بازدید 1999

تعطیلی ورزشگاه تختی بعدازکناررفتن ازلیگ برتر

کد خبر: ۸۱۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 23 July 2018

مدیر مجموعه ورزشگاه تختی اعلام کرد به دلیل این که امسال هیچ بازی در زمین چمن ورزشگاه تختی برگزار نمی‌شود این مجموعه آماده برگزاری هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، قاسم رسته اظهار کرد: به دلیل این که تیم نفت تهران در رقابت‌های لیگ برتر فصل هفدهم به لیگ دسته یک سقوط کرد و تیم پیکان امسال در هجدهمین دوره لیگ برتر در شهر قدس بازی‌های خود را دنبال خواهد کرد و همچنین سایپا در مجموعه ورزشی دستگردی، میزبان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود، بنابراین دیگر ضرورتی وجود نداشت که ما بخواهیم زمین چمن ورزشگاه تختی را برای هجدهمین دوره  لیگ برتر آماده کنیم. امسال تیمی برای ورزشگاه تختی باقی نمانده که بخواهیم میزبان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر باشیم. برای همین زمین چمن آن را برای لیگ برتر آماده نکردیم و فکر می‌کنم برای مسابقات کیفیت لازم را نداشته باشد.

رسته در پایان خاطر نشان کرد: برای نگه داری زمین چمن باید هزینه زیادی را پرداخت می‌کردیم که امسال به دلیل برگزار نشدن هیچ رقابتی در زمین چمن ورزشگاه تختی ما نیز هزینه کافی برای نگه داری زمین چمن نداشتیم. بنابراین تا امروز زمین چمن ورزشگاه در برگزاری لیگ آماده نیست و شرایط خوبی نیز برای برگزاری مسابقات ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس