بازدید 9920
نماینده ایران در اوپک:

انتظار ترامپ از عربستان برای جبران کاهش تولید نفت ایران، اشتباه است/ عربستان ترامپ را گروگان گرفته است

ایران روز سه شنبه و پس از افزایش نسبی تولید اوپک در ماه جولای گفت که رئیس جمهور ایالات متحده، دونالد ترامپ، در انتظارش از عربستان سعودی و دیگر تولید کنندگان نفت برای جبران کاهش عرضه نفت که برآمده از اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران می باشد، اشتباه کرده است.
کد خبر: ۸۲۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ 31 July 2018

انتظار ترامپ از عربستان برای جبران کاهش تولید نفت ایران، اشتباه است/ عربستان ترامپ را گروگان گرفته استایران روز سه شنبه و پس از افزایش نسبی تولید اوپک در ماه جولای گفت که رئیس جمهور ایالات متحده، دونالد ترامپ، در انتظارش از عربستان سعودی و دیگر تولید کنندگان نفت برای جبران کاهش عرضه نفت که برآمده از اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران می باشد، اشتباه کرده است.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از رویترز، نظر نماینده ایران در اوپک یک روز پس از انتشار نتایج برسرسی رویترز که نشان می داد تولید اوپک در ماه جولای ۷۰ هزار بشکه افزایش داشته، بیان شده است. این بررسی نشان می دهد که در ماه جولای تولید عربستان سعودی افزایش یافته، اما تولید ایران به دلیل تجدید تحریم های ایالات متحده، با کاهش روبه رو بوده است.

انتظار ترامپ از عربستان برای جبران کاهش تولید نفت ایران، اشتباه است/ عربستان ترامپ را گروگان گرفته است

حسین کاظم پور اردبیلی به رویترز گفت: حسین كاظم پور اردبیلی به رویترز گفت: "به نظر می رسد رئیس جمهور ترامپ وقتی عربستان سعودی و چند تولیدكننده ادعا می كنند كه می توانند روزانه ۲.۵ میلیون بشکه از صادرات ایران را جبران کنند، از سوی آن ها به گروگان گرفته شده است...اکنون آنها و روسیه نفت بیشتری را و به وبلغ گرانتری به فروش می رسانند. نه تنها تولید تدریجی (روزانه) شان را، بلکه ذخایر شان را."

او گفت قیمت نفت، که ترامپ با تحت فشار گذاشتن سازمان های کشورهای صادر کننده نفت برای افزایش تولید قصد پایین آوردنش را دارد، افزایش خواهد یافت، مگر اینکه ایالات متحده به خریداران نفت خام ایران معافیت داده شود.

وی گفت: "آنها همچنین خواستار استفاده از SPR (ذخایر نفتی استراتژیک) ایالات متحده هستند. این نیز به معنای قیمت های بالاتر خواهد بود. دادن معافیت ایالات متحده به مشتریان ما اگر اتفاق افتاد به خاطر شکست لاف زنندگان (عربستان و سایر تولیدکنندگان) است، و اگر داده نشود مجدداً قیمت ها افزایش می یابد.”

"پس آنها او (ترامپ) را به چهار میخ کشیدن. اکنون آنها می خواهند یک اوپک بزرگ داشته باشند، تبریک به رئیس جمهور ترامپ، روسیه و عربستان سعودی ".

کاظم پور افزود: "راه حل بلندمدت، آقای رئیس جمهور، حمایت و تسهیل ظرفیت سازی در همه کشورها، متناسب با ذخایر نفت و گاز آنها است. و ما بزرگترین فرصت باقی خواهیم ماند."

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی