بازدید 3675

خط ونشان بازیکن پرسپولیسی پیکان برای استقلال

کد خبر: ۸۱۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 23 July 2018

بازیکن این فصل پرسپولیس در اولین بازی لیگ برتر هجدهم باید با لباس پیکان به مصاف استقلال برود.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی شیری اولین خرید پرسپولیس در این فصل از رقابت های لیگ برتر بود اما محرومیت نقل و انتقالاتی باعث شد تا او در نیم فصل اول با لباس پیکان تیم سابقش به میدان برود. او که برای بازی در دفاع راست و جانشینی صادق محرمی توسط برانکو به پرسپولیس آمده، در پیکان با توجه به حضور علی حمودی در دفاع راست و ویژگی های تهاجمی که شیری دارد به احتمال فراوان در پست وینگر راست بازی خواهد کرد.

پیکان در اولین هفته لیگ برتر باید به مصاف استقلال برود و مهدی شیری حالا به عنوان یک پرسپولیسی باید مقابل جدی ترین رقیب این تیم بازی کند. او برای نشان دادن عشق و علاقه اش به پرسپولیس امروز از کفش های قرمزی که می خواهد مقابل استقلال بپوشد رونمایی کرد. این یعنی او با وجود آنکه در حال حاضر بازیکن پیکان است اما قراردادش با پرسپولیس انگیزه هایش برای این بازی افزایش داده است.

شیری حتما خوب می داند که حتی در نیم فصل اول زیر ذره بین نگاه هواداران پرسپولیس است و قصد دارد به انتظاراتی که وجود دارد پاسخ دهد. او در اولین قدم با کفش های قرمز به ورزشگاه آزادی می آید تا مقابل استقلال و هوادارانش روز متفاوتی را تجربه کند. بی شک هواداران استقلال نیز به او به چشم بازیکن پرسپولیس نگاه می کنند و همین موضوع برای شیری می تواند روز دشواری را بسازد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان