بازدید 2088

واکنش بیرانوند به اختلاف کی‌روش و برانکو

کد خبر: ۸۱۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 23 July 2018

برای بازیکنان ملی پوش پرسپولیس سخت است که بین اختلاف دو مربی شان در باشگاه و تیم ملی، قرار بگیرند. بیرانوند در این باره توضیحاتی داده است.

در فوتبال ایران با دو مربی حرفه‌ای همچون برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش کار کرده‌ای. این دو مربی تاثیر زیادی در پیشرفت فوتبالت داشته‌اند اما حالا می‌بینیم اختلاف نظرهایی با هم دارند. نظرت درباره این اختلافات چیست؟

درست است که این دو اختلاف نظر دارند اما ما هم بازیکن پرسپولیس و هم بازیکن تیم ملی هستیم اما این دو مربی هیچ‌گاه دعوا و مسائل مربوط به خودشان را به ما ارتباط نمی‌دادند. یعنی برانکو هیچ وقت با ما درباره اختلاف نظرهایش با کی‌روش صحبت نمی‌کرد و کی‌روش هم درباره برانکو حرفی به ما نمی‌زد. ما هم در اردوی تیم ملی بودیم و هم پرسپولیس و هیچ وقت در این زمینه مشکلی احساس نکردیم.

ولی برخی می‌گفتند جلال حسینی و وریا غفوری قربانی اختلاف مربیان با کی‌روش شدند و به جام جهانی نرفتند.

اصلا چنین چیزی نیست. مگر وقتی وریا غفوری به تیم ملی دعوت نشد به خاطر شفر بود؟ آقای کی‌روش که هیچ اختلاف نظری با شفر نداشت. شما به اختلاف کی‌روش و برانکو اشاره کردید اما تا جایی که من می‌دانم زمانی که خود آقای کی‌روش می‌خواست به ایران بیاید، با برانکو مشورت کرده بود که برانکو هم به او گفته بود چشم‌هایت را ببند و به ایران برو چون ایرانی‌ها با جان و دل برای تیم‌شان بازی می‌کنند. من احساس می‌کنم بعضی افراد که نمی‌خواهم اسم ببرم، می‌خواهند کاری کنند که این دو مربی بزرگ با هم اختلاف نظر داشته باشند. این برای فوتبال ما خوب نیست. این دو مربیان بزرگی هستند. کی‌روش تیمی در اختیار دارد که چند سال در رنکینگ آسیا اول است. برانکو هم که طی سال‌های اخیر یک پرسپولیس بسیار خوب و رویایی برای هواداران ساخته و در دو سال، چهار جام گرفته است. البته ما دوست داشتیم این قهرمانی آخر هم در زمین مسابقه رقم بخورد (با خنده).

گویا استقلالی‌ها به این موضوع اعتراض کردند و شاید سوپرجام برگزار شود.

ما واقعا دوست داشتیم این بازی برگزار شود و در زمین مسابقه نتیجه تعیین شود اما گویا باشگاه گفته اگر قرار است بازی در تاریخ دیگری برگزار شود باید در زمانی انجام شود که بازیکنان جدید پرسپولیس هم بتوانند بازی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی