بازدید 5612

تغییرات کابینه در سخنان روحانی مشهود بود

کد خبر: ۸۱۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 23 July 2018

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: طبق برداشت ما ازصحبت‌های روحانی به نظرم رئیس جمهور خود نیز به دنبال تغییرات است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مصطفی کواکبیان‌ دبیر کل حزب مردم سالاری و عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی، درباره ترمیم تیم اقتصادی دولت، ‌اظهار کرد: مجلس منتظر تصمیم گیری رئیس جمهور در این باره بوده و از نظر ما روش پسندیده تر اقدام خود قوه مجریه درموضوع تغییر تیم اقتصادی است.

نماینده اصلاح طلب مردم تهران ادامه داد: اگر روحانی به دنبال تغییرات نباشد، مجلس باید برای تحولات کابینه از ابزار هایش استفاده کند، اما طبق برداشت ما ازصحبت های روحانی به نظرم رئیس جمهور خود نیز به دنبال تغییرات است همچنین لایحه دو فوریتی‌ مربوط به تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو وزارتخانه «رفاه و تأمین اجتماعی» و «کار و تعاون» شروع این تحولات است.

دبیر کل حزب مردم سالاری درباره جایگزینی و حضور بیشتر اصلاح طلبان به جای اعتدال گرایان در دولت، اظهار کرد: مشکل ما رویکرد های دولت است نه اشخاص.رویکرد‌ها باید به سمت هدایت مندی‌،‌ کاهش مشکلات مردم، افزایش کار آمدی دستگاه‌های اجرایی و مبارزه با فساد اقتصادی باشد.

کواکبیان‌ در ادامه با بیان اینکه رویکرد‌ها از افراد مهم‌تر هستند،گفت: در صورت عدم محوریت مردم د رکارها و برنامه ها عملا مشکلات کشور حل نمی شود و ما باید ببینیم چه نوع تحولی در رویکرد‌ها ایجاد می‌شود.

وی در پایان با اشاره به طرح پارلمان اصلاحات، اظهار کرد: کلیات طرح پارلمان اصلاحات در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصویب شده و کماکان جزئیاتش‌ در حال بررسی است لذا جزئیات هم باید در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصویب شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار