بازدید 4982

بیمه سرمد، سرآمد در خدمت رسانی

کد خبر: ۸۱۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 22 July 2018

نشست هم اندیشی مدیران رفاهی بانک صادرات ایران روز پنج شنبه 28/4/97 به میزبانی بیمه سرمد و با حضور امینیان رییس اداره کل رفاه بانک صادرات، دکتر کاتب رییس هیات مدیره بیمه سرمد، علیپور عضو هیات مدیره، مدیران ستادی و استانی این شرکت و روسای رفاهی بانک صادرات در سراسر کشور، در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر کاتب در ابتدای این نشست هم اندیشی، ضمن خیرمقدم به مدعوین، مشکلات و موانع موجود را جویا شد و به بررسی مسائل مطروحه و ارائه راهکارهای لازم از طریق همفکری با حاضرین جلسه اقدام نمود.

رییس هیات مدیره بیمه سرمد ضمن قدردانی از حمایت های بی شائبه این مجموعه در سال های اخیر، اطمینان خاطر داد: بیمه سرمد ، تمام تلاش خود را در راستای ارائه خدمات مطلوب تر، پاسخگویی سریع تر و تسهیل دسترسی را برای مشتریان خود به ویژه مجموعه معظم بانک صادرات ایران به کار خواهد بست.

وی، مجموعه بانک صادرات ایران را سفیران و سخنگویان بیمه سرمد معرفی کرد و با تاکید بر اینکه بانک صادرات و بیمه سرمد عضوی از یک خانواده بوده و به هیچ وجه از هم جدا نیستند، افزود: بیمه سرمد به واسطه حمایت های بانک صادرات، دستاوردهای بسیاری را کسب نموده است که از مهمترین آن ها می توان به اخذ رتبه یک توانگری مالی با نسبت 174 درصدی با تایید بیمه مرکزی و کمترین زمان پاسخگویی به شکایات مشتریان در سال گذشته و دو ماهه نخست سال جاری در مقایسه با سایر شرکت های بیمه، بر اساس آمارهای منتشره توسط بیمه مرکزی، اشاره کرد.

رییس اداره کل رفاه بانک صادرات ایران نیز در این نشست هم اندیشی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد در پیش رو و تشکر از تلاش های مدیران بیمه سرمد برای برگزاری این مراسم، گفت: بانک صادرات با تاسیس بیمه سرمد، موفق شد به بسیاری از مطالبات کارکنان خود پاسخ دهد و پس از گذشت چند سال از فعالیت این شرکت، بانک صادرات ظرفیت واگذاری امور بیمه ای خود به صورت گسترده را در این شرکت دیده است.

امینیان با بیان اینکه هیچ کاری بدون نقصان انجام نمی شود، روند رو به رشد بیمه سرمد را از بدو تاسیس تاکنون مثبت ارزیابی کرد و افزود: هم افزایی در جهت توسعه همکاری های مشترک بانک-بیمه از طریق همفکری و گسترش تعاملات فی مابین، یکی از رویکردهای مهم این مجموعه در سال جاری خواهد بود.

وی، نوآوری در محصولات، وفاداری و تعهد سازمانی، جلب رضایت مندی حداکثری، پاسخگویی شایسته و ارزیابی و پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن را از جمله انتظارات بانک از بیمه سرمد برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیمه سرمد توانسته است به خوبی به تعهدات خود عمل نماید.

امینیان، نگاه مدیریتی در بانک صادرات را نسبت به بیمه سرمد حمایتی دانست و افزود: در آینده این حمایت افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این مراسم ارتقای کمّی و کیفی ارائه خدمات به مجموعه بانک معظم صادرات ایران، مرتفع نمودن موانع و مشکلات موجود و توسعه و گسترش تعاملات فی مابین بود.

طی این همایش روسای ادارات رفاه با مطرح نمودن سوالات و مشکلات خود در شهر و استان هاي مختلف به صورت مستقیم پاسخ خود را دریافت و با حضور در کارگاه های آموزشی جانبی نسبت به موضوعات و رشته های بیمه ای آموزش های لازم را توسط مدیران فنی بیمه سرند کسب نمودن و باید ایجاد فضای صمیمی و دوستی مابین مدیریت های استانی این شرکت و روسای ادارات رفاه بانک صادرات نوید همکاری و تعامل مناسبت تری نسبت به گذشته وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی