بازدید 988

تهران گرم‌تر می‌شود

کد خبر: ۸۱۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 23 July 2018

سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز در نقاط مختلفی از کشور شاهد بارندگی خواهیم بود و هوای پایتخت فردا به ۴۱ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

به گزارش مهر، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در برخی مناطق گیلان، مازندران، ارتفاعات شمال سمنان، گلستان، خراسان شمالی و احتمالا در شمال خراسان رضوی شاهد رشد ابر، گبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

احد وظیفه گفت: در همین مدت در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بویژه در بخش های شمالی این استانها هم رشد ابر و رگبار پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باران رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد: طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق و شمال هرمزگان و ارتفاعات زاگرس جنوبی در شرق فارس، رشد ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

همچنین طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق بویژه زابل خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وظیفه افزود: امروز در برخی مناطق جنوب غرب کشور بویژه در خوزستان هم گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا پیش بینی شد است.

وی با اعلام اینکه فردا سه شنبه دمای هوا در نیمه غربی کشور ۲ تا ۴ درجه افزایش می یابد، گفت: امروز دریای خزر و طی سه روز آینده سواحل دریای عمان و بخش های مرکزی و شرق خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

هوای تهران امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی شده و دمای هوای پایتخت امروز به ۴۰ درجه و فردا به ۴۱ درجه خواهد رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر