بازدید 2921
جعفرزاده با اشاره با انتشار خبری در مورد قطع همکاری آدیداس با تیم ملی:

آتش زدن انبار آدیداس در شان مردم ایران نیست

عضو فراکسیون ورزش جوانان با بیان اینکه آتش زدن انبار آدیداس در شان مردم ایران نیست، گفت: از NGOها و سازمان های مردم نهاد تقاضا داریم نسبت به فراگیر کردن چالش نخریدن آدیداس اقدام کنند.
کد خبر: ۸۱۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 23 July 2018

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در توضیح انتشار خبری در خبرگزاری خانه ملت با عنوان "چالش نخریدن آدیداس باید در کشور فراگیر شود" گفت: من مرد قانون هستم و بر این باورم که تمامی مسائل باید از مجاری قانونی و اجتماعی پیگیری شود و به هیچ وجه مردم را به خشونت و آتش زدن انبار آدیداس دعوت نمی‌کنم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: از NGOها و سازمان های مردم نهاد تقاضا داریم نسبت به فراگیر کردن چالش نخریدن آدیداس اقدام کنند.

 

آتش زدن انبار آدیداس در شان مردم ایران نیست

وی با اینکه آتش زدن انبار آدیداس در شان مردم ایران نیست، تصریح کرد: بی شک مردم ایران باید ناراحتی خود را با چالش انداختن کفش آدیداس در سطح زباله و نخریدن آن از همگامی چنین شرکت هایی با مسائل سیاسی نشان دهند و در این رابطه نباید سکوت کنند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، افزود: سکوت مردم در برابر این اقدام به معنای تایید آن است و مردم نباید سکوت پیشه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی