بازدید 13531
معاون گردشگری منطقه آزاد کیش: سفر به کیش حمایت از کالا و خدمات گردشگری ایران است

گردشگران کیش كارت هديه ريالي دريافت مى کنند

علاوه بر تخفیف هایی که تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات تولید داخل به خریداران کالای در بازارهای خرید در کیش اعطا می کنند، تسهیلات تشویقی و حمایتی به مسافران جزیره در طول جشنواره در قالب کارت های هدیه بانکی به عنوان «مشوق سفر داخلی» اهدا می شود.
کد خبر: ۸۱۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 21 July 2018

معاون گردشگری منطقه آزاد کیش اعلام کرد: گردشگران کیش در ايام برگزارى جشنواره تابستاني كيش كه از ٨ تيرماه تا ١٥ شهريورماه برگزار مى شود،كارت هديه ريالي سفر می گیرند.

معاون گردشگری منطقه آزاد کیش سفر به جزیره کیش را در چارچوب حمایت از کالا و خدمات ایرانی دانست و گفت: مسافران و گردشگران در جشنواره تابستانی کیش 97 «یارانه سفر» هدیه می گیرند. «علیرضا قائدیان» با اشاره به نامگذاری سال 97 به عنوان «حمایت از کالای ایرانی» افزود: رویکرد ما در جشنواره تابستانی امسال نیز تمرکز بر تقویت و توسعه بازار گردشگرى ایرانی است، در این رویکرد تلاش کرده ایم سفر به جزیره کیش را به عنوان یک کالای ارزشمند و ممتازبه خانواده های ایرانی معرفی کنیم.

Related image

معاون گردشگری منطقه آزاد کیش می گوید: افزایش سفرهای داخلی علاوه بر رونق بخشی به صنعت گردشگری می تواند از خروج ارز از کشور جلوگیری کند، به همین منظور در جشنواره تابستانی کیش علاوه بر تخفیف هایی که تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات تولید داخل به خریداران کالای در بازارهای خرید در کیش اعطا می کنند، تسهیلات تشویقی و حمایتی به مسافران جزیره در طول جشنواره در قالب کارت های هدیه بانکی به عنوان «مشوق سفر داخلی» اهدا می شود.

وی گفت: بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش از جمعه 8 تیر آغاز شده و تا 15 شهریور ادامه دارد و علاوه بر دایر شدن بازارهای عرضه کالاها و محصولات ایرانی، رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری نیز در طول 70 روز در جزیره کیش برگزار می شود.ودرطول برگزارى جشنواره، هرشب از بين خريداران بازارها به قيد قرعه معادل يكصدميليون ريال به بيست نفرو پنج بليط رفت و برگشت هواپيما به جزيره كيش اهدا خواهد شد همچنين هرهفته يكدستگاه خودروى سوارى و در پايان جشنواره نيز يكدستگاه اپارتمان بعنوان جايزه ويژه اهدا مى شود

قائدیان با تاکید بر این که«صنعت گردشگری، صنعت پیشتاز و آینده ساز کشور است» اظهار داشت: گردشگری و سفر و صنایع وابسته به آن مانند: حمل و نقل، اقامت و پذیرایی، تفریحات فراغتی و محصولات و سوغات بومی محلی مناطق و ... نیز در چارچوب کالا و خدمات ایرانی قرار می گیرد که می توان با برنامه ریزی و سرمایه گذاری و البته فرهنگ سازی در میان مردم از آن حمایت کرد و با تبلیغات و اطلاع رسانی هدفمند و موثر بازار داخلی آن را گسترش داد و سهم قابل توجهی از گرداشگران خارجی را نیز جذب کرد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش «توسعه فرهنگی» و ایجاد «نشاط اجتماعی» را از مهمترین اهداف جشنواره تابستانی کیش عنوان کرد و افزود: سفر و اوقات فراغت یکی از اساسی ترین کالاها و محصولات مورد نیاز در «سبد خانوار ایرانی» است و حامیان جشنواره تابستانی کیش در این دوره بسته های حمایتی خود را در قالب هدایای نقدی برای گردشگران طراحی کرده و به طور مستقیم در مبادی ورودی، فروشگاه ها و بازارهای خرید و حتی در محل های اقامت به مسافران اهدا می کنند.

قائدیان با اشاره به حمایت و پشتیبانی بانک آینده از جشنواره تابستانی کیش تصریح کرد : توسعه فرهنگی نیازمند سرمایه گذاری فکری و اقتصادی است، اکنون رویکرد و اراده مدیریتی برای حضور بخش خصوصی در برنامه ها و رویدادهای فرهنگی و بین المللی در جزیره کیش ایجاد شده و بستر لازم نیز فراهم شده است. قائدیان اظهار داشت : حضور بخش خصوصی و بانک ها در کنار سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه گذاری بنگاه های اقتصادی در تقویت و توسعه گردشگری داخلی، نقطه عطف و آغاز فصل جدیدی از همکاری مشترک در انجام مسئولیت اجتماعی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل