بازدید 3316

بسته شدن بودجه روسنفت بر روی نفت بشکه ای ۶۳ دلار

خبرگزاری اینترفکس گزارش داده است که ایگور سچین، مدیر عامل شرکت روسنفت در مصاحبه ای با شبکه ی تلویزیون ملی روسیه، روسیا وان، اعلام داشته که بودجه ی روسنفت به عنوان بزرگترین تولیدکننده نفت روسی، بر روی بشکه ای ۶۳ دلار بسته شده است.
کد خبر: ۸۱۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲ 22 July 2018

بسته شدن بودجه روسنفت بر روی نفت بشکه ای ۶۳ دلارخبرگزاری اینترفکس گزارش داده است که ایگور سچین، مدیر عامل شرکت روسنفت در مصاحبه ای با شبکه ی تلویزیون ملی روسیه، روسیا وان، اعلام داشته که بودجه ی روسنفت به عنوان بزرگترین تولیدکننده نفت روسی، بر روی بشکه ای ۶۳ دلار بسته شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از رویترز، او طی اظهار نظری درباره وضعیت حال حاضر بازار نفت گفت: "من فکر می کنم قیمت (نفت) تقریبا در محدوده ۷۵ دلار و حداکثر  ۸۰ دلار برای هر بشکه خواهد بود."

ماه گذشته، سازمان کشورهای صادر کننده نفت و دیگر تولیدکنندگان، از جمله روسیه، توافق کردند که تولید خود را از ماه جولای به میزان ۱ میلیون بشکه در روز افزایش دهند. هدف از این اقدام جلوگیری از جهش چشمگیر قیمت نفت با کاهش بیش از حد تولیدات نفتی اعلام شده بود.

اوپک و همپیمانان غیرعضو با هدف کاهش مازاد عرضه نفت در بازار و افزایش قیمت این محصول، از سال ۲۰۱۷ اقدام به کاهش تولید نفت به میزان ۱.۸ میلیون بشکه در روز کرده بودند. اما کاهش تولید به بیش از این مقدار رسیده بود و در توافق ماه گذشته، در واقع میزان تولید به سطح توافق شده در سال ۲۰۱۷ برگردانده شد.

سچین در ماه گذشته گفته بود که او از افزایش قیمت نفت به بشکه ای ۷۰ تا ۸۰ دلار راضی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها