بازدید 13265
۸

عکسی ازامیری درتست پزشکی ترابزون ترکیه

وحید امیری با ترابزون اسپور به توافق نهایی رسید و در تست پزشکی هم شرکت کرد. رییس باشگاه هم اعلام کرده او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کرده ایم و به باشگاه ایرانی پولی نداده ایم! این هم عاقبت بازیکن بااخلاق درفوتبال ایران که پس از ۲-۳ فصل بازی و اوج گیری در پرسپولیس حاضر نشد سودی هم نصیب تیم سابقش کند. گفته می شود همه چانه زنی هفته گذشته او سناریویی برای گرفتن طلب گذشته اش از پرسپولیس بود و پذیرش شرط هایش از سوی باشگاه هم باعث ماندنش نشد.
کد خبر: ۸۱۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸ 21 July 2018

عکسی ازامیری درتست پزشکی باشگاه ترابزون ترکیه

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
اینا بنده پولن.عاقبتش هم مثل طارمی.بره برنگرده
چه ربطی به اخلاق داره؟؟ چرا مسایل رو با هم قاطی میکنین؟؟ طلبشو نباید میگرفت؟؟ میدونین چقد اذیت میکنن باشگاه های ایرانی یر پول دادن؟
خیلی کار خوبی کرد امیری... بازیکن باید به فکر پیرفت کاری و مالی باشه نه این مزخرفاتی که شما میفرمایید.
حقش رو بايد بگيره
وقتی بازیکن آزاد به حساب میاد و وقتی داره پول بیشتری میده اون باشگاه با توجه به سن و سال امیری که نهایتا یکی دو سال دیگه زمان رو به افول رفتن فوتبالشه چرا اینکارو نکنه؟!!!
بیرواند صدر در صد اشتباه کرد از کجا معلوم نیم فصل باشگاهی از اروپا این بازیکنو بخواد اصلا
بی زحمت از اخلاق دیگه صحبت نکنین رسانه ها از این کلمه فقط برای شیره مالی سر مردم ساده استفاده می کنن. وقتی صحبت از چند صد میلیون تومان هست کی یاد تیم سابقش می افته؟ اونم تیمی که در پرداخت قرارداداش همیشه تاخیر داشت؟
یعنی تو خودت جای اون بودی تصمیم دیگه ای میگرفتی!
یک بازیکن هم میخواد ارز آوری کنه برای کشور اینجوری در موردش ابراز نظر میکنید... خب گیریم میموند از پول بیت المال چند میلیارد بهش میدادن... که چی؟....
خواهشا افکار عمومی را مخدوش نکنید اقای امیری قبل از اینکه بیاد پرسپولیس بازیکن بزرگی بود هر حرفی را نباید همینجوری برای دلخوشی یک باشگاه بگید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار