بازدید 3621

پیشنهاد ۱۰۰میلیون پوندی رئال مادرید برای ویلیان و کورتوا؟

علاقه کورتوا برای بازگشت به مادرید، موضوع تازه و پنهانی نیست و در عین حال باقی ماندن فقط یک سال از قراردادش با چلسی، احتمال جدایی او از استفموردبریج و انتقالش به رئال مادرید را جدی کرده است
کد خبر: ۸۲۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 30 July 2018

رئال مادرید قصد دارد دو ستاره جدایی طلب چلسی را جذب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، میل اسپورت به نقل از منابع خود در اسپانیا مدعی شده است که رئال مادرید برای خرید دو ستاره چلسی، پیشنهادی ۱۰۰ میلیون پوندی آماده کرده است.

Image result for ‫ویلیان‬‎

علاقه کورتوا برای بازگشت به مادرید، موضوع تازه و پنهانی نیست و در عین حال باقی ماندن فقط یک سال از قراردادش با چلسی، احتمال جدایی او از استفموردبریج و انتقالش به رئال مادرید را جدی کرده است. در عین حال بحث حضور ویلیان هم در رئال مادرید مطرح شده است. این در شرایطی است که پیش تر بارسلونا به جذب ویلیان لینک شده بود. گفته می شود تاکنون بارسلونا سه پیشنهاد برای خرید این بازیکن برزیلی ارائه کرده که هر سه رد شده است چرا که چلسی خواهان ۷۰ میلیون پوند برای فروش ویلیان است.

برای نهایی کردن انتقال این دو بازیکن، رئال مادرید هنوز فرصت زیادی دارد چرا که پنجره نقل و انتقالات در لالیگاه تا ۳۱ آگوست باز است ولی چلسی تا نهم آگوست فرصت جذب بازیکنان جدید را دارد. این بدان معناست که برای پیدا کردن جانشین برای کورتوا، چلسی فرصت زیادی ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس