بازدید 5389
۳

بازگشت عبدولی‌ به تیم ملی در عین محرومیت!

اگر محرومیت ۶ ماهه سعید عبدولی به قوت خود باقی می‌ماند وی نمی‌توانست در رقابت‌های جهانی مجارستان که از ۲۸ مهر ماه آغاز می‌شود برای ایران کشتی بگیرد چرا که محرومیت ۶ ماهه او اواخر آبان ماه به پایان می‌رسید.
کد خبر: ۸۱۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 24 July 2018

با کاهش مدت محرومیت برادران عبدولی در کمیته استیناف،سعید عبدولی به تمرینات تیم ملی اضافه شد و می‌تواند در صورت موافقت کادر فنی تیم ملی در رقابت‌های جهانی به روی تشک برود.

به گزارش تابناک ورزشی، برادران عبدولی در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی که ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد، بدلیل درگیری شدید با ایمان انصاری کشتی‌گیر تهرانی و زد و خورد با او ضمن اخراج از مسابقات، با محرومیت‌ از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی مواجه شدند.

بازگشت عبدولی‌ به تیم ملی در عین محرومیت!

آرای کمیته انضباطی نیز در تاریخ ۲۵ اردیبهشت به ترتیب زیر اعلام شد:

۱- سعید عبدولی به یکسال محرومیت ( شش ماه قطعی و شش ماه تعلیقی) به همراه بیست و پنج میلیون ریال جریمه نقدی

۲- کرامت عبدولی به یکسال محرومیت ( شش ماه قطعی و شش ماه تعلیقی) به همراه پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی

۳- ارشک محبی شش ماه محرومیت قطعی

۴- مهدی شربی نیازی سه ماه محرومیت قطعی

۵- سامان عبدولی شش ماه محرومیت ( سه ماه قطعی و سه ماه تعلیقی)

۶- عادل بالی تبار مربی استان مازندران(به دلیل دریافت کارت قرمز) شش ماه محرومیت قطعی

درحالیکه تنها ۲ ماه از زمان محرومیت سعید عبدولی و دیگر چهره های متخلف این رقابت‌ها گذشته، کمیته استیناف فدراسیون کشتی پس از اعتراض کشتی‌گیران خاطی دو هفته پیش تشکیل جلسه داد و محرومیت این کشتی گیران و در راس آن‌ها سعید عبدولی را کاهش داد تا مقدمات حضور چهره پرحاشیه کشتی ایران در رقابت‌های جهانی مجارستان خیلی زود فراهم شود!

عبدولی دیروز(شنبه) در مراسم تجلیل از کشتی‌گیران نوجوان تیم ملی که توسط فدراسیون کشتی برگزار شد، حضور داشت و قرار است در اردوی تیم ملی تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان که اواخر مهر ماه برگزار می شود، از سر بگیرد.

اگر محرومیت ۶ ماهه سعید عبدولی به قوت خود باقی می‌ماند وی نمی‌توانست در رقابت‌های جهانی مجارستان که از ۲۸ مهر ماه آغاز می‌شود برای ایران کشتی بگیرد چرا که محرومیت ۶ ماهه او اواخر آبان ماه به پایان می‌رسید. دیگر برادران عبدولی نیز با کاهش محرومیت و بخشش از سوی کمیته استیناف پس از جلسه ۲ هفته پیش مواجه شده‌اند. این در حالیست که در همان ابتدا کمیته انضباطی و مسئولان فدراسیون کشتی از برخورد قاطعانه با کشتی‌گیران متخلف خبر دادند تا عبرتی برای دیگر کشتی‌گیران حاشیه ساز شود!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
از لحاظ فنی و قدرت بدنی و تکنیکی همه چی تمام و مرد اول ایران نیز باشد که نیست. با این فرهنگ بی ادبی و بی تربیتی جایی در دل مردم نخواهد داشت.

قطعا افراد بهتر از ایشان نیز هست که اگر میدان داده بشن بسیار نجیب و مودب و باحیا نیز هستند
اقاي خادم از كيروش ياد بگيرد ونظم را در كشتي اجرا كنيد
متاسفم برای این مسولان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار