بازدید 2897

سپاهان:کی روش نباید علیه قلعه نویی مصاحبه کند

کد خبر: ۸۱۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ 23 July 2018

تابش مدیرعامل سپاهان از حمله سرمربی تیم ملی به امیر قلعه نویی انتقاد کرده و این مرد پرتغالی را به باد انتقاد گرفت. او در مصاحبه امروزش به کی روش در این مورد هشدار داده تا فاصله باشگاههای ایرانی با نفر اول نیمکت تیم ملی بیشتر شود.

پس از جام جهانی قلعه‌نویی و کی‌روش مصاحبه هایی علیه یکدیگر کردند. واکنش شما نسبت به این موضوع چیست؟

کی‌روش علیه قلعه‌نویی مصاحبه کرده است. قلعه‌نویی یک ماه از کی‌روش حمایت کرد، ولی او آمد علیه قلعه‌نویی حرف زد. قلعه‌نویی فقط حمایت کرده و باید به کی روش اعلام شود دیگر علیه مربی‌‌ای که از او حمایت کرده مصاحبه نکند.

بازی هفته اول سپاهان با نفت آبادان است. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟

از فدراسیون و کمیته‌های ذی‌ربط خواهش می‌کنم مشکل محرومیت ما را حل کنند. ۳ تیم پرطرفدار لیگ برتر (سپاهان، صنعت نفت و تراکتورسازی) در همین ابتدای فصل از حضور تماشاگران خود محروم هستند و این عدالت نیست. درست نیست که فصل را با محرومیت آغاز کنیم. به نظرم باید فدراسیون و سازمان لیگ باید عیدی به هواداران بدهند و محرومیت ما را لغو کنند تا بتوانیم از حضور تماشاگران خود استفاده کنیم.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن چند روز پیش پستی اعتراض‌آمیز گذاشت و همه فکر کردند او از سمت خود کنار‌ه‌گیری کرده ولی سریعا این خبر تکذیب شد.

من به خود اجازه نمی‌دهم در مورد تیم دیگری صحبت و در کار باشگاهی دیگر دخالت کنم. آذری دوست ما است و مدیر خوبی است. اگر او برود من متاسف می‌شوم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار