نمي‌افتد.» پدر صبا براي رساندن صداي كودك خود به وزير بهداشت و رئيس‌جمهور هم نامه نوشته است و اميدوار است تا از اين طريق به شكايتش رسيدگي شود. عليرضا فروزنده اين روزها درگير فروش كليه‌اش براي پرداخت بخشي از بدهي‌هايي است كه به‌خاطر جراحي‌هاي مكرر فرزندش روي دستش مانده است؛جراحي‌هايي كه نتيجه نداشته و صبايش را به زندگي عادي بازنگردانده است. پدر تنها دلخوش فيلم‌ها و عكس‌هايي است كه از روزهاي پر از نشاط زندگي صبا دارد و اين تصاوير را در سايتي به نام «صباي بابا» با هموطنانش به اشتراك گذاشته است. نگاه خاموش و صداي ساكت صبا حالا پيگيري مسئولان را تمنا مي‌كند.
















تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۰
ميگن ايران پيشرفت همه جانبه داشته پس كو؟
با ديدن اين عكسها چه ميتوان گفت ؟داريم به كجا ميرويم؟در كنار اتواع بحرانهاي اقتصادي و غيره سقوط اخلاقي در جامعه بيداد ميكند.براي اين طفل معصوم دعا ميكنيم و اگر حساب بانكي در اختيار قرار دهيد به اندازه توان خود كمك ميكنيم
خدا حافظ
گر ملک این است وچنین روزگار
زین ده ویران دهمت صد هزار
الهی که من قربون اون چشات بشم دختر
بمیرم برات عزیز دل :(
مرگ بر افراد بي مسئوليت و دكترهاي صرفا"كتابيو توخالي
با خواندن این مطلب اشک در چشمانم حلقه زد و از صمیم قلب برای شفای صبای عزیز به درگاه خداوند دعا کردم. ولی مسئولین و دولتمردان ما باید پاسخگو باشند که چرا وضعیت بهداشت و درمان ما بدینگونه باشد. قطعا صبای بی گناه اولین نفری نبوده که بدلیل سهل انگاری و بی مسئولیتی برخی ها بدینجا رسیده ولی می تواند آخرین نفر باشد. حداقل آقایان مسئول به داد پدر و خانواده اش برسید.
به این پدر دردمند چطور می توان کمک کرد؟
متاسفانه پزشکی تبدیل به یک شغل شده و پزشکان زیادی (نه همه اونا) سلامتی انسانها را با پول معامله می کنند.
سلام واقعا قلبم گرفته خدایا به جگر گوشه زهرای مرضیه ات(ص) شفایش ده میبوسمت صباجون
اي واي بر تو اي دادستان كل كشور اگر سكوت كني اي واي بر تابناك اگر اين موضوع را به داد ستاني كل كشور ارجاع ندهي و اي واي بر سيستم وزارت بهداشت ........
وزريرمحترم بهداشت تو رابه خدا دستور مجازات متخلفين بيمارستان فوق ودستور عاجل براي دوباره شادزيستن اين فرشته كوچك را صادرفرمائيد.
آمدم چيزي براي اين متن و تصوير بنويسم، هر چه فكر كردم نتوانستم. خدا از سر تقصيرات همه ما بگذرد، خصوصا آنهايي را كه با بي دقتي جان و زندگي ديگران را مختل مي كنند.
چی یگم.فقط میشود گفت خدایا ترا به حق چهارده معصوم یکی دیگر از معجزاتی که هر ثانیه میکنی و ما نمیقهمیم را به نمایش بگذار واین دختر معصوم را شفا بده. آمین.
من یک مادر هستم . بسیار دردناک بود از صمیم قلب گریستم .لطفا بفرمایید از دست ما چه کاری بر می آید ؟
نظام پزشکی فقط برای دفاع از پزشک ها و امثالهم تشکیل شده نه برای دفاع از بیماران ....
اگر متولیان سایت تایید میکنند شماره حساب اعلام نمایید لطفا
ضمن ابراز تاسف عميق براي اين خانواده محترم بدانيد و آگاه باشيد كه صبا اولين قرباني اينگونه سهل انگاريها نيست و قطعا آخرين آنهم نخواهد بود. در برابر تصادفات ناشي از نقص جاده ها، مرگ ناشي از سقوط هوايماها، مرگ و نقص عضو بيماران در بيمارستانها، ضايعات ناشي از عدم نظارت بر مواد خوراكي و ارايشي، و... و... و....، هيچ جاي اعتراضي نيست چون پاسخ همانست كه به اين خانواده داده مي شود:
«متهم شدن فلاني و بهماني يعني زير سوال رفتن سيستم و اين موضوع هيچ‌وقت اتفاق نمي‌افتد.» باور نداريد؟ سري به دادگاهها بزنيد.
آنکه به جایی نرسد فریاد است
یا من اسمه دوا وذکره شفا
در شهری که از کور عصا می دزدند
علیرضا جان تو خوش باورانه از آنها محبت جستجو کردی
روزگارم گله مندی شده است . من بگریم تو بخندی شده است .آشنایی نکند یاد زمن . شاید احوالپرسی هم سهمیه بندی شده است
باید گریست بر این بی مسئولیتس و بی وجدانی آقایان مسئول!! یعنی چه که سیستم زیر سئوال می رود ؟ برود به درک !! مگه صبای دلبند چه گناهی کرده بود که مستوجب مکافات بی مبالاتی یک عده نا فهم و بی وجدان شده است . باید بطور جد و پیگیر بدنبال مجازات تمامی دست اندرکاران بود تا عبرت شود برای کلیه کسانی که ادعای طبابت دارند.
هماهنگي براي كمك مالي به اين خانواده مي‌تواند تا حدودي از دردهاي تحميل شده بر اين خانواده بكاهد.
خدا به حق دل دردکشیده دختر 3 ساله امام حسین (ع) شفای عاجل عنایت فرماید. اگر ازنظر مالی کمکی از ما هموطنان برمی آید تا پدرش ناچار به فروش کلیه نشود اعلام کنید. درضمن قابل توجه دولت به اصطلاح خدمتگزار.
اقاياني كه ادعاي دينداري و عدالت دارند سر كيسه هايشان را شل كنند تا شايد اين دختر كوچولو به لطف خدا دوباره سالم شود و كانون خانواده اش را گرم كند به خدا اگر پول داشتم همين الان اقدام ميكردم ولي چون ندارم فقط دعا ميكنم اولا خداوند تفضلي كند دوم افراد خير دست به كار شوند تا دير نشده به اميد سلامت همه بيماران
خدا صبرشان دهد مدئي العموم كجاست؟
خداکند همه مریضها شفا بگیرند برایش دعا میکنم
اینهم پزشکان ایران؟ با درامدهای میلیونی یا .. و آن نتیجه!
واقعا بسيار متاثر شدم .
اين چه وضعيتي است توي بيمارستانهاي ما ؟ چه كسي بايستي پاسخ گو باشد ؟
با سلام اميد به خدا را هيچوقت نبايد فراموش كرد ضمناً چند تا شماره حساب مختلف اعلام كن مخصوصاً شماره حساب بانك ملي سيبا با تشكر
خدامی داند چه تعداد از این صبا ها باید چوب ندانم کاری وغفلت این پزشکان را بخوردند چرا کسی نیست به وضعیت این بیمارستانها واین دانشگاههای پزشکی سروسامان دهد هرشب شاهد پخش تصاویری از صداوسیما هستیم مبنی بر جا گذاشتن وسایل جراحی اعم ازچاقو پنس و...درشکم مردم بیگناه.خدایا به صبای عزیز ودیگرصباهاکشورمان شفای عاجل عنایت بفرما
اف بر سیستمی که برای سرپوش گذاشتن بر بی لیاقتی هایش هیچگاه خطاکاران واقعی را محاکمه نمی کند. آیا خطای به این آشکاری باید نیاز به نامه نگاری های بی جواب به رئیس جمهور و وزیر داشته باشد؟
ضمن سپاس و تشكر از انعكاس اين خبر...اميدوارم مسيولان خيلي سريع اين موضوع را پيگيري نمايند و شما نيز پيگير خبر هاي بعدي باشيد...ضمن اينكه پيشنهاد مي كنم براي اين جور موضوعات و مشكلاتي كه حقيقت دارد و ميشود از طريق مردم به هم ديگر ياري برسانيم ...در سايت شما بخشي طراحي و شماره حسابي منظور تا با هما هنگي آن مجموعه محترم كمك ها جمع آوري و در اختيار عزيزان نيازمند قرار گيرد...
من خودم بچه دارم فقط دارم سکته میکنم دیگه نمیتونم بنویسم
خیلی ناراحتم تابناک نظر منو منتشر کن تا دکترها سریع به معالجه او بپردازند استدعا دارم تمنا دارم کمک کنید مردم کمک کنید آقایان دکتر به خاطر خدا
پزشكان هركاري دلشان بخواهد انجام ميدهند وبه دليل تخصصي بودن حاضربه هيچ توضيحي نيستند وهيچ كس هم ازآنها توضيح نميخواهد وناظري هم ندارند .تابناكي ها لطفا ترتيبي اتخاذنماييد تاازطريقي به اين پدر كمك مالي نماييم
سایت شفاف شماره حساب رو زده
وقتي كه نظارت نباشد چنين ميشود .البته داغ والدين التيام بخش نيست اما مجازات پزشكان متخلف براي جلوگيري از تكرار خطا آرامش بخش اين پدر و مادر ميباشد.دركشوري كه از ساعت 4 روزچهارشنبه تا 10 صبح شنبه پزشك در بيمارستان پيدا نمي شود همين مي شود.اگر برخورد قاطع البته نه از نوع جريمه مالي شود شايد اين قشر اندك از جامعه عظيم و دلسوز پزشكي متنبه شوند.
یک پزشک به اصطلاح متخصص هم سال گذشته با تجویز همزمان دو قرص که با هم تداخل داشتن باعث تشنج فرزند من شد، که بعد از اون تشنج دیگه نتونست به مدرسه بره.
خب مثلا دولی جمهوری اسلامی می خواد به این خانواده چقدر یارانه بدهد؟ راستی برای امثال این خانواده ها چه فکری کرده اند؟ طرف هرچی هم درآمد داشته باشه باید خرج بیمارش بکنه اونوقت این یاران ها مشکلی که حل نمی کنه بر مشکلات اینطور آدمها اضافه می کنه. و بعد هم فریاد عدالتمان دنیارو کر کرده!!!!
خدا لعنت کنه اونایی که با زندگی مردم بازی می کنن. بیایید همه برای بهبودیش دعا کنیم. از پزشکای عزیز هم خواهش می کنم اگه می تونید برای این دختر کوچولو کاری کنید به میدان بیایید. با تشکر.
- این هم نمونه ای از عدالت که از آن دم میزنید. اگر این اتفاق در فلان گوشه جهان اتفاق میافتاد. صدا و سیمای ما در همه جا داد میزد ولی مشابه این فاجعه هر روز در بیمارستانهای خصوصی و دولتی ایران اتفاق میافتد وفریاد قربانیان به جایی نمیرسد. مادر خودم به علت شکستگی پا یک هفته د ربیمارستان بود.در آنجا موارد زیادی را دیدم که بدون زیرمیزی!!!!حتی بیمار اورژانسی را که بیهوش کرده بودند عمل نکردند حتی مادرم را. (باعرض پوزش از معدود پزشکان متعهدی که فقط برای مادیات کار نمیکنند)چشم خانم وزیر روشن
خدا لعنتشون کنه آخه این چه وضع ایست واسه مردم درست کردن چرا هیچ چیز سر جاش نیست؟؟؟؟لابد اگه بگی‌ به وزیر بهداشت میگه قسمتش بوده.. مو به تنم سیخ شد..وحشتناکه وحشتناک

دلم ریش می‌شه موهای سرش رو میبینم دلم ریش می‌شه رو زمین میبینمش این بچه الان باید در حال بازی کردن باشه دلم به درد میاد به خاطر حماقت چند نفر یک کودک قربانی می‌شه دلم به درد میاد وقتی‌ میبینم هیچ کس پسخگو نیست.!!!.تف من به روی یک به یک‌ مسئولان بیاد
ما شيرازي ها به بيمارستان نمازي قصاب خونه مي گيم!!!
خدايا همه مريضها را شفا عنايت فرما و از اين که در سلامت هستيم سپاسگزاريم. ممنون مي شم شماره حساب و نام صاحب حساب را اعلام فرمائيد تا در حد توان کمکي ناچيزي انجام بدم.متشکرم
سلامخیلی متاسف شدم اگر برای سایت تابناک مسجل شده موضوع لطفا شماره حسابی که بتوان در این امر خداپسندانه مشارکت نمود اعلام فرمایند متشکرم آرزوی شفای عاجل برای این غنچه پژمرده را دارم
اگه ميشه يه شماره حساب اعلام شود تا همه كمك كنيم.
نمي دانم چه بنويسم، گريه كنم، داد بزنم و البته از خدا بخواهم چنين امتحان سختي از من نگيرد. به پدر و مادر صبا هم توصيه مي كنم صبر پيشه كنند كه از شكايت و شكايت كشي به جز اعصاب خوردي بيشتر طرفي نخواهند بست.
خدايا چنان كن سرانجام كار
تو خوشنود باشي و ما رستگار
يا علي(ع)
شما که گوشه ای از درد رو گفتید. راه کمک رو هم با دادن شماره حساب برای اونایی که میتونن کمک مالی کنن بدین. اونایی که قدرت اثرگذاری در گرفتن حق رو دارن، راهشو بلدن
سلام
چطوری میشود کمک کرد؟
من میفهمم این خانواده چه وضعی دارد. منهم فرزند دختری دارم که 14خرداد 87به دنیا آمد وبدلیل کوتاهی پزشک زنان کلی لطمه دید و به علت عدم حضور پزشک متخصص نوزادان در بیمارستان نامی شهر مشهد به دلیل تعطیلات!!!! برلطمات او اضافه شد وبالاجبار بچه را به آی سی یو نوزادان یک بیمارستان دیگه منتقل کردیم .از هزینه های مادی که بسیار همک بود اگر بگذریم لطمات این فرزندان را چه کسی جوابگوست .به دو مرکز رسیدگی به اعمال پزشکان هم شکایت کرده ایم که با تاسف فراوان به هیچ جا نرسیدیم وپزشک تبرئه شده.همه را واگذار کردیم به خدا . اونجا دیگه رفیق ورفیق بازی نیست .برای شفای همه مریضها دعاکنیم
واقعا نتونستم جلوی اشکامو بگیرم وقتی این مطلبو خوندم . جان یک دختر این قدر در یک کش.ر اسلامی بی ارزش شده ؟ ما پیروان علی ع هستیم ؟ کجایند مدعیان دفاع از حق و عدالت و ....؟؟؟رییس و مسئولین این بیمارستان اگر با دیدن این عکس ها از شرم اب نشوند ، چه پاسخی پیش خوا خواهد داشت ؟ زیر سوال نرفتن سیستم تا کجا ؟ تا چقدر هزینه ؟؟ متاسفم
واقعا آدم نمیدونه چی بگه....
فقط میدونم که کلا جون آدما تو این مملکت اصلا ارزش نداره ..
اونايي كه بچه دارن فقط ميتونن بفهمن پدرش چي ميكشه.به اندازه يك سال گريه كردم

لطفا يه راهي براي كمك به پدرش به ما بگيد
تابناک با اینکه ازت خوشم نمی یاد ، ولی از این خبرات خوشم می یاد ، شما ها فکر می کنید فقط تو همین یه بیمارستان وضع اینطوریه ؟ فکر می کنید فقط هیمن دکترها و پرستارا و ... بی توجه هستن؟ دکترا و پرستار ها عادت کردن به بازی کردن با زندگی مردم بدبخت و بی چاره و فلک زده ، همه جا همینه
صباي عزيزشايدبخاطركم سن وساليش
خاطره اي اززندگي نداشته باشدولي پدرومادربي قرارش ايام باصبابودن رااززيبا
ترين خاطرات زندگيشان رقم ميزند كه الان بسياردردآورترين روزهاست براي آنها
خدايا به حق حضرت رقيه امام حسين(ع
اين فرزندراوديگرصباهارابه پدرومادرشان
ببخشاي ....آمين
بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش زیک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار
لطفا" نام وشماره حساب پدر صبا را اعلام تا بتوانم در امر خیر شرکت نمایم
صبا اولين و آخرين كسي نيست كه در بيمارستانهاي آموزشي قرباني ندانم كاري رزيدنتها و وجدان خوابيده متخصصان ميشود
براي صباي عزيزم سلامتي عاجل از خداوند خواستارم .
انشا الله به حق فاطمه زهرا اول این چراغ خانواده و سپس تمامی مریض ها شفا پیدا کنند .
بغض داره گلوموداغون ميكنه نميدونم چي بايدبگم واقعاماداريم توهمچين مملكتي زندگي ميكنيم كه كسي جوابگوي اين پدرومادررنج كشيده نيست ؟!!اگه ميشه راه ارتباط بااين خانواده روبگين ميخوام منم توكمك هرچندناچيزاماسهيم باشم .
سلام خيلي دلم گرفت...
تا كي بايد تاوان ندانم كاريها و ... برخي را در ادارات بيمارستانها و ... داد؟
خدايا تا كي؟
دوست عزيزم سلام
صميمانه ترين همدرديم را براي شما دارم ، متاسفانه در 25 بهمن سال 1382 تنها دخترم آيناز نيز به خاطر اشتباه يك پزشك بي مسئوليت در شهرستان سبزوار در زمان تولد دچار فلج مغزي شد ، الان 6سال از اون زمان ميگذره و من هنوز كلمه بابا رو نشنيدم ، دخترم حتي كنترل سر هم نداره ، كاملا" مي فهمم چي ميگي ودنبال شكايت هم نرو چون من رفتم به جايي نرسيدم فقط وقتي حرفهاي بي ربط ميشنوي جيگرت آتيش ميگيره اونم از زبون كسايي كه حتي يه شب پشت در بيمارستان نخوابيدن. مقاوم باش و براش طلب شفاي خير بكن ، حتما" خدا صدامون رو ميشنوه
ما بايد تا كي تاوان مديران پرمدعا را بدهيم؟
يا مالك يوم الدين به فرياد برس
دلم کباب شد. اين مسوولين بيمارستان بعضي هاشون واقعا آدم هاي بي ملاحظه اي هستند. دو ماه پيش نزديک بود پدرم رو به خاطر همين بي مسووليتي از دست بدم.
پدر عزيز اميدوارم که معجزه بشه و حال دخترت خوب خوب بشه . ميشه بگيد چه کمکي از دست من برمياد ؟
جان بزرگان سلامت
چیزی میشه گفت؟؟؟ کلمه عاجز است.
تا به حال هیچ پزشکی در ایران محکوم نشده
چه خوبه که پدرشون ساکت نشدن . این مطلبو خیلی جاها دیدم .
ایشالا دیگه شاهد این مشکلات نباشیم .
قربان خدا برم مصلحت الهي دست اوست و ما از صميم قلب از عز و جل مي‌خواهيم كه شفاي عاجل عنايت فرمايد. الهي آمين
خدا از مسئولان آن بیمارستان نگذرد که به این راحتی زندگی را از کودک بی گناهی سلب کردند و جای تاسف است که وزارت بهداشت و نهادهای حمایتی وظیفه خود را در قبال پدر صبای عزیز ادا نکرده اند.فقط خدا باید به داد این گل نازنین برسد چرا که بنده های خدا به وقتش کاری نکردند.
قلبم درد گرفت. لطفا روشی برای کمک اعلام کنید.
سلام بنده روز گذشته با شخص موتور سواری تصادف کردم که به خیر گذشت ولی باعث آشنایی من با ایشان شد.مشخص بود اصلا حواسش به رانندگی نبود از عجله ای که برای گذشتن از خسارتش داشت متوجه شدم سوال کردم گفت که ساعت 2بعد از ظهر یعنی 3ساعت دیگر با 2میلیون تومان پول نقد باید بیمارستانی در اصفهان باشم تا هزینه عمل خواهر زاده ام را پرداخت کنم باید زبان کوچکش که بر اثر بیماری از دست داده مصنوعی شود و خواهر زاده ام از سادات است و از لحاظ مالی در مضیقه می گفت تا الان 1میلیون تهیه کردم چند روزی است که منتظر عمل است و پول عمل تهیه نمی شود این حرفها را از محل تصادف تا بیمارستان برایم زد هر چند خودروم بیمه بود و تصادف50در 50درصد ولی انجام تشریفات قانونی از رسیدن به بیمارستان باز می ماند توافق کردیم هزینه موتور و بیمارستانش را دادم و تا منزلش همراهیش کردم به افراد نام آشنا و پولدار تماس گرفتم شاید بتوانم کمکی برایش انجام دهم ولی حیف و صد افسوس با چشمانی اشکبار از ایشان جدا شدم نمی دانم چه به سر این خانواده خواهد آمد خدا به داد ما مسلمان نماها برسد.در شهری زندگی می کنم برای ساخت حسینیه بیش از 3میلیارد تومان هزینه می شود ولی برای نجات یک بیمار حاظر به کمک نمی شوند
آه ه ه ه چی میتوانم بگم که من خودم مادرم و می توانم درد شما را بفهمم و امیدوارم خداوند خودش شفای عاجل عطا و باعث و بانی این مشکل را به مجازاتی که حقش است برساند.
اگر دولت نمیتواند حداقل مخارج بیمارستان را بدهد تا پدرش مجبور به فروش کلیه نشود لااقل سایت تابناک شماره حسابی اعلام کند و میزان بدهی ایشان را بگوید تا ما و مردم علاقمنددر حد توان کمکش نمایند . خدایا به مردم ایران کمک کن و مسئولین را ا ز این دعواهای خانمانسو ز رهائی بخش تا بیشتر بتوانند به درد مردم برسند .
خیلی ناراحت کننده بود . خدا را قسم می دهیم به حق بابالحوائج حضرت رقیه(س) که این صباکوچولو را شفا بدهد .
اگر راست میگید عدالت را بگسترانید اگر هم نه این مردم آنقدر شرف دارند که پاسخ این پدر را بدهند. تابناک کانال ارتباطی را هم معرفی کن. راستی آقای وزیر بهداشت سابق (لنکرانی) گویا سابق بر این رئیس بیمارستان نمازی بودند نه؟؟
يكي ميشه بگه واقعا در استان فارس چي داره ميگذره؟ استاني با اين همه كبكبه و دبدبه عرضه معالجه يه بچه رو نداشتن. جاي خالي پزشكان بي ادعاي هندي و بنگلادشي جدا در كشور خالي است. كاش ميشد دوباره ديدشون. كاش.
با تشکر از تابناک. این روزها کسی به اینجحور مسائل فکر نمیکنه غافل از اینکه...
واقعا جای تاسف دارد پزشک مملکت تا این اندازه بی وجدان باشند زمانی که این خبرو خوندم اشک تو چشمم جمع شد با اینکه پشتوانه مالی ندارم ولی حاضرم تا جای که از دستم بربیاد کمک کنم
به فاطمه زهرا توان مالی مناسبی جهت اداری دین و و ظیفه ندارم وشرمنده این خانواده هستم اما یک تقاضا از مسئولین بزرگوار دارم تا این فرزند دردمند ایران را مورد رائفت خود قرار داده ویا حداقل امکاناتی را که در اختیار اتباع سایر کشورها ( حسب وظیفه ایرانی ـ اسلامی ) می گذارند برای صبا نیز منظور کنند.
دوست عزیز نگارنده:
آیا تشخیص یک تومور مخچه در یک کودک 6 ساله در اولین ویزیت و برای هرفردی که با سردرد مراجعه میکند، ممکن یا اصلا کمک کننده است. عوارض یک تومور مخچه چیست؟ با بهترین درمان چه نتیجه ای را می توان انتطار داشت؟
با کمال پوزش از مطرح کردن این پرسشها باید بگویم شما و احتمالا من جواب اینها را می دانیم و انتظار هم نیست که بدانیم ولی می توان در وجود پاسخ برای آنها مطمئن بود.
آیا در مورد درج این خبر یا آگهی مشاوری داشته اید؟
اگر به فرض ممکن قصوری وجود داشته آیا انعکاس اینگونه و پیگیری مشابه آنچه پدر بچه زبان بسته انجام داده یا شما با درج این مطلب در انجام آن کوشیده اید صحیح، به صلاح فرد یا جامعه، و یا حتی اخلاقی و قانونی است؟
شکی نیست که فاجعه روی داده برای این کودک معصوم توسط هیچ شنوند های راحت تحمل نمی شود. اما خواهش من از شما دوست عزیز این است که در فجایع از هر نوع شکاکانه جستجو کنیم ولی مقصر سازی نکنیم.
چه بسا مواردی که چنین رویدادی حاصل برگرداندن حیات به فردی باشد که در واقع امیدی به زندگی برایش نمی رفته و هزاران سئوال در حیطه اخلاق و شرع در نجاتش به عمر دانش طب بی جواب باقی مانده است.
پزشک-عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران
نمی دونم چی بگم
ایشالا که ...
من یه دانشجو هستم
اگه کمکی از دستم بر میآد در خدمتم
با سلام لطفا به اطلاع این خانواده برسانید موضوع را از طریق پیامک 9000136 سازمان بازرسی کل کشور که شخصا مورد مطالعه ریاست سازمان قرار میگیرد پیگیری نماید.
با تشکر
بای ذنب قتلت
واقعا" متاسفم شماره حسابی یا چیزی که بشه کمک کرد از اینکه میبینم یه هموطن اینجوری عذاب میکشه از خودم متنفر میشم هر چند مثل صباجون زیاد داریم خدا شفاش بده.
واقعا" متاثر شدم، برای صبای عزیز آرزوی سلامتی میکنم
لطفا شماره تلفن یا شماره حسابی اعلام فرمایید
با سلام و تشكر از سايت شما و ضمن آرزوي سلامتي هر چه زودتر اين نوگل بي گناه. اگر كمكي از دستمان بر ميايد اعلام شود تا انجام دهيم.
خدای صبا خدای صبا خدای صبا......
و تو مردگان را زنده میکنی پس میتوانی
خدای صبا
خدا از سر تقصیر کسانی نگذرد که با یه سهل انگاری کودک معصومی را از ادامه حیات واقعی محروم و خانواده او را اینچنین دردمند میکنند از خوندن این خبر بسیار ناراحت و غمگین شدم و دارم نظرم رو با گریه برای شما مینویسم به پدرومادر صبا میخوام بگم که ناراحت نباشند و توکل به خدا بکنند ما همه برای اونها دعا می کنیم خداوند متعال شفای عاجل عنایت کند که او خود دکتر دکترهاست.
جز اشک و دعا برای شفا دیگر چیزی برای همدردی ندارم.عزیز دلم مقاومت کن.همیشه مظلومیت فدای ریاست سیاست و قدرت میشود.
پس چرا هیچ راهی برای کمک به این خانواده اعلام نکرده اید؟ شماره حسابی، آدرسی، ...
خداوند از سر تقصیرات ما بگذرد و مارا به راه راست هدایت کند امین
اميدوارم خداوند بزرگ اين صبا كوچولو را شفا دهد و دل پدر و مادرش شاد شود . پيش خدا كاري نيست
خيلي دلخراش بود.. گریه کردم.. خدا انشا الله بحق فاطمه زهرا شفایش دهد.. وبه برخی مسئولان پزشکی غیرت.. والله این ننگه
بسیار متاسفم آرزو میکنم خداوند خود کمکشان کند که حتما هم همینطور است تا هرچه زودتر حال صبای نازنین بهبود یابد. لطفا برایم نحوه کمک را ایمیل کنید باتشکر
خيلي ناراحت شدم .خدا اين امراضو نصيب هيچ كسي نكنه. سلامتي بزرگترين نعمته كه بيشتر اوقات فراموش ميكنيم. چطور ميتونيم كمك كنيم ؟ شماره حسابي چيزي ...
عدالت علی اینه!!!!!!!!!!!!!!!!!! مسئولین از عاقبت تون بترسید. شما چطور ادعا می کنید پیرو علی(ع) هستید !!!!!!!!!!!
متاثر شدم و دلم گريست براي مظلوميتي كه ما داريم در مملكتي كه عزادار امام مظلوم است و براي حادثه روز عاشورا چه كارها كه نمي كنيم ، و چشممان را بر ظلم هاي اين چنيني مي بنديم ...
خیلی متاثر شدم. خدا بهشون صبر بده و به صبای فرشته شفای عاجل
الهم اشفع كل مريض بحق سيد الشهدا(ع) و فاطمه الزهرا(س)
واقعا درد داره، آخه تا کی بی توجهی، بی احترامی، لابی بازی تا کی.

این مسائل ما رو به یاد یه حرف جالب اسدآبادی میندازه: در کشورهای اسلامی از اسلام دیدم اما از انسانیت ندیدم، اما در کشورهای غربی از اسلامیت ندیدم و از انسانیت دیدم.


تو ایران استاد دانشگاه اشتباه نمی کنه، پزشک اشتباه نمی کنه و در کل بگم همه احساس معصومیت بهشون دست داده. همه عالمند مشالله
واقعاً تلخ است. مشابه اين قضيه بازهم اتفاق افتاده است. اما كو گوش شنوا. فكر نمي‌كنم در خارج از كشور، براي امتحان دانشجويان (حتي در مقطع رزيدنتي يا فلوشيپ)، از جان بيماران مايه بگذارند.
بسيار متاسفم
متاسفانه اشتباه دكتري در شهرك غرب كه مجموعه كامل بيمارستاني دارد و شش سال قبل روزانه درآمدي معادل پنجاه مبليون تومان بله اشتباه نگفتم روزانه پنجاه ميليون تومان باعث شد كه همسرم هرگز نتواند ديگر باردار شود اين آقاي دكتر بعد كسب ثروت زياد در ايران به آمريكا رفت حالا چه كسي بايد مشكلي كه ايشان براي من درست كرده جواب بدهد خدا مي داند زيرا دكتر و پرستار در كشور ما در سيستم نظام پزشكي در جايگاه متهم قرار نمي گيردند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس