بازدید 3257
درجلسه آخر هیات مدیره آبی ها؛

مدیرسفارشی هم از باشگاه استقلال استعفا کرد

عده ای معتقدند بسیاری از مسایل مالی استقلال را این فرد رقم زده است و او را برای پاسخگویی در باشگاه نگه داشته اند ولی در مذاکرات و قراردادهای استقلال دیگر نقشی ندارد.
کد خبر: ۸۱۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 22 July 2018

معاون ورزشی باشگاه استقلال که از اقوام امیررضاخادم است و سه سال پیش بدون سبقه برجسته ورزشی و ناگهان با توصیه و توسط این مقام دولتی وارد استقلال شده بود، از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، چهارشنبه هفته گذشته، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد و با کناره‌گیری سیدرضا افتخاری از مدیرعاملی، امیرحسین فتحی سرپرست این باشگاه شد تا او شخصا به اوضاع نابسامان استقلال رسیدگی کند.

در همان جلسه پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال هم از سمت خود کناره‌گیری کرد، اما سرپرست جدید باشگاه استقلال در نشست خبری‌اش اعلام کرد که توفیقی همچنان به کارش ادامه خواهد داد! مشخص نیست این چهره پرحاشیه آبی ها تا چه زمانی در این باشگاه ادامه فعالیت می دهد؟ عده ای معتقدند بسیاری از مسایل مالی استقلال را این فرد رقم زده است و او را برای پاسخگویی در باشگاه نگه داشته اند ولی در مذاکرات و قراردادهای استقلال دیگر نقشی ندارد. توفیقی از دوره مدیریت بهرام افشارزاده در استقلال حضور داشته است.

Image result for ‫توفیقی‬‎

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل