بازدید 2190

دغدغه اصلی پرسپولیس برای فصل آبنده

کد خبر: ۸۱۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 23 July 2018

مربی سرشناس تیم پرسپولیس دغدغه اصلی پرسپولیس برای فصل بعد را نه ترکیب اصلی بلکه نبود بازیکنان جانشین مناسب می داند.

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که پرسپولیس از خرید بازیکن در این تابستان محروم است، جدایی چند بازیکن اصلی هم شرایط را برای این تیم در آستانه فصل جدید دشوارتر کرده است. با این وجود، کریم باقری در مصاحبه ای در این مورد، مشکل اصلی را نه بازیکنان اصلی بلکه نیمکت ضعیف می داند. دستیار برانکو در این مورد گفت: « به‌هر حال ما بازیکنان ارزشمندی را از دست دادیم و در حال حاضر هم کاری از دست‌مان بر نمی‌آید، جز اینکه تا نیم‌فصل با همین نفراتی که در اختیار داریم، ادامه دهیم. شاید در ترکیب اصلی‌ تیم‌مان بتوانیم برای بازیکنان جدا شده جایگزین داشته باشیم، اما نیمکت‌مان تضعیف شده است و نگرانی ما هم بابت همین مسئله است.

ما تیم اصلی خوبی داریم. به نوعی اسکلت تیم را حفظ کردیم و تنها دغدغه ما نیمکت ضعیف‌مان است. امیدوارم تا نیم‌فصل بدشانسی نیاوریم و بتوانیم از موجودی‌مان به بهترین شکل استفاده کنیم. تنها چیزی که به آن احتیاج داریم، حمایت هواداران است».

باقری همچنین در واکنش به جدایی وحید امیری که یکی از بهترین بازیکنان دو فصل اخیر پرسپولیس محسوب می شد، اضافه کرده است: «چرا که نه، وحید آنقدر بازیکن توانمندی است که می‌تواند در لیگ ترکیه هم به مانند لیگ ایران بدرخشد. همه ما باید شرایط وحید را درک کنیم. او در سن و سالی قرار دارد که نمی‌توانست پیشنهاد خوب تیم ترکیه‌ای را رد کند و به این امید داشته باشد که شش ماه دیگر چنین پیشنهادی به او می‌رسد. به نظر من او تصمیم درستی گرفت و امیدوارم در آینده فوتبالی‌اش موفق باشد».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل