بازدید 1584

پذیرش دانشجو در 600 مرکز جامع علمی کاربردی

کد خبر: ۸۱۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ 23 July 2018

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از مجوز 600 مرکز برای پذیرش دانشجو در مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش آنا، از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، پنجمین نشست شورای مرکزی مناطق 9 گانه دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور رئیس، معاونین و دبیران مناطق دانشگاه جامع علمی کاربردی به میزبانی دفتر هماهنگی امور واحدهای استانی در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان کرد: برای حدود 600 مرکز در مهر ماه سال جاری، مجوز پذیرش دانشجو داریم. تکلیف مراکز دولتی مشخص شده و پذیرش دانشجو ندارند. تکلیف وضعیت انتصاب سرپرستان و روسای مراکز آموزشی تا پایان مرداد ماه سال جاری بایستی مشخص شود.

امید ضمن تاکید بر تعیین تکلیف وضعیت روسا و سرپرستان مراکز از سوی دبیران مناطق، درخصوص ارزیابی مدرسان و وضعیت تسویه حساب مالی واحدهای استانی نیز به تشریح مطالب پرداخت.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز با اشاره به توسعه کشور به واسطه نیروی انسانی و جایگاه آموزش‌­های مهارتی در بازار کار گفت: ما اعتقاد راسخ داریم که توسعه کشور به واسطه آموزش‌های مهارتی امکان‌­پذیر است و امروزه تحصیلات تکمیلی در کشور به حد انبوه رسیده و در عرصه‌های اقتصادی به شدت نیازمند به نیروی کار هستیم و دانشگاه جامع علمی­ کاربردی می­‌تواند این خلأ را مرتفع نماید.

در پایان نیز دبیران مناطق نه­ گانه دانشگاه نقطه ­نظرات خود را در قالب دستور جلسه عنوان کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار