بازدید 5038

تقدیر نماینده زرتشتیان از دکتر محسن رضایی

کد خبر: ۸۱۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 22 July 2018

نماینده زرتشتیان ایران در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی از تلاش ها و نقش موثر دکتر محسن رضایی در تصویب حضور اقلیت های دینی در شوراهای اسلامی شهر تقدیر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی مجمع، در پیام تشکر دکتر اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران در مجلس شورای اسلامی آمده است، "بدینوسیله از جانب تمام پیروان ادیان الهی و تمام ایرانیان پاک نهاد به ویژه زرتشتیان خوشنام و پر افتخار، از تلاش و حمایت جنابعالی در تایید طرح حضور پیروان ادیان الهی در انتخابات شوراهای شهر و روستا کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم".

مشروح پیام تقدیر نماینده زرتشتیان ایران از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به این شرح است:

به نام دانای بزرگ هستی بخش

درود می فرستم به سردار سرلشکر دکتر محسن رضایی، مردی بزرگ از دیار ایران زمین، فرمانده هشت سال دفاع مقدس، مرد روزهای سخت این کشور عزیز، انسانی ارزشمند و با دانش و درایت که در حفظ تمامیت ارضی ایران اهورایی، با غیرت کوشیده و بهترین ها را برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان آورده است.

درود می فرستم به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که با تمام توان خویش در راستای یکپارچگی و حفظ آرامش ایرانیان گام برداشته است.

بدینوسیله از جانب تمام پیروان ادیان الهی و تمام ایرانیان پاک نهاد به ویژه زرتشتیان خوشنام و پر افتخار، از تلاش و حمایت جنابعالی در تایید طرح حضور پیروان ادیان الهی در انتخابات شوراهای شهر و روستا کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم و برای آن مقام ارجمند از درگاه خداوند یکتا و بی همتا آرزوی تندرستی و موفقیت روز افزون را خواستارم.

با سپاس
اسفندیار اختیاری

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر