بازدید 8824
۲

تغییر ساعت کار کارمندان تمدید شد

کد خبر: ۸۱۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 22 July 2018

مدیر عامل شرکت توانیر از مصرف روزانه یک و دو دهم میلیارد کیلو وات برق بر ساعت در کشور خبر داد.

به گزارش تسنیم، آرش کردی افزود: عمده دلایل افزایش مصرف انرژی به افزایش دمای هوا بر می گردد زیرا استفاده از وسایل سرمایشی به حداکثر می رسد.

وی ادامه داد: با مشکلات پیش آمده توانسته ایم حداکثر مدیریت انرژی را در کشور پیاده سازی کنیم و این اقدام از دولت آغاز شده است. کاهش و جلوکشیدن ساعات کار کارمندان دولتی بدلیل تداوم گرمای هوا، تا 10 روز آینده ادامه خواهد داشت.

کردی افزود: خاموشی ها روند افزایشی نخواهد داشت زیرا با مدیریت مصرف در حال اجرا در ادارات دولتی، می توانیم وضعیت را مدیریت کنیم از مردم می خواهیم به سیستم مدیریت مصرف پایبند باشند.

وی در خصوص مشکل و تناقض در جداول خاموشی هم گفت: تا حد زیادی این مشکل رفع شده اما ناگفته نماند که این جداول بر اساس پیش بینی صورت می گیرد.

کردی افزود: در میزان تولید برق از طریق سدها، نقصان قابل توجهی داریم طبق آخرین پایش انجام شده، تلفات بخش توزیع برق کشور حدود 10.6 درصد بوده که نرم جهانی این رقم برای اقلیمی همچون ایران حدود 7 تا 8 درصد است. البته در صدد مرتفع کردن تلفات توزیع برق کشور هم هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
آقاي وزير نيرو حداقل با شركت واحد هماهنگي كنيد كه اتوبوسها 4 چهار صبح درايستگاه باشند
سلام
هفته گذشته رفتم یکی از مناطق شهرداری در یک سالن 150 متری 11 کولر گازی نصب شده و روشن آنقدر سرد بود سرما خوردم البته هر چند پنجره ها رو هم باز گذاشته بودند هوا معتدل شود ولی باز هم خیلی سرد بود نمی دانم این افرادی که این همه کولر روشن می کنند در خانه خودشان هم اینگونه برخورد می کنند
احتمالا در زمستان هم دو باره به خاطر معتدل شدن هوا پنجره ها را باز می کنند همانطوریکه در زمستان رفتم شرکت گاز و آنجا پنجره ها را باز گذاشته بودند
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی