بازدید 4289
۱
بازتاب

بیرانوند:پیشنهاد25میلیاردی راردکردم ودرپرسپولیس ماندم

تصمیم گرفتم که تا نیم فصل بمانم چرا که می‌دانم پس از جام جهانی تا دو سال تیم‌ها روی بازیکنی که می‌خواهند زوم می‌کنند و عملکردش را زیر نظر دارند. می‌دانم که از این به بعد عملکرد من را بیش از پیش می‌بینند.
کد خبر: ۸۱۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 23 July 2018

علیرضا بیرانوند تنها بازیکن فیکس ایران در جام جهانی است که بعد از این تورنمنت ترانسفر نشد و بجای انتقال به تیمهای اروپایی در پرسپولیس ماندگار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، شماره یک تیم ملی در روزهایی که پرسپویس محروم است، تعصب خود را نشان داد و با عبور از اعداد و پیشنهادهای نجومی به قراردادش با این باشگاه پایبند ماند. او حالا درباره این تصمیمش با ایسنا حرف زده است.

پس از بازگشت تیم ملی از جام جهانی پیشنهادات خوبی به دستت رسید. این که تصمیم گرفتید در پرسپولیس بمانی احساسی بود یا واقعا روی آن فکر کرده بودی؟

من واقعا چند پیشنهاد خوب داشتم و بابت این پیشنهادات پول خوبی هم به پرسپولیس می‌رسید. تا ۲۵ میلیارد تومان هم پیشنهاد مالی داشتم. حتی در جام جهانی یکی از ایتالیایی‌ها پیش من آمد تا صحبت کنیم و گفت خیلی از ایتالیایی‌ها دوست دارند که به کشور ما بیایی و در اینجا دروازه‌بانی کنی. چهار تیم خوب ایتالیایی من را می‌خواستند اما پرسپولیس شرایطی داشت که نمی‌توانست تا نیم فصل بازیکن جذب کند. در ادامه با صحبت‌هایی که با آقای گرشاسبی انجام دادیم تصمیم گرفتم که تا نیم فصل بمانم چرا که می‌دانم پس از جام جهانی تا دو سال تیم‌ها روی بازیکنی که می‌خواهند زوم می‌کنند و عملکردش را زیر نظر دارند. می‌دانم که از این به بعد عملکرد من را بیش از پیش می‌بینند. من هم با توجه به توافقی که با باشگاه انجام دادم از نیم فصل با پرداخت ۶۰۰ هزار دلار بازیکن آزاد خواهم بود و می‌توانم با هر باشگاهی که بخواهم جداگانه مذاکره کنم.

Related image

تو بازیکنی هستی که زمانی که به تو پیشنهاد تمدید قرارداد داده شد فوری امضا کردی. از این که قراردادت ۵ساله تمدید شد پشیمان نیستی؟

واقعا پشیمان نیستم. زمانی که قرارداد بستم نیامدم که فقط یک سال برای این تیم دروازه‌بانی کنم و طوری رفتار کنم که یک سال بعد هواداران بگویند این بازیکن باید جدا شود و برود. می‌خواستم طوری رفتار کنم که سال‌ها برای این تیم دروازه‌بانی کنم. زمانی که عملکرد خوبی در پرسپولیس داشتم باشگاه پیشنهادی به من داد که اعلام کردند می‌خواهیم قراردادت را تمدید کنیم و همان طور که خودت گفتی "می‌خواهم ۱۰ سال در پرسپولیس بازی کنم" فعلا ۵ سالش را تمدید کنیم. من هم بدون هیچ گونه چشمداشت و حرف و حدیثی قراردادم را تمدید کردم.

ولی تو قراردادت را به صورت سفید امضا کردی که حتی مبلغ هم در آن درج نشده بود. از این نکته هم پشیمان نیستی؟

واقعا به هواداران و پرسپولیس وابسته شده‌ام و چشم بسته قراردادم را تمدید کردم. هر بازیکنی دوست دارد در استقلال و پرسپولیس بازی کند و خیلی زود محبوب هواداران شود. هر بازیکنی هم محبوب هواداران شود وقتی به او پیشنهاد تمدید بدهند چشم بسته قراردادش را تمدید می‌کند. در آسیا برای پرسپولیس بازی کردن افتخار است. من واقعا قراردادم را سفید امضا کردم چرا که اصلا به پول و مبلغ قرارداد فکر نمی‌کنم. دلیل این که پس از تمدید قرارداد پشیمان نشدم این بود که این تمدید قرارداد به من انگیزه داد و نمی‌خواستم در این ۵ سال دروازه‌بانی بیاید و جایگزین من شود. اگر قرار است روزی هم دروازه‌بان دیگری به پرسپولیس بیاید، بیاید اما باید با من برای شماره یک بودن رقابت کند. حتی زمانی که در مقاطعی از فصل کاری انجام دادم که هواداران ناراحت شدند و شایعاتی مطرح شد که می‌خواهند دروازه‌بان جدیدی بیاورند گفتم ایرادی ندارد هر کسی می‌آید بیاید، من هم با او هم رفاقت می‌کنم و هم رقابت خواهم داشت. اگر توانست بازی کند چه ایرادی دارد؟

درباره جام جهانی هم فکر کرده بودم که شاید با درخششم در این تورنمنت پیشنهادات خوبی برایم بیاید اما همیشه گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم من این گونه فکر می‌کردم که اگر قرار است باشگاهی من را جذب کند باید با باشگاه پرسپولیس مذاکره کند. البته می‌دانم برخی مواقع برخی هواداران می‌خواستند من از تیم بروم اما برخی هواداران هم به من لطف داشتند و همیشه از من حمایت می‌کردند. البته این که در این مقطع از پرسپولیس جدا نشدم به فال نیک می‌گیرم چرا که احساس می‌کنم شاید برایم بهتر بود بمانم و یک نیم فصل دیگر در خدمت هواداران پرسپولیس باشم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
درود برشما ای مردبا اصالت ودوست داشتنی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر